OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siedliszcze
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
tel. 082 5692284, fax 082 5692202,
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl
Adres strony internetowej z ogłoszeniem
http://www.siedliszcze.pl/ w zakładce PRZETARGI
Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Opis przedmiotu:
Przedmiotem projektu jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Siedliszcze – gmina Siedliszcze:
Rzeczowy zakres inwestycji obejmuje:
1. Kanał PCW Ø200 o długości 1109 m
2. Przewód tłoczny z rur PE Ø65 o długości 246 m
3. Przykanaliki z rur PCW Ø150 o długości 393 m
4. Pompownia ścieków
Kod CPV
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
Termin wykonania zamówienia:
Część zamówienia obejmująca budowę sieci kanalizacyjnej na osiedlu mieszkaniowym należy wykonać do dnia 1 grudnia 2008r.
Pozostałą część zamówienia obejmującą sieć kanalizacyjną przy zakładach usługowych należy wykonać do dnia 30 czerwca 2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki uczestnictwa i dokumenty wymagane od oferentów :
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
A. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
B. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia;
C. dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
D. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 5 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem
E. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
F. spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Oferenta wymienionych poniżej w kategoriach: [spełnia] / [nie spełnia]
Dokumenty wymagane od oferentów:
A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie budowy obiektów sportowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 3 prace).
C. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
D. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
E. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Wadium:
Ustala się wadium w wysokości 10 tys. zł (dziesięć tysięcy złotych).
Termin wniesienia wadium upływa z dniem i godziną składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 46 ust.6 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz SIWZ
Termin związania ofertą
30 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena 100%
Inne informacje
Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów oraz nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Miejsce i termin składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
woj. lubelskie
Oferty należy składać do dnia 30 września 2008 do godziny 14:00.
Bliższych informacji udziela:
Tomasz Dyszewski lub Piotr Dworucha
Urząd Gminy Siedliszcze pokój nr 5
tel. 082 56-92-284
fax. 082 56-92-202 w godz. 700-1500
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl
Załączniki do pobrania:
Załaczniki do ogłoszenia.zip 28M
1. Oferentów pobierających dokumentację przetargową w formie elektronicznej ze strony Gminy Siedliszcze prosimy o zgłoszenie tego faktu (np. e-mailem ug_siedliszcze@o2.pl lub faxem 082 56 92 202) i podanie danych firmy (nazwa, adres, telefon, fax, e-mail) Pozwoli to w przypadku zgłoszenia zapytań przez innych oferentów dotyczących np. treści SIWZ na przesłanie wyjaśnień i odpowiedzi.
2. W druku Oferty przetargowej w wersji elektronicznej należy wypełnić pola zaznaczone na szaro (do przemieszczania się pomiędzy polami do wypełnienia służy klawisz [Tab] ).
3. W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Tomasz Dyszewski lub Piotr Dworucha
Urząd Gminy Siedliszcze, pokój nr 5
tel. (0 82) 56-92-284
fax. (0 82) 56-92-202
w godz. 7.00 - 15.00
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl
Zgodnie z artykułem 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2004.171.1800 z póź. zm.) informujemy, że serwis internetowy Gminy Siedliszcze wykorzystuje tzw. cookies.
W przypadku braku akceptacji na ich zapisywanie na Państwa urządzeniu telekomunikacyjnym prosimy o odpowienie skonfigurowanie przeglądarek zgodnie z dokumentacją techniczną urządzenia / oprogramowania. Nieskonfigurowanie urządzenia / oprogramowania w celu blokowania "cookies" oznacza zgodę na ich wykorzystywanie przez serwis internetowy Gminy Siedliszcze (art. 173 ust. 2 powołanej ustawy). Więcej o polityce cookies tutaj.