OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
POWYŻEJ 60 000 EURO
Zakup samochodu asenizacyjnego i urządzenia ciśnieniowego do czyszczenia sieci kanalizacyjnej
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
tel. 082 5692284, fax 082 5692202,
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl
Adres strony internetowej z ogłoszeniem
http://www.siedliszcze.pl/ w zakładce PRZETARGI
Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Opis przedmiotu oraz części zamówienia:
Kody CPV: 28.21.00.00-7 zbiorniki, cysterny, pojemniki, zbiorniki
ciśnieniowe z metalu
28.21.51.00-3 stalowe zbiorniki ciśnieniowe
34.13.40.00-5 samochody z platformami poziomymi
29.24.12.35-6 urządzenia zakładu oczyszczania
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Części zamówienia:
Część I:
Samochód asenizacyjny:
- silnik wysokoprężny, emisja spalin spełnia normę EURO 4
- skrzynia biegów automat lub manualna
- most tylny wyposażony z blokadę mechanizmu różnicującego
- wspomaganie układu kierowniczego
- zbiornik cysterny o pojemności ok. 6m3 (+/- 10%)
- otwierana tylna dennica
- zawory zabezpieczające kompresor przed zalaniem
- zbiornik z blachy grubości ok. 6 mm, wewnątrz wzmocniony ożebrowaniem
- zbiornik wyposażony w zawór bezpieczeństwa
- w komplecie węże ssawne
- obsługa przez jedną osobę
- kolor obojętny
- serwis gwarancyjny
Część II:
Urządzenie do ciśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacyjnych:
- silnik spalinowy mocy ok. 18 KM
- ciśnienie robocze ok. 130-140 bar
- wydatek wody ok. 40 l/min
- zbiornik wody minimum 300 l
- zabezpieczenie pompy przed zanieczyszczeniami
- w wyposażeniu węże ciśnieniowe i napełniające o długości minimum 50mb nawijane na bębny
- w wyposażeniu minimum dwie głowice czyszczące
- serwis gwarancyjny
Do każdej części zamówienia oferent zobowiązany jest zapewnić przeszkolenie w zakresie użytkowania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
90 dni od daty podpisania umowy
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki uczestnictwa i dokumenty wymagane od oferentów :
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
A. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
B. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia;
C. dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
D. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem
E. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
F. spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty wymagane od oferentów:
A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością temu zamówieniu.
C. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
D. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Termin związania ofertą
30 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena 100%
Inne informacje
Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów oraz nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Miejsce i termin składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
woj. lubelskie
Oferty należy składać do dnia
29.09.2006 godzina 14:00.
Bliższych informacji udziela:
Tomasz Dyszewski lub Piotr Dworucha
Urząd Gminy Siedliszcze pokój nr 5
tel. 082 56-92-284
fax. 082 56-92-202 w godz. 700-1500
e-mail: wyślij wiadomość
DOKUMENTY DO POBRANIA
Oferta przetargowa ve.doc
Oswiadczenie art. 22 ve.doc
Oswiadczenie art. 24 ve.doc
Projekt umowy ve.doc
Specyfikacja ve.doc
Informacja dla oferentów
1. Oferentów pobierających dokumentację przetargową w formie elektronicznej ze strony Gminy Siedliszcze prosimy o zgłoszenie tego faktu (np. e-mailem ug_siedliszcze@o2.pl lub faxem 082 56 92 202) i podanie danych firmy (nazwa, adres, telefon, fax, e-mail) Pozwoli to w przypadku zgłoszenia zapytań przez innych oferentów dotyczących np. treści SIWZ na przesłanie wyjaśnień i odpowiedzi.
2. W druku Oferty przetargowej w wersji elektronicznej należy wypełnić pola zaznaczone na szaro (do przemieszczania się pomiędzy polami do wypełnienia służy klawisz [Tab] ).
3. W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Piotr Dworucha lub Tomasz Dyszewski
Urząd Gminy Siedliszcze, pokój nr 5
tel. (0 82) 56-92-284, fax. (0 82) 56-92-202, w godz. 7.00 - 15.00
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl
Zgodnie z artykułem 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2004.171.1800 z póź. zm.) informujemy, że serwis internetowy Gminy Siedliszcze wykorzystuje tzw. cookies.
W przypadku braku akceptacji na ich zapisywanie na Państwa urządzeniu telekomunikacyjnym prosimy o odpowienie skonfigurowanie przeglądarek zgodnie z dokumentacją techniczną urządzenia / oprogramowania. Nieskonfigurowanie urządzenia / oprogramowania w celu blokowania "cookies" oznacza zgodę na ich wykorzystywanie przez serwis internetowy Gminy Siedliszcze (art. 173 ust. 2 powołanej ustawy). Więcej o polityce cookies tutaj.