Gmina
Urząd Miejski
Rada Miejska
Ogłoszenia
Turystyka
Galeria
Kontakt
Głos Siedliszcza
2019_Olej_grzewczy

- Siedliszcze, 19 września 2019 r.
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- Dostawa oleju grzewczego w sezonie 2019/2020
- Ogłoszenie BZP nr 599738-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.
- Ogłoszenie o zamówieniu L-195-2019
- INFORMACJE OGÓLNE:
- Numer referencyjny: GT.271.6.19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
- Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
- Zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
- O zamówienie nie muszą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
- Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzano dialogu technicznego.
- Rodzaj zamówienia: dostawy
- Informacja o możliwości składania ofert częściowych: nie dotyczy - zamówienie nie jest podzielone jest na części.
- Nie przewiduje się udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
- Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządza się w języku polskim.
- Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym: nie dotyczy
- Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: nie dotyczy
- Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
- Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: wzór umowy zamieszczono na stronie internetowej www.siedliszcze.pl
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: zamawiający nie żąda zabezpieczenia.
- PROCEDURA
- Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Nie wymaga się i nie dopuszcza się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych.
- Nie wymaga się i nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
- Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
- Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Zamówienie nie obejmuje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Kryteria oceny ofert: cena znaczenie: 100%
- Licytacja elektroniczna: adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
- www.licytacje.uzp.gov.pl
- Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.siedliszcze.pl
- ZAMAWIAJĄCY:
- Postępowania nie przeprowadza centralny zamawiający.
- Postępowania nie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
- Postępowanie nie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających.
- Postępowanie nie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej.
- NAZWA I ADRES:
- Gmina Siedliszcze
- ul. Szpitalna 15A
- 22-130 Siedliszcze, woj. lubelskie,
- tel. (82) 56 92 284
- faks (82) 56 92 202
- e-mail: tdyszewski@siedliszcze.pl
- adres strony internetowej (URL): www.siediszcze.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
- Administracja samorządowa
- KOMUNIKACJA:
- Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.siedliszcze.pl w zakładce Przetargi na dole głównej strony
- Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie należy przesyłać elektronicznie.
- Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przesyła się w formie pisemnej. Nie dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób.
- Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na adres:
- Urząd Miejski w Siedliszczu
- ul. Szpitalna 15A
- 22-130 Siedliszcze
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
- Dostawa oleju grzewczego w sezonie 2019/2020
- Krótki opis przedmiotu zamówienia:
- W zakres zamówienia wchodzi sukcesywna (po ok. 8-9 tys. litrów jednorazowo) dostawa oleju grzewczego typ lekki spełniającego normę dla wartości opałowej PN-C-04062 w łącznej ilości ok. 60 tys. litrów do kotłowni Zamawiającego na terenie miasta Siedliszcze. Podana ilość oleju, jest jedynie ilością szacunkową. Ostateczna ilość zamówionego oleju zostanie określona w zależności od przebiegu sezonu grzewczego oraz panujących warunków atmosferycznych. Zmiana ilości zamówionego oleju nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych.
- Główny kod CPV: 09135100-5
- Całkowita wartość zamówienia - zamawiający nie podaje informacji o wartości zamówienia.
- Okres, w którym realizowane będzie zamówienie – od podpisania umowy do końca kwietnia 2019r.
- INFORMACJE DODATKOWE:
- Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.):
- 1) kierowanie cysternami przez osobę/y posiadającą/e wymagane uprawnienia do transportu materiałów niebezpiecznych;
- 2) inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.
- Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy dostępnym na stronie internetowej: www.siedliszcze.pl.
- Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów. - Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać stosowną koncesję (pozwolenie administracyjne) na obrót paliwami ciekłymi.
- 2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
- Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków.
- 3. Zdolność techniczna lub zawodowa
- Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków.
- Zamawiający nie wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
- PODSTAWY WYKLUCZENIA
- Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak
- Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: nie
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp:
- nie dotyczy
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp – nie dotyczy.
- W zakresie kryteriów selekcji: nie dotyczy.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp: nie dotyczy.
- Inne dokumenty: W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca musi złożyć stosowną koncesję (pozwolenie administracyjne) na obrót paliwami ciekłymi (kopia potwierdzona za zgodność) wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji.
- WYMAGANIA DOTYCZĄCE REJESTRACJI I IDENTYFIKACJI WYKONAWCÓW W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ, W TYM WYMAGANIA TECHNICZNE URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH:
- Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważny) z systemem Windows lub Linux podłączony do sieci Internet. Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej.
- SPOSÓB POSTĘPOWANIA W TOKU LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ, W TYM OKREŚLENIE MINIMALNYCH WYSOKOŚCI POSTĄPIEŃ:
- 1. Wykonawcy w toku licytacji podają oferowaną przez siebie cenę brutto za 1 litr oleju grzewczego. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę w dniu składania ofert. Ewentualna różnica pomiędzy ceną brutto zaoferowaną przez Wykonawcę a określoną na oficjalnej stronie producenta w dniu składania ofert stanowić będzie stały upust/narzut stosowany przy aneksowaniu umowy w przypadku zmiany cen producenta w czasie trwania umowy.
- 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
- 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
- 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto za 1 litr oleju grzewczego wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką.
- 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
- 6. Krok postąpienia (minimalna różnica miedzy kolejnymi ofertami) wynosi 0,01 zł brutto (jeden grosz).
- 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
- 8. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: licytacja jednoetapowa, czas trwania: zamknięcie 15 minut po złożeniu ostatniego postąpienia.
- TERMINY:
- Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 26 września 2019r. godzina: 10:00
- Termin otwarcia licytacji elektronicznej: minimum 5 dni od dnia przekazania zaproszeń.
- Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: upływa 15 minut po złożeniu ostatniego postąpienia.
- Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
- INFORMACJE DODATKOWE:
- 1. Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
- 2. Wzór oświadczenia wstępnego stanowi załącznik nr do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na stronie www.siedliszcze.pl
- 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wstępne składa każdy wykonawca.
- 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym.
- 5. Zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym.
- 6. Zmiana umowy:
- Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany mogą:
- - dotyczyć aneksowania umowy ze względu na zmianę cen producenta oleju,
- - dotyczyć zmiany numeru rachunku bankowego lub innych danych wykonawcy,
- - mogą być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
- Pliki do pobrania:
- kliknij tutaj
|
 | Dzień Kobiet 2020 |
 | Spotkanie Opłatkowe Sołtysów 2019 |

Poniedziałek, 18 styczeń 2021
Imieniny: Piotr, Małgorzata