Artykuły

Zdjęcie poglądowe do artykułu: Archiwum - przetargi rok 2009 ( )

Archiwum - przetargi rok 2009

29.11.2022

  Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Budowa sieci wodociągowej - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Budowa stacji wodociągowej - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Modernizacja oczyszczalni ścieków - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Utworzenie połaczenia drogi krajowej i drogi powiatowej - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu jako mieszkanie socjalne - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu jako mieszkanie socjalne - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Siedliszcze - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na ponowną dzierżawę nieruchomości - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Siedliszcze - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Siedliszcze - Czytaj całość Ogłoszenie o odwołaniu przetargu na sprzedaż nieruchomości - Mogilnica Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży #08/09 Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - obręb Wola Korybutowa I Czytaj całość Przetarg II nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #05/09 Czytaj całość Odwołanie przetargu na sprzedaz nieruchomości - Bezek Kolonia Czytaj całość Ogłoszenie - odwołanie przetargu na sprzedaż nieruchomości nr 03/09 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #03/09 Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - budowa drogi w m. Chojno Nowe #11/09- Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - przebudowa świetlicy wiejskiej #10/09- Czytaj całość Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - remont dróg Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej #09/09 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - przydomowe oczyszczalnie ścieków Czytaj całość Ogłoszenie o zam. publ. - modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Siedliszcze #07/09 Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - budowa mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków #06/09 Czytaj całość Ogłoszenie - zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ścieków #05/09 Czytaj całość Ogłoszenie - rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siedliszczu #04/09 Czytaj całość Zawiadomienie o wyb. oferty - modernizacja dróg gminnych na terenie gm. Siedliszcze Czytaj całość Ogłoszenie - modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Siedliszcze #2/09 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Czytaj całość Ogłoszenie - budowa wodociągu w m. Majdan Zahorodyński i Romanówka #1/09 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #26/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #25/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #24/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #23/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #22/08 Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - Czytaj całość Odwołanie przetargu na sprzedaż działki nr... Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #21/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #20/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #19/08 Czytaj całość Budowa kanalizacji sanitarnej ...Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #18/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #16/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #15/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #10/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #11/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #12/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #13/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #14/08 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty:GT 340/3/08 "Zaprojektowanie i wybudowanie 71 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków ..." Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty:GT 340/1/08 „Dokończenie budowy kompleksu boisk ...” Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty: GT 340/4/08 „Modernizacja nawierzchni dróg gminnych..." Czytaj całość Przydomowe oczyszczalnie ścieków. Czytaj całość Modernizacja nawierzchni dróg gminnych.. Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży. Czytaj całość Adaptacja części obiektu w dworze w Siedliszczu. Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #3/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #2/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #1/08 Czytaj całość „Dokończenie budowy kompleksu boisk rekreacyjnych ...” #2 Czytaj całość Unieważnienie postępowania.. Czytaj całość „Dokończenie budowy kompleksu boisk rekreacyjnych ...” Czytaj całość (unieważniono) II Przetarg na wynajem lokalu mieszkalnego... Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #9/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #8/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #7/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #6/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #5/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #4/07 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Mogilnica... Czytaj całość.. Spółdzielnia Usług Rolniczych - oferta sprzedaży... Czytaj całość.. Zawiadomienie o wyborze oferty- „Naprawa nawierzchni dróg.." Czytaj całość.. Przetarg nieograniczony - Adaptacja budynku na mieszkania... Czytaj całość.. Przetarg na wynajem lokalu mieszkalnego... Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - "Zakup paliwa.." Czytaj całość.. Zawiadomienie o wyborze oferty - Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych.. Czytaj całość Przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości #3/07 Czytaj całość Przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości #2/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #1/li07 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Zakup paliwa do pojazdów.. Czytaj całość OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM.. „Naprawa nawierzchni dróg ..." Czytaj całość.. Zawiadomienie o wyborze oferty - Zaprojektowanie i wybudowanie 79 szt. przydomowych oczyszczani ścieków... Czytaj całość.. Zamówienie publiczne na zakup paliwa do pojazdów... Czytaj całość.. Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych w miejscowości Siedliszcze. Czytaj całość.. Zaprojektowanie i wybudowanie 79 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków... Czytaj całość.. Zawiadomienie o wyborze oferty - "Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych..." Czytaj całość. Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych (etap I - Budowa kortu tenisowego) Czytaj całość.. Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #1 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #2 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty Czytaj całość... Zawiadomienie o wyborze oferty Czytaj całość... Zakup autobusu do przewozu osób Czytaj całość... Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #1 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #2 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #3 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #4 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #5 Czytaj całość Przetarg w trybie zapytania o cenę na dostawę oleju opałowego Czytaj całość... Ogłoszenie o wyborze oferty Czytaj całość.. Zakup samochodu asenizacyjnego i urządzenia... Czytaj całość... Zawiadomienie o wyborze oferty (Wykonanie nawierzchni asfalt. na drodze gminnej w m. Chojeniec Czytaj całość... Budowa drogi gminnej w m. Marynin, etap II - wykonanie nawierzchni asfaltowej. Czytaj całość...

Czytaj dalej całą treść artykułu: Archiwum - przetargi rok 2009
Zdjęcie poglądowe do artykułu: Archiwum - przetargi rok 2010 ( )

Archiwum - przetargi rok 2010

29.11.2022

Przetargi na nieruchomości: Informacja o wynikach przetargu - działki nr 778/8 i 36 - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - działka nr 26 - Czytaj całość Ogłoszenie o wynikach przetargu - działka nr 53/19 - Czytaj całość Ogłoszenie o wykazie nieruchomości gruntowych do ponownej dzierżawy - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż zespołu pałacowo-parkowego w Chojeńcu - Czytaj całość Informacja o wynikach przetargu na nieruchomość - działka nr 376/4 - Czytaj całość Przetarg na dzierżawę nieruchomości stanowiących własność Gminy - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Przetargi inwestycyjne: Remont drogi gminnej w m. Kulik - Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawa oleju opałowego w sezonie 2010/2011 - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Modernizacja drogi gminnej - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Budowa Domu Kultury- Czytaj całośćCzytaj całość Informacja o wynikach przetargu na nieruchomość - działka nr 1708/8 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy- Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy- Czytaj całość Informacja o wynikach przetargu na nieruchomość - działka nr 1708/11 - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu - Sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu - Sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży- Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Czytaj całość Ogłoszenie o zamówieniu - Wsparcie Społeczeństwa Informacyjnego i zwiększenie dostępności E-usług - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu - Zakup paliw - Czytaj całość

Czytaj dalej całą treść artykułu: Archiwum - przetargi rok 2010
Zdjęcie poglądowe do artykułu: Archiwum - przetargi rok 2011 ( )

Archiwum - przetargi rok 2011

09.08.2022

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy 17/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu 16/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 15/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości 14/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości 13/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomiości 12/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 11/2011 - Czytaj całość Przetarg na wydzierżawienie nieruchomości (Targowica) 10/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 9/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości 8/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości 7/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do ponownej dzierżawy 6/2001 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 5/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 4/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i dzierżawy 3/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do ponownej dzierżawy 2/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy lub najmu 1/2011 - Czytaj całość Modernizacja drogi gminnej w m. Bezek Kolonia czytaj całość Doposażenie bazy dydaktycznej szkół na terenie Gminy Siedliszcze czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - odśnieżanie dróg gminnych 2011/2012 czytaj całość Budowa sieci wodociągowej z przyłączami - Inwestycja realizowana w ramach projektu: „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedliszcze w miejscowościach Kol. Bezek, Julianów, Jankowice, Lechówka, Bezek Dębiński, Adolfin, Romanówka, Mogilnica, Kamionka oraz Siedliszcze czytaj całość Remont drogi gminnej nr 104570L polegający na ułożeniu nowej nawierzchni asfaltowej czytaj całość Zaprojektowanie i budowa 112 szt. przyzagrodowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Siedliszcze czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Usługi naprawy dróg gminnnych czytaj całość Przebudowa kompleksu boisk sportowo-rekreacyjnych w miejscowości Siedliszcze czytaj całość Remont drogi gminnej Nr 104571L w m. Kulik Czytaj całość Remont drogi gminnej Nr 104597L w m. Jankowice, Adolfin Czytaj całość Remont świetlicy w Nowym Chojnie II Czytaj całość

Czytaj dalej całą treść artykułu: Archiwum - przetargi rok 2011
Zdjęcie poglądowe do artykułu: Archiwum przetargi ( )

Archiwum przetargi

09.08.2022

  2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009         Pozostałe treści archiwalne można uzyskać po kontakcie z administratorem.

Czytaj dalej całą treść artykułu: Archiwum przetargi
Zdjęcie poglądowe do artykułu: Zapytanie ofertowe - rozgraniczenie działek ( )

Zapytanie ofertowe - rozgraniczenie działek

05.11.2024

Siedliszcze, 05 listopada 2024 r. G.6830.2.1.2024 ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych. Zamawiający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcz I. Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie rozgraniczenia działek w Gminie Siedliszcze przez geodetę uprawnionego II. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne rozgraniczenia pomiędzy nieruchomościami położonymi w miejscowości Adolfin  gm. Siedliszcze pow. chełmski woj. Lubelskie tj. nieruchomością oznaczoną jako działka nr : 62/6 a nieruchomością oznaczoną jako działka nr 64/4. Działki 62/6 i 64/4 stanowią własność osób fizycznych.  W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności : analiza stanu prawnego nieruchomości , wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie , sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej . III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Do 150 dni od dnia podpisania umowy. Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się przyjęcie operatu rozgraniczeniowego do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne uprawnienia do przeprowadzenia prac rozgraniczających. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium. Kryterium oceny stanowi: Cena – 100% Sposób liczenia punktów w kryterium „Cena”, maksymalna liczba punktów – 100 (ocenie będzie podlegała cena brutto) VI. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 19 listopada 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta „Rozgraniczenie nieruchomości” Nie otwierać przed dniem 19 listopada 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 30 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 19 listopada 2024 r. godz. 10:05, pokój nr 1.1 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. VII. Kontakt z Zamawiającym: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Grzegorz Jędruszak– Zastępca Burmistrza Tel. 82 569 22 01, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. VIII. Załączniki: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 kliknij tutaj Zapytanie ofertowe (wersja PDF) kliknij tutaj   KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A, 22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript... W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przeprowadzenie rozgraniczenia działek w Gminie Siedliszcze przez geodetę uprawnionego” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

Czytaj dalej całą treść artykułu: Zapytanie ofertowe - rozgraniczenie działek
Zdjęcie poglądowe do artykułu: Dowóz dziecka do szkoły w Chełmie ( )

Dowóz dziecka do szkoły w Chełmie

27.08.2024

Siedliszcze27 sierpnia 2024 r. GT.271.PP.DUCH.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych. Zamawiający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej dziecka posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Siedliszcze do Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych „ARKA” ul. Wojsławicka 8a, 22-100 Chełm. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki dziecka w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: Dowóz dzieci odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku, z wykluczeniem przerw świątecznych oraz dni wolnych od nauki szkolnej. W przypadku zajęć odbywających się w dniach innych niż dni nauki szkolnej, ale wynikających z organizacji pracy placówki, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym dniu przewóz dziecka; W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki, jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały. Rano dziecko będzie zabierane z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu i dowożone do szkoły, a po zakończonych zajęciach lekcyjnych odwożone do domu. Godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dane kontaktowe do rodziców/opiekunów prawnych, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: Świadczenia usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. w przypadku awarii wyznaczonego samochodu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, samochód spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW. zapewnienia przewożonym uczniom niepełnosprawnym opieki podczas dowozu, bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. Wymaga się od Wykonawcy przewozu ucznia zgodnie z przepisami prawa, zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, w szczególności uwzględnienie zasad i warunków przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. W związku z tym, iż Wykonawca będzie przewozić dzieci niepełnosprawne winien dołożyć wszelkiej staranności w celu zapewnienia optymalnej opieki w czasie wykonywania usługi. III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Termin wykonania zamówienia ustala się od 9 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r., we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnych z opracowanym kalendarzem szkolnych na podstawie rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w spawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.). IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują osobami wykwalifikowanymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium. Kryterium oceny stanowi Cena za jeden dzień dowozu –100% Uwaga! Po przez cenę Zamawiający rozumie całkowity koszt obejmujący przejazd na trasie miejsce zamieszkania dziecka – Niepubliczna Integracyjna Szkoła Podstawowa Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych „ARKA” – miejsce zamieszkania dziecka za jeden dzień. Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia w przypadku, gdy zaproponowane oferty cenowe przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizacje niniejszego zamówienia. VI. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 04 września 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta „„Dowóz dzieci do szkoły rok szkolny 2024/2025 - Chełm” Nie otwierać przed dniem 04 września 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert 04 września 2024 r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 (I piętro) Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. VII. Kontakt z Zamawiającym: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Tomasz Szczepaniak – Sekretarz Gminytel. 82 569 22 02, e–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Maciej Dudek – Inspektor Wydziału Infrastrukturytel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Załączniki: Formularz cenowy - zał. nr 1 (wersja edytowalna) Formularz cenowy - zał. nr 1 (PDF) Zapytanie ofertowe (PDF)   KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A, 22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „wykonanie dokumentacji projektowej na budowę budynku opieki dla dzieci do lat 3 – żłobek” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

Czytaj dalej całą treść artykułu: Dowóz dziecka do szkoły w Chełmie
Zdjęcie poglądowe do artykułu: Dowóz dziecka do ośrodka w Łęcznej ( )

Dowóz dziecka do ośrodka w Łęcznej

27.08.2024

Siedliszcze 27 sierpnia 2024 r. GT.271.PP.DUŁ.2024 ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych. Zamawiający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej dziecka posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Siedliszcze do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego ul. Litewska 16, 21-010 Łęczna. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki dziecka w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: Dowóz dzieci odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku, z wykluczeniem przerw świątecznych oraz dni wolnych od nauki szkolnej. W przypadku zajęć odbywających się w dniach innych niż dni nauki szkolnej, ale wynikających z organizacji pracy placówki, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym dniu przewóz dziecka; W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki, jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały. Rano dziecko będzie zabierane z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu i dowożone do szkoły, a po zakończonych zajęciach lekcyjnych odwożone do domu. Godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dane kontaktowe do rodziców/opiekunów prawnych, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: Świadczenia usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. w przypadku awarii wyznaczonego samochodu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, samochód spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW. zapewnienia przewożonym uczniom niepełnosprawnym opieki podczas dowozu, bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. Wymaga się od Wykonawcy przewozu ucznia zgodnie z przepisami prawa, zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, w szczególności uwzględnienie zasad i warunków przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. W związku z tym, iż Wykonawca będzie przewozić dzieci niepełnosprawne winien dołożyć wszelkiej staranności w celu zapewnienia optymalnej opieki w czasie wykonywania usługi. III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Termin wykonania zamówienia ustala się od 9 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r., we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnych z opracowanym kalendarzem szkolnych na podstawie rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w spawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.). IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują osobami wykwalifikowanymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium. Kryterium oceny stanowi Cena za jeden dzień dowozu –100% Uwaga! Po przez cenę Zamawiający rozumie całkowity koszt obejmujący przejazd na trasie miejsce zamieszkania dziecka – Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Łęcznej– miejsce zamieszkania dziecka za jeden dzień. Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia w przypadku, gdy zaproponowane oferty cenowe przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizacje niniejszego zamówienia. VI. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 04 września 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta „„Dowóz dzieci do szkoły rok szkolny 2024/2025 - Łęczna” Nie otwierać przed dniem 04 września 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert 04 września 2024 r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 (I piętro) Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. VII. Kontakt z Zamawiającym: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Tomasz Szczepaniak – Sekretarz Gminytel. 82 569 22 02, e–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Maciej Dudek – Inspektor Wydziału Infrastrukturytel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Załączniki: Formularz cenowy - zał. nr 1 (wersja edytowalna) Formularz cenowy - zał. nr 1 (PDF) Zapytanie ofertowe   KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A, 22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „wykonanie dokumentacji projektowej na budowę budynku opieki dla dzieci do lat 3 – żłobek” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

Czytaj dalej całą treść artykułu: Dowóz dziecka do ośrodka w Łęcznej
Zdjęcie poglądowe do artykułu: Zapytanie ofertowe - renowacja zabytkowej chrzcielnicy w kościele parafialnym ( )

Zapytanie ofertowe - renowacja zabytkowej chrzcielnicy w kościele parafialnym

07.03.2024

  Siedliszcze dnia, 07 marca 2024 r. ZO.1.2024 ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).\ Zamawiający: Parafia Najświętszej Maryi Panny Częstochowskiej w Siedliszczu ul. Kościelna 122-130 Siedliszcze I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja zabytkowej chrzcielnicy w kościele parafialnym w Siedliszczu. Zabytek jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków, Projekt jest realizowany w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja druga Zakres prac: Demontaż nadstawy, Demontaż misy wewnętrznej chrzcielnicy, Zabezpieczenie i transport chrzcielnicy do miejsca wykonywania prac, Dekompozycja zdobień, Usuwanie wierzchnich powłok lakierniczych przy wykorzystaniu środków chemicznych oraz obróbki termicznej ze wszystkich elementów chrzcielnicy, Wykonanie innych niezbędnych prac w dalszym procesie restauracji i renowacji, Naprawa uszkodzonych elementów chrzcielnicy, Uzupełnienie brakujących elementów, elementy powinny zostać wykonane za pomocą metody repusowania, odlewu lub poprzez obróbkę skrawaniem, Kontrola połączeń gwintowanych i ewentualna ich naprawa, Wykonanie złocenia całości chrzcielnicy 24 karatowym złotem, Prace polerskie oraz usuwanie pozostałości po pracach polerskich, Zabezpieczenie całości chrzcielnicy przed korozją, Lakierowanie chrzcielnicy bezbarwnym lakierem zabezpieczającym przez patynowaniem, Transport odrestaurowanej chrzcielnicy do kościoła parafialnego, Montaż chrzcielnicy w kościele parafialnym, Inne prace niezbędne do rzetelnego wykonania prac restauratorskich i renowacyjnych, Uzyskanie akceptacji konserwatora zabytków na wykonanie prac restauratorskich, renowacyjnych, Ze względu na brak specjalistycznej wiedzy Zamawiającego odnośnie wykonywania prac restauratorskich i renowacyjnych konieczna jest wizja terenowa w celu rzetelnego i prawidłowego oszacowania oferty. II. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Do 30 września 2024 r. III. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz przedstawi Zamawiającemu referencje na wykonanie minimum 3 prac restauratorskich lub renowacyjnych zabytków. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym oraz złożone referencje wraz z ofertą. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. IV. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium. Kryterium oceny stanowi: Cena – 100%Sposób liczenia punktów w kryterium „Cena”, maksymalna liczba punktów – 100 (ocenie będzie podlegała cena brutto) V. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria Parafialna ul. Kościelna 1, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 08 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: OfertaPrace restauratorskie chrzcielnicyNie otwierać przed dniem 08 kwietnia 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 08 kwietnia 2024 r. godz. 10:05, Kancelaria parafialna. VI. Kontakt z Zamawiającym: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Dudek Maciejtel. 82 569 21 84, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Załączniki: Zapytanie ofertowe Formularz ofertowy - zał. nr 1 (PDF) Formularz ofertowy - zał. nr 1 (wersja edytowalna) Karta ewidencyjna zabytku ruchomego Zdjęcia

Czytaj dalej całą treść artykułu: Zapytanie ofertowe - renowacja zabytkowej chrzcielnicy w kościele parafialnym

Może Ciebie zainteresować