• Zapraszamy do galerii zdjęć 0
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 1
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 2
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 3
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 4
2019_Przebudowa_dróg Generuj dokument PDF

Pliki do pobrania na dole strony.....


Siedliszcze, 13czerwca 2019 r.

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie licytacji elektronicznej

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedliszcze

Nr licytacji: L-138-2019

Nr ogłoszenia BZP: 560531-N-2019

Dane zamawiającego:

Gmina Siedliszcze

ul. Szpitalna15
22-130 Siedliszcze

NIP 563-21-60-545
tel.: (82) 56 92 284,

faks: (82) 56 92 202

e-mail: gmina@siedliszcze.pl


Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Znak sprawy: GT.271.4.19

Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

 

Termin otwarcia licytacji:

minimum 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.

 

I. Określenie przedmiotu zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedliszcze”.

Zakres robót:

W zakres zamówienia wchodzi przebudowa dróg gminnych w zakresie:

Wykonanie warstw podbudowy z kruszyw, wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu na warstwę ścieralną na 5 odcinakach dróg na łącznej długości 3098 mb, szerokości 3,5m i grubości 6 cm. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót załączonym w ogłoszeniu na stronie Gminy Siedliszcze.

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej www.siedliszcze.pl w zakładce PRZETARGI

Kod CPV: 45.23.31.40-2

 

II. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych

Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się na Platformie Licytacji Elektronicznej (zwaną dalej „Platformą”) udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie (login należy podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie zarejestrowano przy rejestracji). UWAGA: Wykonawca w toku rejestracji winien w polu ROLA zmienić domyślną rolę Zamawiający na WYKONAWCA. W przypadku podania przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazania go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jedną godzinę przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu lub brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w licytacji. Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce „SAMOUCZEK”. Wymagania techniczne: komputer PC
z systemem operacyjnym Windows/Linux, oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa, nie jest wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny.

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna https://licytacje.uzp.gov.pl

 

III. Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej

Licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. Po zalogowaniu się na Platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą ryczałtową cenę brutto za realizację zamówienia wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania zamówienia za realizację zamówienia oraz wszelkie inne koszty z tym związane. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 5.000,00 zł (dziesięć tysięcy zł). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką. W przypadku gdyby w toku licytacji, wylicytowana cena przekraczała ww. kwotę, może to stanowić podstawę do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy.

Minimalna wysokość postąpienia 5.000,- (pięć tysięcy zł)

Waluta Polski złoty (PLN)

 

IV. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania

Sposób określenia terminów: relatywny

Licytacja jednoetapowa

 

V. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej

pisemnie 21 czerwca 2019 r. do godz. 10:00 na adres Zamawiającego

 

VI. Termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej

Termin otwarcia licytacji elektronicznej minimum 5 dni po terminie przekazania zaproszeń,
o godzinie 10:00.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: czas od ostatniego postąpienia

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Określenie warunków:

Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:

Określenie warunków:

Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

Zdolność techniczna lub zawodowa

Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał w sposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedna budowa lub przebudowa dróg o nawierzchni asfaltowej na odcinku (odcinkach) nie krótszym niż 2 km wykonana w czasie nie dłuższym niż 2 miesiące w ramach jednej umowy.

Zamawiający nie wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – nie dotyczy


Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

1. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust.2f ustawy Pzp wzywa wykonawców o złożenie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (zwanym dalej wnioskiem) oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.

2. Wykonawca w celu potwierdzenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa:

1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-22) - wzór załącznik Nr 1A,

2) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 1B,

3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 2, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - w odniesieniu do warunku

Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia. Wzory oświadczeń zostały przygotowane przez Zamawiającego i udostępnione na stronie www.siedliszcze.pl

 

IX. Termin związania ofertą

30 dni od dnia składania ofert

 

X. Termin wykonania zamówienia (data zakończenia realizacji zamówienia)

do 30 sierpnia 2019 r.

 

XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zabezpieczenie nie jest wymagane.

 

XII. Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy

Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Projekt umowy stanowi załącznik do ogłoszenia zamieszczonego na stronie http://ugsiedliszcze.bip.e-zeto.eu/ oraz www.siedliszcze.pl w zakładce PRZETARGI

 

XIII. Informacja o wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

XIV. Inne informacje

1. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót dostępnym na stronie www.siedliszcze.pl.

2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego.

3. Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 3 opisu przedmiotu zamówienia.

(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).

Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć
w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy dostępnym na stronie internetowej www.siedliszcze.pl.

4. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych.

5. Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa oświadczenie wstępne potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

6. Wzór oświadczeń wstępnych stanowią załącznika nr 1A i 1B do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na stronie www.siedliszcze.pl

7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wstępne składa każdy wykonawca.

8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym.

9. Zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach
w oświadczeniu wstępnym.

10. Klauzula RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
  2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
    na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedliszczeprowadzonym w trybie licytacji elektronicznej,
  3. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  4. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  5. Wykonawca posiada:

     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;

     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

  1. Wykonawcy nie przysługuje:

     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

 

 


PLIKI DO POBRANIA

kliknij tutaj

 


Galerie zdjęć_________________________________________________
Zdjęcie z galerii 1Zlot Motocyklowy 2019
Zdjęcie z galerii 2Dożynki 2019

Przejdź do Biuletynu Informacji Publicznej

Czwartek, 22 sierpień 2019
Imieniny: Maria, Cezary, Tymoteusz

 System Prezentacji PrzestrzennejInformacje TurystycznePrzejdź do przetargówRewitalizacja Siedliszcze2LogoUE

Regionalna Izba Obrachunkowa Kapitał Ludzki Związek powiatów Dziennik Ustaw Monitor Polski zielony

Zgodnie z artykułem 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2004.171.1800 z póź. zm.) informujemy, że serwis internetowy Gminy Siedliszcze wykorzystuje tzw. cookies.
W przypadku braku akceptacji na ich zapisywanie na Państwa urządzeniu telekomunikacyjnym prosimy o odpowienie skonfigurowanie przeglądarek zgodnie z dokumentacją techniczną urządzenia / oprogramowania. Nieskonfigurowanie urządzenia / oprogramowania w celu blokowania "cookies" oznacza zgodę na ich wykorzystywanie przez serwis internetowy Gminy Siedliszcze (art. 173 ust. 2 powołanej ustawy). Więcej o polityce cookies tutaj.