RSS

Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.                                                Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.                                               Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.

Burmistrz Siedliszcza

mgr inż HIERONIM ZONIK

Stanowisko: Burmistrz Siedliszcza

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 15 (wew. 16)

e-mail: burmistrz@siedliszcze.pl

Zadania:

  1. Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i kierowanie Urzędem Gminy,
  2. Reprezentowanie gminy i jej urzędu na zewnątrz,
  3. Przedkładanie Radzie Miejskiej projektów uchwał,
  4. Wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
  5. Podejmowanie decyzji majątkowych dotyczących zwykłego zarządu mieniem gminy w obowiązującym trybie,
  6. Podejmowanie innych decyzji należących do kompetencji urzędu, podpisywanie pism i dokumentów wychodzących na zewnątrz urzędu,
  7. Prowadzenie bieżącej gospodarki finansowej gminy,
  8. Nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
  9. Upoważnienie pracowników urzędu do podejmowania w imieniu Burmistrza decyzji, o których mowa w pkt. 4,
  10. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego i kierownika zakładu pracy w stosunku do pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  11. Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu,
  12. Dokonywanie ocen kwalifikacyjnych pracowników w oparciu o wyniki ich pracy oraz dokumenty znajdujące się w ich aktach osobowych,
  13. Podejmowanie czynności należących do kompetencji Rady Miejskiej w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
  14. Ogłaszanie uchwał rady gminy, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu,
  15. Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym,
  16. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
  17. Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz organizowanie wykonywania zadań wynikających z zawartych porozumień,
  18. Załatwianie wniosków i interpelacji posłów , senatorów oraz radnych,
  19. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między jednostkami organizacyjnymi urzędu,
  20. Ustalanie regulaminu pracy urzędu oraz innych aktów wewnętrznego zarządzania (regulamin kontroli wewnętrznej, instrukcje obowiązujące na podstawie przepisów prawa),
  21. Przedkładanie wojewodzie i izbie obrachunkowej uchwał Rady Miejskiej w terminie 7 dni od daty podjęcia,
  22. Przyjmowanie oświadczeń woli (testamenty allograficzne),
  23. Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej,
  24. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
  25. Składanie Radzie Miejskiej okresowych sprawozdań z realizacji zadań urzędu.

Aktualności

Konsultacje w sprawie kąpieliska Ma... - zdjęcie ilustracyjne

Konsultacje w sprawie kąpieliska Ma...

03.02.2023

Burmistrz Siedliszcza na podstawie art. 37 ust. 10 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2022 r. poz. 2625 z póź. zm.) podaje do publicznej wiadomości projekt uchwały w  sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Siedliszcze w 2023 r. oraz określenia sezonu kąpielowego

Czytaj dalej
Czytaj dalej
PUP - Oferty Pracy - zdjęcie ilustracyjne

PUP - Oferty Pracy

02.02.2023

Wolne miejsca pracy pozostające w dyspozycji Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie według stanu na dzień 02.02.2023 r. Zamieszczone na stronie internetowej: https://chelm.praca.gov.pl.

Czytaj dalej
Czytaj dalej
Kurs chemizacyjny uzupełniajacy - zdjęcie ilustracyjne

Kurs chemizacyjny uzupełniajacy

02.02.2023

Uwaga Rolnicy!!! Osoby chętne do odbycia kursu chemizacyjnego uzupełniającego proszone są o zgłoszenie się do Urzędu Miejskiego w Siedliszczu do dnia 17 lutego 2023 r. Kurs przeznaczony jest dla osób którym kończą się uprawnienia do stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy.

Czytaj dalej
Czytaj dalej
Ogłoszenie Burmistrza Siedliszcza o zamiarze dokonania podziałów nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym. - zdjęcie ilustracyjne

Ogłoszenie Burmistrza Siedliszcza o zamiarze dokonania podziałów nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.

30.01.2023

Stosownie do art. 97a ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.)   BURMISTRZ SIEDLISZCZAinformuje   o zamiarze dokonania podziałów nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym oznaczonych jak działki:

Czytaj dalej
Czytaj dalej

Może Ciebie zainteresować