Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 02 (wew. 12)

Zadania:

Marta Szaruga

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką etatami i sprawozdawczości w tym zakresie.
  2. Prowadzenie spraw organizacyjnych i kadrowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych.
  3. Ogłaszanie i prowadzenie naborów na wolne stanowiska pracy.
  4. Dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem do pracy nowych pracowników, stażystów, pracowników robót publicznych i prac interwencyjnych.
  5. Sporządzanie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu.
  6. Sporządzanie zakresów czynności.
  7. Sporządzanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych.
  8. Sporządzanie dokumentacji ze służby przygotowawczej pracowników.
  9. Prowadzenie rejestru oraz ewidencjonowanie skarg, wniosków i petycji.
  10. Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Urząd z usługodawcami.
  11. Przyjmowanie i ewidencjonowanie oświadczeń majątkowych kadry kierowniczej
    oraz kierowników jst.
  12. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Urzędu.
  13. Opracowywanie projektów i ewidencjonowanie Zarządzeń Burmistrza.
  14. Kompletowanie, ewidencjonowanie i właściwe przechowywanie oraz przekazywanie do archiwum akt i dokumentów własnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
  15. Współorganizowanie i udział w pracach Komisji ds. Rozwiązywania Problemów alkoholowych.

mgr MAGDALENA PAWŁOWSKA

Stanowisko: Podinspektor ds. organizacyjnych

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 02 (wew. 12)

Zadania:

  1. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu.
  2. Przyjmowanie , przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji.
  3. Udostępnianie dokumentacji zdeponowanej w archiwum zakładowym.
  4. Występowanie o zgodę do archiwum państwowego na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
  5. Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.
  6. Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych przez pracowników w zakresie doboru klas z rzeczowego wykazu akt, właściwego zakładania spraw i ich prowadzenia.
  7. Sporządzanie raportów z działalności archiwum zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z przepisów prawa.
  8. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką drukami, materiałami biurowymi, prenumerata czasopism, środków czystości i bhp, spraw socjalnych,
  9. Prowadzenie E-obiegu spraw i wniosków wpływających do Urzędu .
  10. Przygotowywanie urzędowej korespondencji do wysłania.
  11. Prowadzenie pracowniczej ewidencji czasu pracy i sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie.
  12. Prowadzenie efektywnej i adekwatnej kontroli zarządczej oraz dokumentacji w tym zakresie.

mgr JOANNA LIPCZAK

Stanowisko: Inspektor ds. Obywatelskich i USC

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 91 (wew. 26)

Zadania:

  1. Przyjmowanie oświadczeń o:
    - wstąpieniu w związek małżeński,
    - braku okoliczności wyłaczających zawarcie małżeństwa,
  2. Wydawanie zaświadczeń na podstawie art.4 zezwolenia na zawarcie małżeństwa przed upływem terminu miesięcznego,
  3. Stwierdzenia legitymacji procesowej do wystąpienia do Sadu w sprawach niemożności zawarcia małżeństwa,
  4. Wyborze nazwiska, jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z tego małżeństwa,
  5. Wstąpieniu w związek małżeński w wypadku grożącego niebezpieczeństwa,
  6. Powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
  7. Uznaniu dziecka w wypadku grożącego niebezpieczeństwa, nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
  8. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego w sprawach urodzeń, małżeństw i zgonów w oparciu o dokonane zgłoszenia,
  9. decyzje administracyjne, orzeczenia sądowe i inne dokumenty przewidziane w prawie o aktach stanu cywilnego,
  10. Wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących sprostowania i uzupełniania aktów stanu cywilnego oraz transkrypcji aktów zagranicznych,
  11. Nanoszenie w księgach wzmianek i przypisków,
  12. Wydawanie odpisów skróconych i zupełnych oraz zaswiadczeń,
  13. Prowadzenie i uwierzytelnianie odpisów ksiąg małżeństwa urodzeń i zgonów,
  14. Prowadzenie akt zbiorowych do ksiąg stanu cywilnego,
  15. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS w sprawach urodzeń, małżeństw, zgonów,
  16. Sporządzanie skorowidzów alfabetycznych do ksiąg stanu cywilnego,
  17. Współpraca z innymi organami w sprawach związanych z prowadzeniem ksiąg,
  18. Przekazywanie ksiąg 100 letnich do Państwowego Archiwum,
  19. Dokonywanie innych czynności przewidzianych w prawie o aktach stanu cywilnego i kodeksie rodzinnym.

BARBARA RZUCIDŁO

Stanowisko: Inspektor ds. Obywatelskich

Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 91 (wew. 19)

Zadania:

  1. Prowadzenie dokumentacji i ewidencji ludności, nadzorowanie, przestrzeganie obowiązków określonych w przepisach o ewidencji ludności,
  2. Rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów oraz innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
  3. Wydawanie dokumentow stwierdzających tożsamość, prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
  4. Przygotowywanie projektow decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych, współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa porządku publicznego,
    - Współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Informatyki w Lublinie i Departamentem Rozwoju Informatyki w Warszawie,
    - Wykonywanie zadań zwiazanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Rady Gminy i Prezydentów,

Może Ciebie zainteresować