Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 02 (wew. 12)
Zadania:
Marta Szaruga
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką etatami i sprawozdawczości w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw organizacyjnych i kadrowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych.
- Ogłaszanie i prowadzenie naborów na wolne stanowiska pracy.
- Dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem do pracy nowych pracowników, stażystów, pracowników robót publicznych i prac interwencyjnych.
- Sporządzanie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu.
- Sporządzanie zakresów czynności.
- Sporządzanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych.
- Sporządzanie dokumentacji ze służby przygotowawczej pracowników.
- Prowadzenie rejestru oraz ewidencjonowanie skarg, wniosków i petycji.
- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Urząd z usługodawcami.
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie oświadczeń majątkowych kadry kierowniczej
oraz kierowników jst. - Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Urzędu.
- Opracowywanie projektów i ewidencjonowanie Zarządzeń Burmistrza.
- Kompletowanie, ewidencjonowanie i właściwe przechowywanie oraz przekazywanie do archiwum akt i dokumentów własnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
- Współorganizowanie i udział w pracach Komisji ds. Rozwiązywania Problemów alkoholowych.
mgr MAGDALENA PAWŁOWSKA
Stanowisko: Podinspektor ds. organizacyjnych
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 02 (wew. 12)
Zadania:
- Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu.
- Przyjmowanie , przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji.
- Udostępnianie dokumentacji zdeponowanej w archiwum zakładowym.
- Występowanie o zgodę do archiwum państwowego na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
- Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.
- Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych przez pracowników w zakresie doboru klas z rzeczowego wykazu akt, właściwego zakładania spraw i ich prowadzenia.
- Sporządzanie raportów z działalności archiwum zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z przepisów prawa.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką drukami, materiałami biurowymi, prenumerata czasopism, środków czystości i bhp, spraw socjalnych,
- Prowadzenie E-obiegu spraw i wniosków wpływających do Urzędu .
- Przygotowywanie urzędowej korespondencji do wysłania.
- Prowadzenie pracowniczej ewidencji czasu pracy i sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie.
- Prowadzenie efektywnej i adekwatnej kontroli zarządczej oraz dokumentacji w tym zakresie.
mgr JOANNA LIPCZAK
Stanowisko: Inspektor ds. Obywatelskich i USC
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 91 (wew. 26)
Zadania:
- Przyjmowanie oświadczeń o:
- wstąpieniu w związek małżeński,
- braku okoliczności wyłaczających zawarcie małżeństwa, - Wydawanie zaświadczeń na podstawie art.4 zezwolenia na zawarcie małżeństwa przed upływem terminu miesięcznego,
- Stwierdzenia legitymacji procesowej do wystąpienia do Sadu w sprawach niemożności zawarcia małżeństwa,
- Wyborze nazwiska, jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z tego małżeństwa,
- Wstąpieniu w związek małżeński w wypadku grożącego niebezpieczeństwa,
- Powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
- Uznaniu dziecka w wypadku grożącego niebezpieczeństwa, nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
- Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego w sprawach urodzeń, małżeństw i zgonów w oparciu o dokonane zgłoszenia,
- decyzje administracyjne, orzeczenia sądowe i inne dokumenty przewidziane w prawie o aktach stanu cywilnego,
- Wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących sprostowania i uzupełniania aktów stanu cywilnego oraz transkrypcji aktów zagranicznych,
- Nanoszenie w księgach wzmianek i przypisków,
- Wydawanie odpisów skróconych i zupełnych oraz zaswiadczeń,
- Prowadzenie i uwierzytelnianie odpisów ksiąg małżeństwa urodzeń i zgonów,
- Prowadzenie akt zbiorowych do ksiąg stanu cywilnego,
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS w sprawach urodzeń, małżeństw, zgonów,
- Sporządzanie skorowidzów alfabetycznych do ksiąg stanu cywilnego,
- Współpraca z innymi organami w sprawach związanych z prowadzeniem ksiąg,
- Przekazywanie ksiąg 100 letnich do Państwowego Archiwum,
- Dokonywanie innych czynności przewidzianych w prawie o aktach stanu cywilnego i kodeksie rodzinnym.
BARBARA RZUCIDŁO
Stanowisko: Inspektor ds. Obywatelskich
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 91 (wew. 19)
Zadania:
- Prowadzenie dokumentacji i ewidencji ludności, nadzorowanie, przestrzeganie obowiązków określonych w przepisach o ewidencji ludności,
- Rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów oraz innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
- Wydawanie dokumentow stwierdzających tożsamość, prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
- Przygotowywanie projektow decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych, współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa porządku publicznego,
- Współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Informatyki w Lublinie i Departamentem Rozwoju Informatyki w Warszawie,
- Wykonywanie zadań zwiazanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Rady Gminy i Prezydentów,