RSS

Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.                                                Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.                                               Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.

Burmistrz Siedliszcza

mgr inż HIERONIM ZONIK

Stanowisko: Burmistrz Siedliszcza

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 15 (wew. 16)

e-mail: burmistrz@siedliszcze.pl

Zadania:

  1. Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i kierowanie Urzędem Gminy,
  2. Reprezentowanie gminy i jej urzędu na zewnątrz,
  3. Przedkładanie Radzie Miejskiej projektów uchwał,
  4. Wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
  5. Podejmowanie decyzji majątkowych dotyczących zwykłego zarządu mieniem gminy w obowiązującym trybie,
  6. Podejmowanie innych decyzji należących do kompetencji urzędu, podpisywanie pism i dokumentów wychodzących na zewnątrz urzędu,
  7. Prowadzenie bieżącej gospodarki finansowej gminy,
  8. Nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
  9. Upoważnienie pracowników urzędu do podejmowania w imieniu Burmistrza decyzji, o których mowa w pkt. 4,
  10. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego i kierownika zakładu pracy w stosunku do pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  11. Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu,
  12. Dokonywanie ocen kwalifikacyjnych pracowników w oparciu o wyniki ich pracy oraz dokumenty znajdujące się w ich aktach osobowych,
  13. Podejmowanie czynności należących do kompetencji Rady Miejskiej w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
  14. Ogłaszanie uchwał rady gminy, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu,
  15. Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym,
  16. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
  17. Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz organizowanie wykonywania zadań wynikających z zawartych porozumień,
  18. Załatwianie wniosków i interpelacji posłów , senatorów oraz radnych,
  19. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między jednostkami organizacyjnymi urzędu,
  20. Ustalanie regulaminu pracy urzędu oraz innych aktów wewnętrznego zarządzania (regulamin kontroli wewnętrznej, instrukcje obowiązujące na podstawie przepisów prawa),
  21. Przedkładanie wojewodzie i izbie obrachunkowej uchwał Rady Miejskiej w terminie 7 dni od daty podjęcia,
  22. Przyjmowanie oświadczeń woli (testamenty allograficzne),
  23. Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej,
  24. Organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
  25. Składanie Radzie Miejskiej okresowych sprawozdań z realizacji zadań urzędu.

Aktualności

Planowane wyłączenia prądu - zdjęcie ilustracyjne

Planowane wyłączenia prądu

25.05.2022

OGŁOSZENIE Informujemy, że istnieje możliwość planowanego wyłączenia prądu w dniu 30 maja 2022 r. obszar planowanego wyłączenia:

Czytaj dalej
Czytaj dalej
Konkurs na stanowisko dyrektora Zes... - zdjęcie ilustracyjne

Konkurs na stanowisko dyrektora Zes...

19.05.2022

Burmistrz Siedliszcza ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół im. H. Sienkiewicza w Siedliszczu, ul. Aleksandra Bałasza 1, 22-130 Siedliszcze.

Czytaj dalej
Czytaj dalej
Zaproszenie na sesję Rady Miejskiej w Siedliszczu  - zdjęcie ilustracyjne

Zaproszenie na sesję Rady Miejskiej w Siedliszczu

16.05.2022

ZAPROSZENIE Przewodniczący Rady Wiesław Prażnowski zaprasza na XXXII sesję Rady Miejskiej w Siedliszczu, która odbędzie się w dniu 20 maja 2022 r. (piątek) o godz. 9:00 w Domu Kultury w Siedliszczu.

Czytaj dalej
Czytaj dalej
Dofinansowanie do instalacji OZE - zdjęcie ilustracyjne

Dofinansowanie do instalacji OZE

13.05.2022

Gmina Siedliszcze informuje, że od dnia 13 maja 2022 r. można składać wnioski na dofinansowanie kosztów montażu instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE) do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych. Nabór wniosków trwa od 13 maja 2022 r. do wyczerpania puli środków przeznaczonych na ten cel. Kwota przeznaczona - 80 000,00 zł

Czytaj dalej
Czytaj dalej

Może Ciebie zainteresować