Zapytanie ofertowe dostępny samorząd
18 sierpnia 2023 r. - Informacja o wyborze oferty
07 sierpnia 2023 r. - Informacja z otwarcia ofert
Siedliszcze, 21 lipca 2023 r.
GT.271.PP.DKI2.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych.
Zamawiający:
Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
I. Postanowienia ogólne:
Przedmiotem zamówienia jest zakup przedmiotów zapewniających dostępność komunikacyjno-informacyjną Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia ze względu na różnorodność został podzielony przez Zamawiającego na IV części.
Część I: Zakup lupy elektronicznej i powiększalnika cyfrowego
Lupa elektroniczna – 2 szt.:
- Kamera o rozdzielczości minimum HD
- Ekran o przekątnej min. 4 cale
- Powiększenie min. 10 krotne
- Bateria wielokrotnego użytku
- Ładowanie bezprzewodowe i przewodowe za pomocą załączonego zasilacza sieciowego
- Wbudowane podświetlenie LED
- Możliwość podłączenie do TV
Powiększalnik cyfrowy – 2 szt.:
- Wyświetlacz min. 10 cali
- Powiększenie min. 20 krotne
- Funkcja zamiany tekstu na mowę
- Możliwość podłączenia do TV, monitora zewnętrznego
- Akumulator min 6 000 mAh
- Zasilacz sieciowy do ładowania
Część II: Zakup planu tyflograficznego – 1 komplet:
- Wykonanie projektu graficznego tablic dla osób widzących i niewidomych na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego.
- Wykonanie tablic tyflograficznych (po akceptacji projektu graficznego przez Zamawiającego).
- Pod warstwą dotykową należy umieścić kolorowy wydruk z informacją dla osób widzących.
- Informacje wypukłe wpuszczone w główną warstwę wykonane z kolorowych tworzyw sztucznych lub rozwiązania równoważna posiadająca pozytywną opinię PZN.
- Opisy w alfabecie Braille’a wykonane w standardzie Marburg Medium.
- Warstwa główna tablicy powinna być wykonana z transparentnego tworzywa sztucznego odpornego na warunki zewnętrzne i promieniowanie UV
- Format planu: min. A3
- Ilość: 1 komplet zawierający parter, I piętro, II piętro (rzuty poszczególnych kondygnacji w załączniku)
- Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru prac, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
- Wzory logotypów, które należy umieścić na planie znajdują się w załączniku.
- Akcesoria montażowe do powieszenia planu na ścianie. (Zawieszenie planu na ścianie poprzez dystanse wykona Zamawiający)
- Dostawa do siedziby Zamawiającego.
Realizacja umowy oraz wykonanie tablic tyflograficznych powinna nastąpić dopiero po zaakceptowaniu projektu graficznego przez Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w niniejszym zapytaniu, a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
Część III: Oznaczenie początku i końca biegu schodów
Taśma do oznaczenia biegu schodów – 2 szt.:
- Szerokość taśmy: min. 50 mm
- Długość: min. 16 m w jednej rolce
- Rodzaj taśmy: gruboziarnista, antypoślizgowa, samoprzylepna
- Kolor: żółty
- Przeznaczenie: miejsca użyteczności publicznej, miejsca o dużym natężeniu ruchu
Farba do oznaczenia biegu schodów – 2 szt.:
- Farba jednoskładnikowa – posiadająca wymieszany dodatek antypoślizgowy
- Pojemność: 5l
- Przeznaczona do ruchu pieszego
- Kolor: żółty
- Odporna na warunki atmosferyczne – do stosowania na zewnątrz
- Możliwość aplikowania na beton i stare powłoki malarskie
Część IV: Zakup pętli indukcyjna dla niedosłyszących – 1 szt.
- Rodzaj pętli indukcyjnej: mobilna/przenośna
- Obszar działania: min. 1 m2 od urządzenia
- Wbudowany mikrofon
- Wyjścia typu Jack: 1x na mikrofon zewnętrzny, 1x zewnętrze źródło audio
- Regulacja głośności pętli
- Zasilanie akumulatorowe
- Ładowarka sieciowa
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamówienie należy wykonać do 11 września 2023 r.
IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybraną część. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy:
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium.
Kryterium oceny stanowi:
- Cena – 100%
Sposób liczenia punktów w kryterium „Cena”, maksymalna liczba punktów – 100 (ocenie będzie podlegała cena brutto)
VI. Opis przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 07 sierpnia 2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco:
Oferta |
Dostępność komunikacyjno - informacyjna |
Nie otwierać przed dniem 07 sierpnia 2023 r. przed godz. 10:00 |
Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 07 sierpnia 2023 r. godz. 10:05, pokój nr 12 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.
VII. Kontakt z Zamawiającym:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Maciej Dudek – podinspektor Wydziału Infrastruktury
Tel. 82 544 44 21, e-mail: maciej.dudek@siedliszcze.pl
VIII. Załączniki:
KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A,
22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email: gmina@siedliszcze.pl. - W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lublin.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup przedmiotów zapewniających dostępność komunikacyjno-informacyjną Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.
- Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.