Deklaracja dostępności Odległość pomiędzy znakami Odległość pomiędzy liniami Zmień kontrast Zwiększ czcionkę Przywróć ustawienia Zmniejsz czcionkę RSS

Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.                                                Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.                                               Witamy na nowej stronie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.

Wydział Rolnictwa i Gospodarki Gruntami

mgr inż. GRZEGORZ JĘDRUSZAK

Stanowisko: Zastępca Burmistrza

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 01 (wew. 13)

ZADANIA:

  1. Zawieranie umów dzierżawnych na grunty mienia komunalnego i naliczanie czynszu dzierżawnego.
  2. Przyjmowanie wniosków od rolników i wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i zadrzewień.
  3. Sporządzanie wykazów rolników ubiegających się o wyłączenie gruntów z produkcji rolnej.
  4. Wydawanie decyzji na niszczenie chwastów.
  5. Zawieranie umów dzierżawnych do spraw emerytalno - rentowych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o „zapobieganiu narkomanii”.
  7. Wydawanie zaświadczeń dotyczących stażu pracy w rolnictwie.
  8. Udział w komisji przetargowej na sprzedaż gruntów mienia komunalnego.
  9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zadań objętych zakresem czynności.
  10. Wykonywanie zadań zleconych z zakresu ochrony roślin i Inspekcji Weterynaryjnej.
  11. Prowadzenie rejestru wydawania zezwoleń na psy uznawane za agresywne.
  12. Zamawianie i prowadzenie rejestru wydanych kolczyków dla zwierząt.
  13. Zgłaszanie szkód łowieckich.
  14. Wydawanie zaświadczeń rolnikom do biznesplanu.

mgr inż. JOANNA DZIEWULSKA

Stanowisko: Podinspektor

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 01 (wew. 13)

ZADANIA:

  1. Tworzenie zasobów gruntowych na cele budowlane i gospodarka tymi gruntami.
  2. Nadzór i koordynacja prowadzonych w ramach rekultywacji gruntów.
  3. Uczestnictwo w pracach urządzeniowo-rolnych (scalenia, wymiana, podziały działek) i przygotowywanie decyzji w tym zakresie.
  4. Przygotowywanie decyzji o przekazaniu gruntów w zarząd , najem, użyczenie oraz użytkowanie wieczyste.
  5. Orzekanie o wygaśnięciu prawa użytkowania lub zarządu.
  6. Naliczanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i zarząd nieruchomościami.
  7. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej prawa pierwokupu nieruchomości.
  8. Współpraca z Gospodarstwem Gruntów Marginalnych i Mieszkaniowych Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa.
  9. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki ziemią.
  10. Prowadzenie numeracji nieruchomości.
  11. Nadzór nad wspólnotami gruntowymi.
  12. Nadzór nad gruntami, które zostały oddane w zarząd lub użytkowanie wieczyste.
  13. Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów z tytułu użytkowania wieczystego.
  14. Prowadzenie ewidencji analitycznej gruntów.
  15. Prowadzenie przetargów na sprzedaż nieruchomości komunalnych.
  16. Prowadzenie ewidencji i egzekucji użytkowania wieczystego.
  17. Wykonywanie wszystkich spraw wynikających z ustawy o gospodarce gruntami.
  18. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Może Ciebie zainteresować