Ruszył IV nabór wniosków na usuwanie azbestu
wtorek, 2020-06-09
Ruszył IV nabór wniosków na usuwanie azbestu w ramach programu "Bezpieczni bez azbestu"
Ruszamy z kolejnym naborem wniosków. Poniżej znajdziecie Państwo wszystkie dokumenty dotyczące projektu. Jeśli potrzebują Państwo pomocy przy wypełnianiu "Zgłoszenia lokalizacji" prosimy o kontakt z Biurem projektu (Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Stefczyka 3,20-151 Lublin tel. (81) 537-16-30) lub Gminnym Koordynatorem (Urząd Miejski w Siedliszczu pok. nr 11, tel. 82 569 21 84). Osoby, które chcą w ramach projektu uzyskać demontaż eternitu z dachu, najpóźniej do 3 lipca br. powinny zgłosić we właściwym Wydziale architektoniczno-budowlanym Starostwa Powiatowego prace budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego lub zgłosić rozbiórkę budynku.
Kiedy odbędą się demontaże i odbiory w ramach danego naboru?
Przeciągająca się procedura wyboru wykonawców wpływa na termin wykonania prac. W pierwszej kolejności wykonawcy będą realizowali prace u osób, które złożyły wnioski w ramach poprzednich naborów, włączając osoby z następnych naborów.
Do pobrania:
1. Regulamin dobrowolnego uczestnictwa w projekcie - tekst jednolity wraz z załącznikami;
2. Zgłoszenie lokalizacji - załącznik nr 1 do Regulaminu (Wniosek, na podstawie którego będzie dokonywana weryfikacja);
3. Oświadczenie o braku sprzeciwu - załącznik nr 1a do Regulaminu (ważny w przypadku demontażu eternitu z dachu).
4. Oświadczenie, że demontaż eternitu został wykonany zgodnie z rozporządzeniem (ważne, jeśli demontaż azbestu został przeprowadzony po dniu 6 maja 2004r.)
5. Oświadczenie o przekwalifikowanie zgłoszenia z dachu na ziemię - załącznik nr 3a do Regulaminu (dla osób, które złożyły Zgłoszenie lokalizacji na demontaż z dachu, ale zdjęły eternit we własnym zakresie i chcą, aby odebrać im eternit z ziemi)