Turniej Tenisa Stołowego o Puchar Burmistrza
Turniej odbędzie się dnia 01 marca 2025 roku (sobota) w sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Siedliszczu ul. Szkolna 64
- Turniej juniorów – godz. 1100
- Turniej seniorów – godz. 1400
1. CEL ZAWODÓW:
- popularyzacja tenisa stołowego
- integracja młodzieży i dorosłych
- podnoszenie sprawności fizycznej
- zawieranie nowych znajomości i przyjaźni wśród startujących
2. ORGANIZATOR:
- Urząd Miejski w Siedliszczu
- Liceum Ogólnokształcące im. R. Traugutta w Siedliszczu
3. TERMIN I MIEJSCE:
Turniej odbędzie się dnia 01 marca 2025 roku (sobota) w sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Siedliszczu ul. Szkolna 64
- Turniej juniorów – godz. 1100
- Turniej seniorów – godz. 1400
4. UCZESTNICTWO:
- W turnieju mogą uczestniczyć zawodniczki i zawodnicy, którzy są mieszkańcami Gminy Siedliszcze i posiadają zameldowanie na pobyt stały lub czasowy.
- Turniej juniorów - w zawodach biorą udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w latach 2005 i młodsi. Obowiązuje strój sportowy i przepisy PZTS.
- Turniej seniorów - w zawodach biorą udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w roku 2004 i starsi. Obowiązuje strój sportowy i przepisy PZTS.
5. SYSTEM ROZGRYWEK:
W kategorii dziewcząt i chłopców odbędą się turnieje indywidualne w systemie pucharowym (2 sety wygrane) do dwóch przegranych, z prawej strony I-II miejsce, z lewej III i dalsze.
6. KOSZTY UCZESTNICTWA:
- zawodnicy przyjeżdżają na własny koszt
- organizatorzy zapewniają gorący poczęstunek i napoje chłodzące
7. NAGRODY
- junior - miejsca I- V puchary i dyplomy w kategorii dziewcząt i chłopców
- dorośli - miejsca I- V puchary i dyplomy w kategorii kobiet i mężczyzn
8. ZGŁOSZENIA:
Potwierdzenie uczestnictwa należy zgłaszać pisemnie lub telefonicznie do dnia 25 lutego 2025 r. pod adres: Urząd Miejski w Siedliszczu, pokój nr 11. Telefonicznie pod nr 608-044-615
9. SPRAWY RÓŻNE:
- więcej informacji na temat turnieju można uzyskać na pod nr tel. 608 044 615
- o sprawach nie ujętych w regulaminie decyduje organizator
10. Do pobrania:
Wszystkich serdecznie zapraszamy !!!