• Zapraszamy do galerii zdjęć 0
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 1
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 2
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 3
  • Zapraszamy do galerii zdjęć 4
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Gruntami Generuj dokument PDF

mgr inż. GRZEGORZ JĘDRUSZAK

Stanowisko: Zastępca Burmistrza

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 01 (wew. 13)

ZADANIA:

  1. Zawieranie umów dzierżawnych na grunty mienia komunalnego i naliczanie czynszu dzierżawnego.
  2. Przyjmowanie wniosków od rolników i wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i zadrzewień.
  3. Sporządzanie wykazów rolników ubiegających się o wyłączenie gruntów z produkcji rolnej.
  4. Wydawanie decyzji na niszczenie chwastów.
  5. Zawieranie umów dzierżawnych do spraw emerytalno - rentowych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o „zapobieganiu narkomanii”.
  7. Wydawanie zaświadczeń dotyczących stażu pracy w rolnictwie.
  8. Udział w komisji przetargowej na sprzedaż gruntów mienia komunalnego.
  9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zadań objętych zakresem czynności.
  10. Wykonywanie zadań zleconych z zakresu ochrony roślin i Inspekcji Weterynaryjnej.
  11. Prowadzenie rejestru wydawania zezwoleń na psy uznawane za agresywne.
  12. Zamawianie i prowadzenie rejestru wydanych kolczyków dla zwierząt.
  13. Zgłaszanie szkód łowieckich.
  14. Wydawanie zaświadczeń rolnikom do biznesplanu.

 mgr inż. JOANNA DZIEWULSKA

Stanowisko: Podinspektor

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 01 (wew. 13)

ZADANIA:

  1. Tworzenie zasobów gruntowych na cele budowlane i gospodarka tymi gruntami.
  2. Nadzór i koordynacja prowadzonych w ramach rekultywacji gruntów.
  3. Uczestnictwo w pracach urządzeniowo-rolnych (scalenia, wymiana, podziały działek) i przygotowywanie decyzji w tym zakresie.
  4. Przygotowywanie decyzji o przekazaniu gruntów w zarząd , najem, użyczenie oraz użytkowanie wieczyste.
  5. Orzekanie o wygaśnięciu prawa użytkowania lub zarządu.
  6. Naliczanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i zarząd nieruchomościami.
  7. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej prawa pierwokupu nieruchomości.
  8. Współpraca z Gospodarstwem Gruntów Marginalnych i Mieszkaniowych Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa.
  9. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki ziemią.
  10. Prowadzenie numeracji nieruchomości.
  11. Nadzór nad wspólnotami gruntowymi.
  12. Nadzór nad gruntami, które zostały oddane w zarząd lub użytkowanie wieczyste.
  13. Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów z tytułu użytkowania wieczystego.
  14. Prowadzenie ewidencji analitycznej gruntów.
  15. Prowadzenie przetargów na sprzedaż nieruchomości komunalnych.
  16. Prowadzenie ewidencji i egzekucji użytkowania wieczystego.
  17. Wykonywanie wszystkich spraw wynikających z ustawy o gospodarce gruntami.
  18. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Galerie zdjęć_________________________________________________
Zdjęcie z galerii 1Święto Niepodległości 2017
Zdjęcie z galerii 2200 rocznica śmierci Tadeusza Kościuszki

Przejdź do Biuletynu Informacji Publicznej

Czwartek, 23 listopad 2017
Imieniny: Adela, Felicyta, Klemens

 System Prezentacji PrzestrzennejInformacje TurystycznePrzejdź do przetargówRewitalizacja Siedliszcze2projekty rpo realizowane w Siedliszczu

Regionalna Izba Obrachunkowa Kapitał Ludzki Związek powiatów Dziennik Ustaw Monitor Polski zielony

Zgodnie z artykułem 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2004.171.1800 z póź. zm.) informujemy, że serwis internetowy Gminy Siedliszcze wykorzystuje tzw. cookies.
W przypadku braku akceptacji na ich zapisywanie na Państwa urządzeniu telekomunikacyjnym prosimy o odpowienie skonfigurowanie przeglądarek zgodnie z dokumentacją techniczną urządzenia / oprogramowania. Nieskonfigurowanie urządzenia / oprogramowania w celu blokowania "cookies" oznacza zgodę na ich wykorzystywanie przez serwis internetowy Gminy Siedliszcze (art. 173 ust. 2 powołanej ustawy). Więcej o polityce cookies tutaj.