Wydział Infrastruktury
mgr WOJCIECH DOMAŃSKI
Stanowisko: Kierownik Wydziału
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 84 (wew. 40)
ZADANIA:
- Koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem planu zagospodarowania przestrzennego gminy, zbieranie uwag, podawanie do publicznej wiadomości.
- Wydawanie wypisów i zaświadczeń zgodnych z Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy.
- Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami gminy, organizacja oraz przygotowywanie przetargów na wykonanie inwestycji.
- Nadzór nad procedurami zamówień publicznych organizowanych w referacie.
- Nadzór nad przebiegiem pracy bezrobotnych zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych, łącznie ze szkoleniem bhp wymaganym na danym stanowisku.
- Nadzór nad dokumentacją związaną z nieodpłatnymi dozorowanymi pracami społecznie użytecznymi.
- Opiniowanie koncesji na poszukiwanie i wydobywanie kopalin pospolitych.
- Opiniowanie tras i rozkładów jazdy linii komunikacyjnych.
- Uwzględnianie potrzeb ochrony środowiska w planach zagospodarowania przestrzennego i planach społeczno-gospodarczego rozwoju gminy.
- Uwzględnianie wymagań ochrony środowiska przy ustalaniu i opiniowaniu lokalizacji inwestycji oraz w ramach sprawowanego nadzoru urbanistyczno-budowlanego.
- Zgłaszanie wniosków i postulatów w zakresie podejmowania decyzji zmierzających do racjonalnego wykorzystania walorów przyrodniczych środowiska i krajobrazu.
- Kontrola jednostek gospodarczych w zakresie spełniania wymogów ochrony środowiska.
- Nadzór i kontrola funkcjonowania oczyszczalni ścieków i sieci wodociągowej pod kątem właściwego ich wykorzystania.
- Nadzór nad remontem, modernizacją i adaptacją istniejących budynków komunalnych.
- Nadzór nad utrzymaniem gminnych obiektów użyteczności publicznej (organizacja remontów, modernizacji.)
- Nadzór nad utrzymaniem cmentarzy, miejsc pamięci narodowej.
- Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie obiektów zabytkowych położonych na terenie gminy.
- Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w Gminie Siedliszcze.
- Nadzór nad oświetleniem ulicznym oraz oświetleniem obiektów komunalnych.
- Realizacja zadań w zakresie budowy urządzeń zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, oczyszczalni ścieków.
- Nadzór nad budową i remontami dróg gminnych.
- Współpraca w prowadzeniu prac mających na celu przygotowanie systemu obronnego do funkcjonowania w zakresie zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny w oparciu o odrębne przepisy.
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do wszystkich dostępnych europejskich programów pomocowych.
- Monitoring przygotowywanych do realizacji oraz realizowanych projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków pomocowych.
- Przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej przez instytucje zarządzające poszczególnymi środkami pomocowymi.
- Bieżące raportowanie z określonymi wytycznymi.
- Zbieranie danych o programach pomocowych oraz dystrybucja uzyskanych informacji m.in. poprzez opracowywanie materiałów do prezentacji internetowych.
- Współpraca z referatami i jednostkami w zakresie pozyskiwania i wykorzystania funduszy pomocowych, zwłaszcza funduszy strukturalnych UE.
- Współpraca z odpowiednimi referatami przy przygotowywaniu budżetu i Wieloletnich Planów Inwestycyjnych.
inż. TOMASZ DYSZEWSKI
Stanowisko: Zastępca Kierownika
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 84 (wew. 18)
ZADANIA:
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do wszystkich dostępnych europejskich programów pomocowych.
- Monitoring przygotowywanych do realizacji oraz realizowanych projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków pomocowych.
- Przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej przez instytucje zarządzające poszczególnymi środkami pomocowymi.
- Bieżące raportowanie z określonymi wytycznymi.
- Zbieranie danych o programach pomocowych oraz dystrybucja uzyskanych informacji m.in. poprzez opracowywanie materiałów do prezentacji internetowych.
- Współpraca z referatami i jednostkami w zakresie pozyskiwania i wykorzystania funduszy pomocowych, zwłaszcza funduszy strukturalnych UE.
- Współpraca z odpowiednimi referatami przy przygotowywaniu budżetu i Wieloletnich Planów Inwestycyjnych.
- Współpraca w przygotowywaniu studiów wykonalności, harmonogramów, projektów, raportów środowiskowych.
- Wydawanie decyzji środowiskowych.
- Prowadzenie prac związanych ze sporządzaniem planu zagospodarowania przestrzennego gminy, zbieranie uwag, podawanie do publicznej wiadomości.
- Wydawanie wypisów i zaświadczeń zgodnych z Planem Zagospodarowania przestrzennego Gminy.
- Prowadzenie inwestycji gminy, organizacja oraz przygotowywanie przetargów na wykonanie inwestycji.
- Opiniowanie koncesji na poszukiwanie i wydobywanie kopalin pospolitych.
- Opiniowanie tras i rozkładów jazdy linii komunikacyjnych.
- Uwzględnianie potrzeb ochrony środowiska w planach zagospodarowania przestrzennego i planach społeczno-gospodarczego rozwoju gminy.
- Uwzględnianie wymagań ochrony środowiska przy ustalaniu i opiniowaniu lokalizacji inwestycji oraz w ramach sprawowanego nadzoru urbanistyczno-budowlanego.
- Zgłaszanie wniosków i postulatów w zakresie podejmowania decyzji zmierzających do racjonalnego wykorzystania walorów przyrodniczych środowiska i krajobrazu.
- Organizacja funkcjonowania oczyszczalni ścieków i sieci wodociągowej pod kątem właściwego ich wykorzystania, oraz wydawanie warunków włączania się do tych sieci.
- Koordynowanie remontów, modernizacja i adaptacja istniejących budynków komunalnych.
- Utrzymanie gminnych obiektów użyteczności publicznej (organizacja remontów, modernizacji.)
- Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie obiektów zabytkowych położonych na terenie gminy.
- Koordynowanie i inicjowanie prac związanych utrzymaniem czystości i porządku
w Gminie Siedliszcze. - Nadzór nad oświetleniem ulicznym oraz oświetleniem obiektów komunalnych.
- Realizacja zadań w zakresie budowy urządzeń zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, oczyszczalni ścieków.
- Koordynowanie i inicjowanie prac związanych z budową i remontami dróg gminnych.
- Współpraca w prowadzeniu prac mających na celu przygotowanie systemu obronnego do funkcjonowania w zakresie zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny w oparciu o odrębne przepisy.
mgr RAFAŁ PRZYBYLSKI
Stanowisko: Inspektor
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 21 84 (wew. 21)
ZADANIA:
- Elektroniczny przekaz sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.
- Prowadzenie książki obiektu mienia komunalnego Gminy Siedliszcze – mieszkań socjalnych.
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Siedliszcze.
- Współpraca z organizacjami pożytku publicznego.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń, odzyskiwaniem, unieszkodliwianiem, zbieraniem i transportem odpadów.
- Wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem cmentarzy i miejsc pamięci narodowej oraz sprawozdawczość w tym zakresie.
- Rozliczenia zużycia paliwa i oleju opałowego.
- Rozliczanie zużycia energii elektrycznej .
- Prowadzenie archiwum zakładowego w zakresie zadań merytorycznych Wydziału Rolnictwa i Gospodarki Gruntami, Wydziału Finansowego, Wydziału Infrastruktury, Stanowiska ds. rady gminy i stanowiska do spraw kadrowych.
- Współpraca w realizacji projektów UE.
- W przypadku nieobecności pracownika sekretariatu Pani Magdalena Pawłowska zastępowanie w zakresie wprowadzania korespondencji przychodzącej do elektronicznego obiegu dokumentów, odbieranie służbowej poczty elektronicznej oraz obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej E-PUAP.
- W przypadku nieobecności pracownika Macieja Dudka, zastępowanie go na stanowisku pracy.
mgr MACIEJ DUDEK
Stanowisko: Inspektor
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 21 84 (wew. 21)
ZADANIA:
- Przyjmowanie, weryfikacja oraz przekazywanie drogą elektroniczną w ustawowym terminie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) wniosków zarejestrowanie działalności gospodarczej, dokonywanie zmian we wpisie, wykreślenie wpisu, wpis o zawieszeniu i wznowieniu działalności (w ramach działalności gospodarczej wykonywanie zadań z zakresu administracji rządowej -0,8 etatu)
- Prowadzenie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, prowadzenie postępowań administracyjnych.
- Współpraca z komisją d.s. rozwiązywania problemów alkoholowych.
- Organizacja oraz prowadzenie gminnych targowisk oraz rozliczanie inkasenta z opłaty targowej.
- Ochrona i zabezpieczenie danych osobowych w urzędzie.
- Planowanie zadań w zakresie upowszechniania kultury, określanie zadań i sposobu ich realizacji.
- Współorganizowanie wraz z Gminnym Ośrodkiem Kultury okolicznościowych imprez kulturalnych.
- Współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej ze stowarzyszeniami kultury fizycznej oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań.
- Współpraca w realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych w tym sporządzanie sprawozdań.
- Organizowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z nieodpłatnymi dozorowanymi pracami społecznie użytecznymi oraz współpraca z kuratorską służbą sądową.
- Prowadzenie prac i dokumentacji związanej z usuwaniem azbestu.
- Dokonywanie inwentaryzacji w urzędzie.
- W przypadku nieobecności pracownika Rafała Przybylskiego zastępowanie go na stanowisku pracy.
KRZYSZTOF KRUKOWSKI
Stanowisko: Inspektor
Kontakt telefoniczny: +48 82 569 22 84 (wew. 18)
ZADANIA:
- Nadzór nad przebiegiem pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych oraz pracowników wykonujących nieodpłatne dozorowane prace społecznie użyteczne.
- Monitorowanie i egzekwowanie stosowania przepisów bhp i p.poż. w pracy, informowanie przełożonych o stanie wykonywanych prac, uzgadnianie ich zakresu i harmonogramu.
- Inspekcja i monitorowanie stanu dróg gminnych, nadzór pracowników wykonujących naprawy drogowe oraz stan i jakość wykonanych przez nich remontów.
- Inspekcja stanu technicznego pojazdów, maszyn i urządzeń będących w zasobie Gminy Siedliszcze, informowanie przełożonych o bieżących potrzebach serwisu, naprawach lub wycofaniu z eksploatacji
- Załatwianie spraw związanych z organizacją przeglądów stanu technicznego pojazdów, pilnowanie terminów przeglądów.
- Prowadzenie dokumentacji i materiałów związanych z przeglądami oraz egzekwowanie usuwania nieprawidłowości stwierdzonych w czasie przeglądów samochodów i pojazdów należących do Gminy Siedliszcze
- Organizacja oraz prowadzenie gminnych targowisk oraz rozliczanie inkasenta z opłaty targowej.
- Udzielanie informacji interesantom.
- Kierowanie interesantów do odpowiedniego wydziału lub pracownika merytorycznego.
- Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji na potrzeby wydziału, kserowanie, skanowanie.
- Pośredniczenie w przekazywaniu informacji i przydziału zadań pomiędzy Kierownikiem Wydziału a pracownikami obsługi.
- Wydawanie zakupionych środków ochrony indywidualnej, wody, środków utrzymania czystości dla pracowników obsługi.