OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie
Modernizacja nawierzchni dróg gminnych
na terenie gminy Siedliszcze
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
tel. 082 56 92 284, fax 082 56 92 202,
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl
Adres strony internetowej z ogłoszeniem http://www.siedliszcze.pl/ w zakładce PRZETARGI
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
Opis przedmiotu:
Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni dróg gminnych na odcinkach:
Lokalizacja |
Długość |
Szerokość |
Powierzchnia |
m |
m |
m2 |
|
Kulik Kolonia |
845 |
3,5 |
2 957,5 |
Chojno Nowe II |
1 190 |
3,5 |
4 165,0 |
Razem |
7 122,50 |
W zakres zamówienia wchodzi:
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką sortowaną 0 - 31,5mm na szerokości 3,5m i grubości 10 cm
Skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa na szerokości 3,5m
Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu na warstwę ścieralną na szerokości 3,5m i grubości 4 cm
Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym na szerokości 2 x 0,5m oraz grubości 15 cm
Kod CPV 45.23.31.24-4 Drogi dojazdowe
Termin wykonania zamówienia: do dnia 15 lipca 2009
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku [spełnia] lub [niespełnia].
Dokumenty wymagane od oferentów:
1. Formularz oferty
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
3.Oświadczenie Wykonawcy o braku okoliczności wynikających z art. 24. Prawa zamówień publicznych
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z terminem obowiązywania przynajmniej do dnia wykonania zamówienia.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Termin związania ofertą 30 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Cena 100%
Inne informacje Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów oraz nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających tylko w przypadkach określonych w art. 67 ust.5 lub 6 ustawy o zamówieniach publicznych
Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Siedliszcze
pokój nr 5
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
woj. lubelskie
Oferty należy składać do dnia 10 lutego 2009 do godziny 14:00.
Bliższych informacji udziela:
Tomasz Dyszewski lub Piotr Dworucha
Urząd Gminy Siedliszcze pokój nr 5
tel. 082 56-92-284
fax. 082 56-92-202 w godz. 700-1500
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl
1. Oferentów pobierających dokumentację przetargową w formie elektronicznej ze strony Gminy Siedliszcze prosimy o zgłoszenie tego faktu ug_siedliszcze@o2.pl lub faxem 082 56 92 202) i podanie danych firmy (nazwa, adres, telefon, fax, e-mail) Pozwoli to w przypadku zgłoszenia zapytań przez innych oferentów dotyczących np. treści SIWZ na przesłanie wyjaśnień i odpowiedzi.
2. W druku Oferty przetargowej w wersji elektronicznej należy wypełnić pola zaznaczone na szaro (do przemieszczania się pomiędzy polami do wypełnienia służy klawisz [Tab] ).
3. W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Tomasz Dyszewski lub Piotr Dworucha
Urząd Gminy Siedliszcze, pokój nr 5
tel. (0 82) 56-92-284
fax. (0 82) 56-92-202
w godz. 7.00 - 15.00
e-mail: ug_siedliszcze@o2.pl
Załączniki do ogłoszenia
Kosztorys ofertowy
Zgodnie z artykułem 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2004.171.1800 z póź. zm.) informujemy, że serwis internetowy Gminy Siedliszcze wykorzystuje tzw. cookies.
W przypadku braku akceptacji na ich zapisywanie na Państwa urządzeniu telekomunikacyjnym prosimy o odpowienie skonfigurowanie przeglądarek zgodnie z dokumentacją techniczną urządzenia / oprogramowania. Nieskonfigurowanie urządzenia / oprogramowania w celu blokowania "cookies" oznacza zgodę na ich wykorzystywanie przez serwis internetowy Gminy Siedliszcze (art. 173 ust. 2 powołanej ustawy). Więcej o polityce cookies tutaj.