COVID-19 - Prośba do interesantów
środa, 2020-10-14
!! UWAGA !!
MIESZKAŃCY I INTERESANCI URZĘDU MIEJSKIEGO W SIEDLISZCZU
W związku ze stałym zagrożeniem epidemicznym związanym z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, mając na uwadze ochronę zdrowia i życia interesantów i ich rodzin oraz pracowników urzędu, zwracam się z prośbą o rozważenie możliwości załatwiania spraw urzędowych telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem platformy E-PUAP.
Wykaz numerów telefonicznych oraz danych adresowych:
- SEKRETARIAT, Wydział Organizacyjny: 825692202, wew. 12, e-mail: gmina@siedliszcze.pl
- Wydział Finansowy: 825692203, wew. 14, 23, e-mail: skarbnik@siedliszcze.pl
- Wydział Podatków i Opłat Lokalnych: 825692268, wew. 17, 24, 25, e-mail: podatki@siedliszcze.pl
- Odpady: odpady@siedliszcze.pl
- Wydział Infrastruktury: 825692284 lub 825692184. wew. 18, 21, e-mail: infrastruktura@siedliszcze.pl
- Wydział Rolnictwa i Gospodarki Gruntami: 825692201, wew. 13, e-mail: rolnictwo@siedliszcze.pl
- Wydział Spraw Obywatelskich, USC: 825692291, wew. 19, 26, e-mail: usc@siedliszcze.pl
- Ośrodek Pomocy Społecznej 825692210, wew. 15, 30, e-mail: ops@siedliszcze.pl
- Świadczenie Rodzinne: 825459767, wew. 22, e:mail: zasilkiops@siedliszcze.pl
Informujemy również, że wszelkie informacje na temat sposobu załatwiania poszczególnych spraw oraz wnioski/formularze znajdują się na stronie BIP pod adresem: kliknij tutaj
Celem zwiększenia bezpieczeństwa oraz ograniczenia do minimum, czasu oczekiwania w siedzibie urzędu, zaleca się wcześniejsze uzgadnianie terminu wizyty.
Dokument Podpisał:
BURMISTRZ SIEDLISZCZA
Hieronim Zonik