Ogłoszenie
W dniach 29 - 30 marca 2021 r. funkcjonował będzie Mobilny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów zgodnie z załączonym poniżej harmonogramem. Można przekazać: odpady poremontowe i budowlane, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kompletny), akumulatory, opony, odpady niebezpieczne z gospodarstw domowych (pozostałości farb, lakierów, rozpuszczalników, kwasów, olejów, płynów do chłodnic, itp.).
Nazwa miejscowości | Termin obsługi Mobilnego Punktu Zbiórki Odpadów |
Dobromyśl, Kulik, Kulik-Kolonia, Majdan Zahorodyński, Wola Korybutowa Pierwsza, Wola Korybutowa Druga, Wola Korybutowa - Kolonia, Borowo, Marynin, Siedliszcze, Krowica, Stasin Dolny, Lipówki, Anusin, Janowica, | 29.03.2021 r. |
Gliny, Chojeniec, Chojeniec Kolonia, Romanówka, Chojno Nowe Pierwsze, Chojno Nowe Drugie, Chojno Stare, Wojciechów, Brzeziny, Mogielnica, Zabitek, Bezek, Kamionka, Lechówka, Bezek Dębiński, Bezek Kolonia, Jankowice, Adolfin, Julianów |
30.03.2021 r. |
Urząd Miejski w Siedliszczu zaprasza mieszkańców Gminy Siedliszcze do udziału w projekcie „Energia słoneczna dla mieszkańców Gminy Siedliszcze – edycja 2021 ”. (Solarne podgrzewacze ciepłej wody użytkowej)
Projekt będzie realizowany w przypadku zgłoszenia się do projektu odpowiedniej liczby chętnych.
Warunki kwalifikacji:
Wypełnione deklaracje należy wysłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miejskiego
w Siedliszczu, e-mailem na adres infrastruktura@siedliszcze.pl lub złożyć osobiście w urzędzie.
Szacunkowy wkład mieszkańca wyniesie ok. 1 800 zł - 2 400 zł w zależności od wielkości zbiornika i miejsca montażu.
Termin składania deklaracji upływa 10 marca 2021 r.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 82 5692284 lub 82 5692184 lub e-mailem infrastruktura@siedliszcze.pl .
Pliki do pobrania:
1. Deklaracja udziału w projekcie (wersja .PDF)
2. Deklaracja udziału w projekcie (wersja .doc)
Urząd Miejski w Siedliszczu zaprasza mieszkańców Gminy Siedliszcze do udziału w projekcie „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach domowych – edycja 2021 ”.
Projekt będzie realizowany w przypadku zgłoszenia się do projektu odpowiedniej liczby chętnych.
Warunki kwalifikacji:
Wypełnione deklaracje należy wysłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miejskiego w Siedliszczu, e-mailem na adres: infrastruktura@siedliszcze.pl lub złożyć osobiście w urzędzie.
Termin składania deklaracji upływa 5 marca 2021r. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 82 5692284 lub 82 5692184 lub e-mailem infrastruktura@siedliszcze.pl.
SZACOWANIE
wartości zamówieniana podstawie rozeznania telefonicznego i cen katalogowych
Uczestnik projektu poniesie partycypację w kosztach zakupu i montażu nw. instalacji w wysokości
nie więcej niż 50 % kosztów.
LP | NAZWA | cena brutto w PLN | cena brutto w PLN | cena brutto w PLN | cena brutto w PLN |
I | II | III | IV | ||
1 | OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW DO 4 OSÓB, Elementy: Osadnik 2100, Komory Rozsączające, Nadbudowy Osadnika, Studzienka Rozdzielcza Drenażu, Instalacja z budynku do osadnika do 20 mb, Studzienka Rozdzielcza, Wymiana gruntu pod rozsączenie ścieków, Dokumentacja Projektowa, Badania Geologiczne, ZUD | 15 744 | |||
2 | OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW DO 6 OSÓB, Elementy: Osadnik 2700, Komory Rozsączające, Nadbudowy Osadnika, Studzienka Rozdzielcza Drenażu, Instalacja z budynku do osadnika do 20 mb, Studzienka Rozdzielcza, Wymiana gruntu pod rozsączenie ścieków, Dokumentacja Projektowa, Badania Geologiczne, ZUD | 18 204 | |||
3 | ELEMENTY DODATKOWE: Przepompownia ścieków za osadnikiem (czysty ściek) | 1 650 | |||
4 | ELEMENTY DODATKOWO: Przepompownia ścieków przed osadnikiem (brudny ściek) | 2 400 |
DO POBRANIA:
ZAPROSZENIE
Burmistrz Siedliszcza zaprasza na XX sesję Rady Miejskiej w Siedliszczu, która odbędzie się
w dniu 25 lutego 2021 r. (czwartek) o godz. 900 w Domu Kultury w Siedliszczu.
Z porządkiem obrad można zapoznać się <<TUTAJ
Jednocześnie informuję, że obrady Rady Miejskiej w Siedliszczu są dostępne on-line pod adresem:
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
(Dz. U. z 2019 r. poz. 688)
BURMISTRZ SIEDLISZCZA
ogłasza konkurs na wsparcie lub powierzenie zadań pożytku publicznego w 2021 roku
Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie azbestu!
Szanowni Państwo, informujemy o rozpoczęciu V naboru Zgłoszeń lokalizacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest od osób fizycznych w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego", współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.
Nabór Zgłoszeń lokalizacji będzie trwał od dnia 01.02.2021 r. do dnia 26.02.2021 r.
Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych. Proces ten został ułatwiony, po zmianie Regulaminu dobrowolnego przystąpienia do Projektu. Osoba która złożyła, bądź złoży Zgłoszenie lokalizacji na demontaż, a zdemontuje azbest z dachu we własnym zakresie, wystarczy, że podpisze Oświadczenie o zmianie kwalifikowalności azbestu
z demontażu na odbiór odpadu z ziemi. Nie będzie musiała ponownie składać Zgłoszenia lokalizacji na sami odbiór odpadów azbestowych z ziemi.
Oświadczenie o zmianie kwalifikowalności azbestu będzie przekazywane Właścicielowi do podpisania przez Wykonawcę usuwającego azbest z posesji.
Wszystkie informacje dotyczące naboru wniosków oraz realizacji ww. projektu można uzyskać we właściwym Urzędzie Gminy/Miasta oraz na stronie http://www.azbest.lubelskie.pl
Druki dokumentów niezbędnych do naboru można pobrać ze strony: http://www.azbest.lubelskie.pl – Zakładka Aktualności.
Jednocześnie informujemy, że osoby zakwalifikowane w niniejszym naborze uzyskają wsparcie w latach 2020 – 2021, po zrealizowaniu Zgłoszeń lokalizacji osób
z poprzednich trzech naborów.
Informujemy, że w zależności od liczby złożonych Zgłoszeń, może się okazać, że ten nabór będzie ostatnim w ramach trwającego projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego" , w związku z tym o zakwalifikowaniu do projektu może decydować stopień pilności i data złożenia wniosku.
Teraz jesteśmy dostępni również na facebooku:https://www.facebook.com/Bezpiecznibezazbestu
Pliki do pobrania:
1. Regulamin dobrowolnego uczestnictwa w projekcie - tekst jednolity wraz z załącznikami
2. Zgłoszenie lokalizacji - załącznik nr 1 do Regulaminu (Wniosek, na podstawie którego będzie dokonywana weryfikacja);
3. Oświadczenie o braku sprzeciwu - załącznik nr 1a do Regulaminu (ważny w przypadku demontażu eternitu z dachu).
4. Oświadczenie, że demontaż eternitu został wykonany zgodnie z rozporządzeniem (ważne, jeśli demontaż azbestu został przeprowadzony po dniu 6 maja 2004r.)
5. Oświadczenie o przekwalifikowanie zgłoszenia z dachu na ziemię - załącznik nr 3a do Regulaminu (dla osób, które złożyły Zgłoszenie lokalizacji na demontaż z dachu, ale zdjęły eternit we własnym zakresie i chcą, aby odebrać im eternit z ziemi)
Szanowni mieszkańcy Gminy Siedliszcze
W związku z licznymi informacjami o problemach związanych z zimowym utrzymaniem dróg i chodników Urząd Miejski w Siedliszczu przekazuje wykaz podmiotów odpowiedzialnych za zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2020/2021. W celu identyfikacji podmiotu odpowiedzialnego za utrzymanie drogi, chodnika pomocna będzie poniższa mapa.
Wykaz podmiotów odpowiedzialnych za zimowe utrzymanie dróg:
Plik do pobrania:
W związku z trudnymi warunkami atmosferycznymi informujemy, iż w dniu 11 lutego 2021 r. nie odbędzie się Mobilny Punkt Zbiórki Odpadów (MPZO). Na początku marca poinformujemy o nowym terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych sprzed posesji.
Zawiadomienie
Działając na podstawie art. 31, art. 11 ust. 1 i art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów (Dz. U. z 2018 r. poz. 908 ze zm.) zawiadamiam, ze dnia 23 lutego 2021 roku o godz. 11:00 w świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Korybutowa - Kolonia odbędzie się zebranie uczestników scalenia gruntów położonych w granicach obszaru scalenia obrębów Wola Korybutowa Pierwsza, Wola Korybutowa Druga i Wola Korybutowa - Kolonia, gmina Siedliszcze, w celu podjęcia uchwały określającej zasady szacunku gruntów (zebranie w pierwszym terminie).
Wyciąg z ustawy z dnia 26 marca 1986 r. o scalaniu i wymianie gruntów (Dz. U. z 2018 r. poz. 908 ze zm.):
II termin zebrania: 24 luty 2021 r. godz. 12:00 w świetlicy wiejskiej w m. Wola Korybutowa Kolonia.
Wszelkie informacje w przedmiocie sprawy udzielane są, telefonicznie: 82 562-75-20
UWAGA!
Każdą osobę uczestniczącą w zebraniu obowiązuje nakaz:
Osoby, które podejrzewają, ze miały kontakt z osobą zarażoną koronawirusem bądź u których występują. objawy, ale nie zostały poddane testom na obecność koronawirusa proszone są o nieuczestniczenie w zebraniu, pozostanie w domu, unikanie kontaktu z innymi osobami, aby nie doszło do rozprzestrzeniania się wirusa.
Komunikat Centralnego Biura Spisowego
Decyzją Dyrektora Centralnego Biura Spisowego, podjętą w porozumieniu z Generalnym Komisarzem Spisowym, termin naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych do NSP 2021 na terenie całego kraju zostaje przedłużony do 16 lutego 2021 r.
Dyrektor Centralnego Biura Spisowego
/-/ Janusz Dygaszewicz
UWAGA ROLNICY!
Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie
organizuje
KURSY CHEMIZACYJNE
Szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy
Pamiętaj o aktualnym zaświadczeniu, gdy:
Zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ważne przez 5 lat
Informacje i zapisy prowadzi: Magdalena Karaś tel. 782 763 970
Termin kursu: 23.02.2021
Godzina 9:00
Miejsce szkolenia: Siedliszcze – Gminny Ośrodek Kultury ul. Bałasza 10
Ostrzeżenia dostępne w formacie PDF:
Ostrzeżenie z dnia 4 lutego 2021 r.
Ostrzeżenie z dnia 21 stycznia 2021 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedliszczu informuje, że wnioski o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego (500+) na nowy okres świadczeniowy 2021/2022 można składać:
Informujemy, że prawo do świadczenia wychowawczego na bieżący okres świadczeniowy 2019/2020 , wygasa z dniem 31 maja 2021r.
Termin ustalenia prawa do świadczenia 500+ na okres 2021/2022 oraz jego wypłaty uzależniony jest od momentu złożenia wniosku:
➔ do 30 kwietnia 2021r. - wypłata świadczenia nastąpi do 30 czerwca 2021r.
➔ od 1 maja do 31 maja 2021r. - wypłata świadczenia nastąpi do 31 lipca 2021r.
Do pobrania:
Szanowni Państwo,
W związku z koniecznością przeliczenia budżetu LSR z waluty PLN na Euro oraz możliwością wykorzystania tzw. różnic kursowych (dodatkowe nabory wniosków) Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania PROMENADA S 12 planuje aktualizację LSR w tym zakresie.
Uprzejmie prosimy o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety, dzięki której możliwe będzie wprowadzenie w LSR zmian adekwatnych do oczekiwań i potrzeb mieszkańców LGD PROMENADA S 12.
Ankieta daje możliwość wyłącznie jednokrotnego wskazania obszaru wsparcia dlatego prosimy o przemyślaną decyzję i wybór takiego zakresu, który Państwa zdaniem jest najważniejszy z punktu widzenia uwarunkowań lokalnych.
Dziękujemy za poświęcony czas. Ankieta jest anonimowa.
Link do ankiety >>kliknij tutaj<<
HARMONOGRAM REKRUTACJI
do przedszkola, oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej
oraz klasy pierwszej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2021/2022
Data | Etap rekrutacji/czynność rodzica | |
od | do | |
Kontynuacja edukacji przedszkolnej | ||
22 luty | 26 luty do godz. 15.00 |
Złożenie deklaracji o kontynuowaniu przez dziecko wychowania przedszkolnego w kolejnym roku szkolnym. |
Postępowanie rekrutacyjne do przedszkola, oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej oraz klasy pierwszej szkoły podstawowej | ||
1 marca
|
19 marca |
Złożenie podpisanego wniosku (zgłoszenia do klasy I w przypadku dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły) o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych. |
26 kwietnia |
Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. |
|
26 kwietnia
|
30 kwietnia |
Złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka w przedszkolu/szkole |
4 maja |
Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych |
|
Procedura odwoławcza | ||
od 4 maja |
W terminie 7 dni od dnia opublikowania list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. |
|
Postępowanie uzupełniające do przedszkola, oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej oraz klasy pierwszej szkoły podstawowej |
||
21 czerwca godz. 14.00 | Opublikowanie wykazu wolnych miejsc na stronie internetowej szkoły | |
21 czerwca |
25 czerwca |
Złożenie podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych |
28 czerwca |
Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. |
|
28 czerwca
|
2 lipca |
Złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka w przedszkolu/szkole |
5 lipca |
Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych. |
|
od 5 lipca | Procedura odwoławcza. | |
31 sierpnia | Opublikowanie wykazu wolnych miejsc na stronie internetowej szkoły |
Kryteria rekrutacji do Przedszkola, oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej
W postępowaniu rekrutacyjnym do Przedszkola/oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej na rok szkolny 2021/2022 obowiązują:
pkt. | Nazwa kryterium | Dokumenty potwierdzające ich spełnianie | Liczba punktów |
wielodzietność rodziny kandydata | Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata | 10 | |
niepełnosprawność kandydata | Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności wydane przez Poradnię Psychologiczno- Pedagogiczną | 10 | |
niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata | Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności wydane przez Poradnię Psychologiczno- Pedagogiczną | 10 | |
niepełnosprawność obojga rodziców kandydata; | Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności wydane przez Poradnię Psychologiczno- Pedagogiczną | 10 | |
niepełnosprawność rodzeństwa kandydata | Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności wydane przez Poradnię Psychologiczno- Pedagogiczną | 10 | |
samotne wychowywanie kandydata w rodzinie | Prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka | 10 | |
objęcie kandydata pieczą zastępczą | Dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczązgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 821ze zm.) | 10 | |
rodzice kandydata pozostają w zatrudnieniu, prowadzą działalność gospodarczą lub pobierają naukę w systemie dziennym |
Oświadczenie o zatrudnieniu, prowadzeniu działalności gospodarczej lub pobieraniu nauki w systemie dziennym |
obydwoje rodzice – 4, jedno z rodziców- 2 |
|
dziecko potrzebuje wydłużonej opieki przedszkolnej (do 9 godzin dziennie) ze względu na pracę zawodową lub naukę w systemie dziennym rodziców |
Informacja w złożonym wniosku o przyjęcie do Przedszkola/oddziału przedszkolnego |
za każdą kolejną godzinę powyżej realizacji podstawy programowej dodatkowo - 1, maksymalnie 4. |
|
rodzeństwo kandydata w roku szkolnym, na który prowadzona jest rekrutacja, będzie uczęszczało do danego przedszkola lub do danej szkoły podstawowej, w której funkcjonuje oddział przedszkolny | Oświadczenie o uczęszczaniu w roku szkolnym, na który prowadzona jest rekrutacja rodzeństwa kandydata do przedszkola lub do szkoły podstawowej, w której funkcjonuje oddział przedszkolny | 2 | |
miesięczny dochód na osobę w rodzinie kandydata nie przekracza 100% kwoty, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Tekst. Jedn. Dz.U. z 2020r., poz. 111 ze zm.) |
Oświadczenie o miesięcznym dochodzie na osobę w rodzinie kandydata | 2 |
Kryteria rekrutacji do klasy I Szkoły Podstawowej w Siedliszczu dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły
Kandydaci przyjmowani są na podstawie kryteriów określonych w Uchwale Nr XXV/ 204 /17 Rady Miejskiej w Siedliszczu z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacji oraz rodzajów dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia w postepowaniu rekrutacyjnym do pierwszej klasy szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Siedliszcze zgodnie z art. 133 ust. 2,3 i 6 w związku z art. 29 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe ( Tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 910 z późniejszymi zmianami)
pkt. | Nazwa kryterium | Dokumenty potwierdzające ich spełnianie | Liczba punktów |
kandydat posiada orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego | Kserokopia orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego kandydata | 4 | |
rodzeństwo kandydata uczęszcza do danej szkoły | Oświadczenie o uczęszczaniu rodzeństwa kandydata do danej szkoły | 3 | |
kandydat pochodzi z rodziny wielodzietnej | Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata | 1 | |
kandydat samotnie wychowywany przez rodzica/opiekuna prawnego | Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka | 1 | |
rodzic/ce kandydata pracują na terenie Gminy Siedliszcze | Oświadczenie rodzica/ów o pracy na terenie Gminy Siedliszcze | 1 | |
w obwodzie szkoły mieszkają bliscy krewni kandydata wspierający rodziców w zapewnieniu dziecku należytej opieki | Oświadczenie o zamieszkiwaniu w obwodzie szkoły bliskich krewnych wspierających rodziców w zapewnieniu dziecku należytej opieki | 1 |
Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych trwa od dnia 1 lutego 2021 r. do 9 lutego 2021 r. więcej informacji << kliknij tutaj
Pliki do pobrania:
W związku z rozpoczęciem realizacji Narodowego Programu Szczepień Ochronnych przeciwko wirusowi Sars-CoV-2, Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedliszczu organizuje dowóz do punktów szczepień dla osób starszych (w wieku 70+) oraz osób niepełnosprawnych.
Zgłoszenie przyjmowane są pod numerem telefonu:
82 569 22 10
w godzinach pracy OPS
Dowóz do punktów szczepień będzie prowadzony przy zachowaniu reżimu sanitarnego.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
![]() |
![]() |
Dlaczego warto się zaszczepić przeciwko COVID-19?
Bo uchronisz siebie przed niebezpieczeństwem
Bo uratujesz komuś życie
Bo możesz!
Bo pomożesz zwalczyć pandemię na świecie
Bo zyskasz spokój
Bo szczepionki są bezpieczne
Bo dzięki Tobie szybciej wrócimy do normalności!
Szczepiąc się, przyczyniasz się do szybszego znoszenia ograniczeń i powrotu do normalnego życia.
Powrót do normalności oznacza:
![]() |
![]() |
![]() |
Wolne miejsca pracy pozostające w dyspozycji Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie, pokój 162 tel. 825627660, 825627637 według stanu na dzień 14 stycznia 2021r.
Osoby zarejestrowane w pup w chełmie jako bezrobotne i poszukujące pracy mogą uzyskać informacje o ofertach pracy u swojego doradcy klienta w pokojach: 319, 342, 343, 354, 355, 357.
OFERTY PRACY W MIEŚCIE CHEŁM:
OERTY PRACY W POWIECIE CHEŁMSKIM:
Oferty pracy z innych urzędów pracy znajdują się w centralnej bazie ofert pracy www.psz.praca.gov.pl.
Ponadto w ramach międzynarodowego pośrednictwa pracy EURES, PUP w Chełmie (pokój 319, tel. 825627685) dysponuje ofertami pracy:
NIEMCY:
CZECHY:
BELGIA:
NORWEGIA:
Zgodnie z artykułem 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2004.171.1800 z póź. zm.) informujemy, że serwis internetowy Gminy Siedliszcze wykorzystuje tzw. cookies.
W przypadku braku akceptacji na ich zapisywanie na Państwa urządzeniu telekomunikacyjnym prosimy o odpowienie skonfigurowanie przeglądarek zgodnie z dokumentacją techniczną urządzenia / oprogramowania. Nieskonfigurowanie urządzenia / oprogramowania w celu blokowania "cookies" oznacza zgodę na ich wykorzystywanie przez serwis internetowy Gminy Siedliszcze (art. 173 ust. 2 powołanej ustawy). Więcej o polityce cookies tutaj.