• Zapraszamy do galerii zdjęć 0
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 1
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 2
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 3
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 4
Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych Generuj dokument PDF

Projekt realizowany w ramach
SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
„Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego
oraz rozwój obszarów wiejskich, 2004 – 2006”
umowa nr 61412-UM4300128/06 z dnia 31 sierpnia 2006r.


OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O  WARTOŚCI  SZACUNKOWEJ
POWYŻEJ  60 000 EURO

„Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych w miejscowości Siedliszcze
etap I - Budowa kortu tenisowego”

Nazwa i adres zamawiającego:   
Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
tel. 082 5692284, fax 082 5692202,
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl


Tryb zamówienia: 
  
Przetarg nieograniczony

Opis przedmiotu oraz części zamówienia:

    kody CPV:
45.21.22.21-1: Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie kortu tenisowego z nawierzchnią typu „sztuczna trawa”. Teren pod projektowane boiska jest niezabudowany i nie koliduje z inżynieryjnym uzbrojeniem terenu.  Wymiary netto kortu 23,77 x 10,97 m (brutto 36,57 x 18,27 m). Wokół kortu zaprojektowano ogrodzenie z siatki drucianej. Siatki zamocowano na słupkach metalowych osadzonych w tulejach z rur zabetonowanych w fundamentach. W ogrodzeniu zaprojektowano furtkę i bramo-furtkę (zaopatrzone w automaty samozamykające i amortyzatory dźwięku) w ogrodzeniach bocznych. Nawierzchnię kortu stanowić będzie sztuczna trawa syntetyczna fibrylizowana wysokości 18 mm.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  częściowych lub wariantowych.

Termin wykonania zamówienia:  
 
do dnia 29 czerwca 2007

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    Warunki uczestnictwa i dokumenty wymagane od oferentów :
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
A.    są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
B.    posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia;
C.    dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
D.    zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem
E.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
F.    spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wymienionych poniżej.


Dokumenty wymagane od oferentów:

A.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.    Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 3 prace).
C.    Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
D.    Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
E.    Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
F.    Oświadczenie, że oferent spełnia warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Wadium:   

Ustala się wadium w wysokości 5 tys. zł (pięć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa z dniem i godziną składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ

Termin związania ofertą
   
30 dni

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie   

Cena 100%

Inne informacje   

Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów oraz nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Miejsce i termin składania ofert:   

Sekretariat Urzędu Gminy Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
woj. lubelskie

Oferty należy składać do dnia 01.02.2007 godzina 14:00.

Bliższych informacji udziela:
Tomasz Dyszewski lub Piotr Dworucha
Urząd Gminy Siedliszcze pokój nr 5
tel. 082 56-92-284
fax. 082 56-92-202  w godz. 700-1500
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl

Uwaga  -  ważne !!!

1. Oferentów pobierających dokumentację przetargową w formie elektronicznej ze strony Gminy Siedliszcze prosimy o zgłoszenie tego faktu (np. e-mailem ug_siedliszcze@o2.pl lub faxem 082 56 92 202)  i podanie danych firmy (nazwa, adres, telefon, fax, e-mail) Pozwoli to w przypadku zgłoszenia zapytań przez innych oferentów dotyczących np. treści SIWZ na przesłanie wyjaśnień i odpowiedzi.
2. W druku Oferty przetargowej w wersji elektronicznej należy wypełnić pola zaznaczone na szaro (do przemieszczania się pomiędzy polami do wypełnienia służy klawisz [Tab] ).
3. W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Piotr Dworucha lub Tomasz Dyszewski
Urząd Gminy Siedliszcze, pokój nr 5
tel. (0 82) 56-92-284, fax. (0 82) 56-92-202, w godz. 7.00  -  15.00
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl

Pobierz specyfikację i dokumentację przetargową
(spakowane WinRAR 3.60)

Pobierz: Odpowiedź na zapytanie dot. SIWZ
(doc)

NOWY WZóR OFERTY PRZETARGOWEJ
POBIERZ (doc)

Galerie zdjęć_________________________________________________
Zdjęcie z galerii 1DOŻYNKI 2017
Zdjęcie z galerii 2II Turniej Siatkówki Plażowej o Puchar Burmistrza Siedliszcza

Przejdź do Biuletynu Informacji Publicznej

Czwartek, 21 wrzesień 2017
Imieniny: Hipolit, Mateusz, Daria

 System Prezentacji PrzestrzennejInformacje TurystycznePrzejdź do przetargówRewitalizacja Siedliszcze2projekty rpo realizowane w Siedliszczu

Regionalna Izba Obrachunkowa Kapitał Ludzki Związek powiatów Dziennik Ustaw Monitor Polski zielony

Zgodnie z artykułem 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2004.171.1800 z póź. zm.) informujemy, że serwis internetowy Gminy Siedliszcze wykorzystuje tzw. cookies.
W przypadku braku akceptacji na ich zapisywanie na Państwa urządzeniu telekomunikacyjnym prosimy o odpowienie skonfigurowanie przeglądarek zgodnie z dokumentacją techniczną urządzenia / oprogramowania. Nieskonfigurowanie urządzenia / oprogramowania w celu blokowania "cookies" oznacza zgodę na ich wykorzystywanie przez serwis internetowy Gminy Siedliszcze (art. 173 ust. 2 powołanej ustawy). Więcej o polityce cookies tutaj.