Burmistrz Siedliszcza

mgr inż HIERONIM ZONIK

Stanowisko: Burmistrz Siedliszcza

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 15 (wew. 16)

e-mail: burmistrz@siedliszcze.pl

Zadania:

  1. Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i kierowanie Urzędem Gminy,
  2. Reprezentowanie gminy i jej urzędu na zewnątrz,
  3. Przedkładanie Radzie Miejskiej projektów uchwał,
  4. Wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
  5. Podejmowanie decyzji majątkowych dotyczących zwykłego zarządu mieniem gminy w obowiązującym trybie,
  6. Podejmowanie innych decyzji należących do kompetencji urzędu, podpisywanie pism i dokumentów wychodzących na zewnątrz urzędu,
  7. Prowadzenie bieżącej gospodarki finansowej gminy,
  8. Nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
  9. Upoważnienie pracowników urzędu do podejmowania w imieniu Burmistrza decyzji, o których mowa w pkt. 4,
  10. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego i kierownika zakładu pracy w stosunku do pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  11. Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu,
  12. Dokonywanie ocen kwalifikacyjnych pracowników w oparciu o wyniki ich pracy oraz dokumenty znajdujące się w ich aktach osobowych,
  13. Podejmowanie czynności należących do kompetencji Rady Miejskiej w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
  14. Ogłaszanie uchwał rady gminy, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu,
  15. Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym,
  16. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
  17. Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz organizowanie wykonywania zadań wynikających z zawartych porozumień,
  18. Załatwianie wniosków i interpelacji posłów , senatorów oraz radnych,
  19. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między jednostkami organizacyjnymi urzędu,
  20. Ustalanie regulaminu pracy urzędu oraz innych aktów wewnętrznego zarządzania (regulamin kontroli wewnętrznej, instrukcje obowiązujące na podstawie przepisów prawa),
  21. Przedkładanie wojewodzie i izbie obrachunkowej uchwał Rady Miejskiej w terminie 7 dni od daty podjęcia,
  22. Przyjmowanie oświadczeń woli (testamenty allograficzne),
  23. Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej,
  24. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
  25. Składanie Radzie Miejskiej okresowych sprawozdań z realizacji zadań urzędu.

Może Ciebie zainteresować