Deklaracja dostępności Odległość pomiędzy znakami Odległość pomiędzy liniami Zmień kontrast Zwiększ czcionkę Przywróć ustawienia Zmniejsz czcionkę RSS

Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.                   Zapraszamy do udziału w Narodowym Spisie Powszechnym www.spis.gov.pl

Burmistrz Siedliszcza

mgr inż HIERONIM ZONIK

Stanowisko: Burmistrz Siedliszcza

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 15 (wew. 16)

Zadania:

  1. Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i kierowanie Urzędem Gminy,
  2. Reprezentowanie gminy i jej urzędu na zewnątrz,
  3. Przedkładanie Radzie Miejskiej projektów uchwał,
  4. Wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
  5. Podejmowanie decyzji majątkowych dotyczących zwykłego zarządu mieniem gminy w obowiązującym trybie,
  6. Podejmowanie innych decyzji należących do kompetencji urzędu, podpisywanie pism i dokumentów wychodzących na zewnątrz urzędu,
  7. Prowadzenie bieżącej gospodarki finansowej gminy,
  8. Nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
  9. Upoważnienie pracowników urzędu do podejmowania w imieniu Burmistrza decyzji, o których mowa w pkt. 4,
  10. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego i kierownika zakładu pracy w stosunku do pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  11. Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu,
  12. Dokonywanie ocen kwalifikacyjnych pracowników w oparciu o wyniki ich pracy oraz dokumenty znajdujące się w ich aktach osobowych,
  13. Podejmowanie czynności należących do kompetencji Rady Miejskiej w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
  14. Ogłaszanie uchwał rady gminy, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu,
  15. Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym,
  16. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
  17. Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz organizowanie wykonywania zadań wynikających z zawartych porozumień,
  18. Załatwianie wniosków i interpelacji posłów , senatorów oraz radnych,
  19. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między jednostkami organizacyjnymi urzędu,
  20. Ustalanie regulaminu pracy urzędu oraz innych aktów wewnętrznego zarządzania (regulamin kontroli wewnętrznej, instrukcje obowiązujące na podstawie przepisów prawa),
  21. Przedkładanie wojewodzie i izbie obrachunkowej uchwał Rady Miejskiej w terminie 7 dni od daty podjęcia,
  22. Przyjmowanie oświadczeń woli (testamenty allograficzne),
  23. Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej,
  24. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
  25. Składanie Radzie Miejskiej okresowych sprawozdań z realizacji zadań urzędu.

Aktualności

Dyżur Rachmistrza Spisowego - zdjęcie ilustracyjne

Dyżur Rachmistrza Spisowego

24.09.2021

W poniedziałek 27 września 2021 r. w godz. 9:00 - 15:00 w Urzędzie Miejskim w Siedliszczu będzie pełnił dyżur rachmistrz spisowy.

Czytaj dalej
Czytaj dalej
!! Jest Praca !! - zdjęcie ilustracyjne

!! Jest Praca !!

23.09.2021

Wolne miejsca pracy pozostające w dyspozycji  PUP w Chełmie pokój 162  tel. 825627660, 825627637. Osoby zarejestrowane w PUP w Chełmie jako bezrobotne i poszukujące pracy mogą uzyskać informacje o ofertach pracy u swojego doradcy klienta.

Czytaj dalej
Czytaj dalej
Planowane wyłączenia prądu - zdjęcie ilustracyjne

Planowane wyłączenia prądu

23.09.2021

OGŁOSZENIE Informujemy, że istnieje możliwość planowanego wyłączenia prądu w dniu 24 września 2021 r. obszar planowanego wyłączenia:

Czytaj dalej
Czytaj dalej
Seniorze spisz się w Urzędzie Miejskim - zdjęcie ilustracyjne

Seniorze spisz się w Urzędzie Miejskim

21.09.2021

Zapraszamy do udziału w Narodowym Spisie Powszechnym

Czytaj dalej
Czytaj dalej

Może Ciebie zainteresować