Artykuły
Budowa placów zabaw: Siedliszcze, Kulik
23.10.2024
15 listopada 2024 r. - Informacja o wyborze oferty kliknij tutaj 08 listopada 2024 r. - Informacja z otwarcia ofert kliknij tutaj 06 listopada 2024 r. - Pytania i odpowiedzi 2 kliknij tutaj 31 października 2024 r. - Pytania i odpowiedzi 1 kliknij tutaj Siedliszcze, 23 października 2024 r. Budowa placów zabaw w miejscowościach Siedliszcze, Kulik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia kliknij tutaj Ogłoszenie o przetargu kliknij tutaj Nowy termin składania ofert: do 08 listopada 2024 r. godz. 10:00 Termin składania ofert: do 07 listopada 2024 r. do godz. 10:00 Miejsce składania ofert: platforma EZamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ea2a6b8f-b643-4fb1-8c3d-87d9ac2bdd6c Pliki do pobrania: SWZ wraz z załącznikami kliknij tutaj 14.12.2023 Informcja o finansowaniu zamówienia kliknij tutaj 08 listopada 2024 r. - Informacja o finsnsowaniu zamówienia kliknij tutaj
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Siedliszcze
26.06.2024
30 września 2024 r. - Informacja o wyborze oferty kliknij tutaj 23 września 2024 r. - Informacja z otwarcia ofert kliknij tutaj 19 września 2024 r. Pytania i odpowiedzi kliknij tutaj Siedliszcze, 11 września 2024 r. Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Siedliszcze Ogłoszenie o przetargu kliknij tutaj Termin składania ofert: do 23 września 2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1778b4f8-1f70-4b8e-aa4a-56182c373823 Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z zapisami w SWZ Pliki do pobrania: Specyfikacja Warunków Zamówienia kliknij tutaj Załączniki: kliknij tutaj UWAGA: zamieszczone formularze mają charakter pomocniczy jeśli Wykonawca nie posiada pakietu MS Word wykorzystuje otwarty pakiet formatu pdf i wypełnia formularze pismem maszynowym lub odręcznym do przeglądania plików pdf służy otwarte bezpłatne oprogramowanie: Adobe Acrobat Reader DC https://get.adobe.com/pl/reader/ lub Foxit Reader https://www.foxit.com/pdf-reader/ lub inne preferowane przez Wykonawcę Instrukcja dla wykonawców, którzy po raz pierwszy składają ofertę przez stronę E-Zamówienia kliknij 11.09 2024 Informacja o finansowaniu zamówienia kliknij tutaj
Ogłoszenie o II przetargu na sprzedaż drewna
20.06.2024
Siedliszcze, 20 czerwca 2024 r. GT.271.PP.SDO.2024 OGŁOSZENIE O II PRZETARGU NA SPRZEDAŻ DREWNA Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609) Sprzedający:Gmina Siedliszcze ul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Przedmiot sprzedaży: Przedmiotem sprzedaży jest drewno opałowego wraz z uprzątnięciem terenu z gałęzi pozyskanego z wycinki drzew z obszaru Gminy Siedliszcze: Nr drzewa Gatunek Długość (m) Średnica (cm) Miąższość (m3) Wola Korybutowa Kolonia 1 Topola 20 75 7,92 2 Topola 15 75 5,94 3 Topola 12 66 3,62 Anusin 1 Lipa drobnolistna 5 34 0,38 2 Klon zwyczajny 8 35 068 3 Klon Jawor 6 34 0,51 Obliczenie miąższości drewna wg. tablic miąższości drewna obliczonej na podstawie kalkulatora miąższości drewna okrągłego: https://www.drewno.pl/artykuly/7767,kalkulator-miazszosci-drewna-okraglego.htmlPrzedmiot objęty przetargiem został podzielony na dwie części ze względu na lokalizację drewna: Część I: drewno opałowe w miejscowości Wola Korybutowa Kolonia wartość szacunkowa: 2 365,05 zł brutto Część II: drewno opałowe w miejscowości Anusin wartość szacunkowa: 256,33 zł brutto Sprzedaż drewna opałowego jest opodatkowana podatkiem VAT. Kupujący może złożyć ofertę na jedną wybraną część lub wszystkie. Klasa jakości drewna S4 – drewno opałowe, wartość szacunkowa została określona na podstawie cennika detalicznego drewna opałowego Nadleśnictwa Chełm link do cennika: https://chelm.lublin.lasy.gov.pl/sprzedaz-drewna1 Przedmiot sprzedaży można oglądać po uprzednim skonsultowaniu się z Wydziałem Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Siedliszczu osobiście lub telefonicznie: 82 544 44 40, 82 544 44 18, 82 544 44 21 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00. Sprzedający zachęca przed przystąpieniem do złożenia oferty do oględzin drewna oraz dojazdu. Przystępując do przetargu na kupno drewna Kupujący nie wnosi zastrzeżeń co do ilości i jakości. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej oferty, na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia o wartości nie niższej niż wartość szacunkowa drewna wraz z wymaganymi oświadczeniami. II. Termin na uprzątnięcie drewna oraz terenu z gałęzi: Do 2 tygodni od dnia podpisania umowy III. Kryteria oceny ofert: W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Kryterium wyboru oferty jest najwyższa oferowana cena brutto IV. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego ogłoszenia osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Sprzedającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 28 czerwca 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta Na sprzedaż drewna Nie otwierać przed dniem 28 czerwca 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 28 czerwca 2024. r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. V. Osoba do kontaktów: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:Maciej Dudek – podinspektor Wydziału Infrastrukturytel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. VI. Załączniki: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 Projekt umowy – załącznik nr 2 Dokumentacja fotograficzna – załącznik nr 3
Ogłoszenie o sprzedaży drewna
06.06.2024
Siedliszcze, 06 czerwca 2024 r. GT.271.PP.SDO.2024 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ DREWNA Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609) Sprzedający:Gmina Siedliszcze ul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Przedmiot sprzedaży: Przedmiotem sprzedaży jest drewno opałowego wraz z uprzątnięciem terenu z gałęzi pozyskanego z wycinki drzew z obszaru Gminy Siedliszcze: Nr drzewa Gatunek Długość (m) Średnica (cm) Miąższość (m3) Wola Korybutowa Kolonia 1 Topola 20 75 7,92 2 Topola 15 75 5,94 3 Topola 12 66 3,62 Anusin 1 Lipa drobnolistna 5 34 0,38 2 Klon zwyczajny 8 35 068 3 Klon Jawor 6 34 0,51 Obliczenie miąższości drewna wg. tablic miąższości drewna obliczonej na podstawie kalkulatora miąższości drewna okrągłego: https://www.drewno.pl/artykuly/7767,kalkulator-miazszosci-drewna-okraglego.htmlPrzedmiot objęty przetargiem został podzielony na dwie części ze względu na lokalizację drewna: Część I: drewno opałowe w miejscowości Wola Korybutowa Kolonia wartość szacunkowa: 2 365,05 zł brutto Część II: drewno opałowe w miejscowości Anusin wartość szacunkowa: 256,33 zł brutto Sprzedaż drewna opałowego jest opodatkowana podatkiem VAT. Kupujący może złożyć ofertę na jedną wybraną część lub wszystkie. Klasa jakości drewna S4 – drewno opałowe, wartość szacunkowa została określona na podstawie cennika detalicznego drewna opałowego Nadleśnictwa Chełm link do cennika: https://chelm.lublin.lasy.gov.pl/sprzedaz-drewna1 Przedmiot sprzedaży można oglądać po uprzednim skonsultowaniu się z Wydziałem Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Siedliszczu osobiście lub telefonicznie: 82 544 44 40, 82 544 44 18, 82 544 44 21 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00. Sprzedający zachęca przed przystąpieniem do złożenia oferty do oględzin drewna oraz dojazdu. Przystępując do przetargu na kupno drewna Kupujący nie wnosi zastrzeżeń co do ilości i jakości. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej oferty, na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia o wartości nie niższej niż wartość szacunkowa drewna wraz z wymaganymi oświadczeniami. II. Termin na uprzątnięcie drewna oraz terenu z gałęzi: Do 2 tygodni od dnia podpisania umowy III. Kryteria oceny ofert: W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Kryterium wyboru oferty jest najwyższa oferowana cena brutto IV. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego ogłoszenia osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Sprzedającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 14 czerwca 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta Na sprzedaż drewna Nie otwierać przed dniem 14 czerwca 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 14 czerwca 2024. r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. V. Osoba do kontaktów: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:Maciej Dudek – podinspektor Wydziału Infrastrukturytel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. VI. Załączniki: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 Projekt umowy – załącznik nr 2 Dokumentacja fotograficzna – załącznik nr 3
Sprzedaż samochodu asenizacyjnego
18.12.2023
Siedliszcze, dnia 18 grudnia 2023 r. Burmistrz Siedliszcza ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż samochodu asenizacyjnego Na podstawie zarządzenie 23/2023 Burmistrza Siedliszcza z dnia 25 sierpnia 2023 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania na sprzedaż pojazdu asenizacyjnego MAN TGL 12.180 Sprzedający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I.Postanowienia ogólne: Przedmiotem sprzedaży jest samochód asenizacyjny MAN II. Przedmiot sprzedaży: Marka, typ, model: MAN TGL 12.180VIN: WMAN05ZZX7Y182471Nr rejestracyjny: LCH88GGRok produkcji: 2006 - data pierwszej rejestracji: 2007Przebieg: 153 590 kmPojemność/moc silnika: 4588 cm3 / 132 kWSkrzynia biegów manualna, napęd na tyłBadanie techniczne do stycznia 2024 r.Pojazd serwisowany, sprawny, stan dobry, wąż ssawny 10 mbPojemność beczki na nieczystości płynne: 6m3Gmina Siedliszcze jest pierwszym właścicielem UWAGA:Tachograf nie posiada ważnej legalizacji. III. Cena wywoławcza: 80 000,00 zł brutto (osiemdzieisąt tysięcy 00/100 złotych) Podana cena zawiera podatek VAT IV. Miejsce i termin oględzin pojazdu: Oględzin przedmiotu sprzedaży można dokonać w dniach od 18 grudnia 2023 r. do 28 grudnia 2023 r. w godz. 8:00 – 14:00, telefon: 82 544 44 18, 82 544 44 21. V. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, za pośrednictwem poczty w siedzibie sprzedającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze, do dnia 28 grudnia 2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do sprzedającego, a nie data nadania). Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa oferenta, adres, zaadresowane następująco: OFERTA: „Sprzedaż samochodu asenizacyjnego” Nie otwierać przed dniem 28 grudnia 2023 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty sprzedający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VI. Kryterium oceny ofert: Kryterium oceny ofert – cena 100%, wygrywa najwyższa oferta. W przypadku, kiedy kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, komisja przetargowa postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie aukcji pomiędzy tymi oferentami. Komisja zawiadamia oferentów, którzy złożyli oferty równorzędne, o terminie i miejscu przeprowadzenie aukcji. VII. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28 grudnia 2023 r. w Urzędzie Miejskim w Siedliszczu ul. Szpitalna 15A, 22-130 Siedliszcze. VIII. Warunki udziału w przetargu: W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne; Oferta nie podlega zmianie po jej złożeniu. Oferta złożona po terminie nie jest wiążąca. Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym sprzedawanego pojazdu i nie wnoszeniem z tego tytułu żadnych roszczeń wobec sprzedającego, Faktura VAT zostanie wystawiona w terminie 14 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę uzyskaną w przetargu najpóźniej w dniu odbioru pojazdu; W przypadku uchylenia się nabywcy, który wygrał przetarg od zawarcia zapłaty za przedmiot sprzedaży w terminie i miejscu wyznaczonym przez organizatora przetargu, Burmistrz Siedliszcza wybierze najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. IX. Wydanie przedmiotu sprzedaży: Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi na podstawie protokołu przekazania niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Dokument podpisał:Burmistrz Siedliszczamgr inż. Hieronim Zonik/podpisano elektronicznie/ Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Zdjęcia przedmiotu sprzedaży 3. Ogłoszenie (format PDF) Klauzula Informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L.2016.119.1) informuję, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze reprezentowany przez Burmistrza , 2. Kontakt z Panią Beatą Woroszyło - Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi; w innych przypadkach Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie: podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów praw ; podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia (tzw. podmioty przetwarzające). 5.Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 3 celów, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa. 6. Posiada Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 7. W przypadku, w którym przetwarzanie Pana/Pani danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miasta Siedliszcze . Przy czym podanie danych jest: obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pana/Pani zgody lub ma na celu zawarcie umowy. 9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Przetarg ustny na sprzedaż samochodu asenizacyjnego
25.08.2023
OGŁOSZENIE O PRZETARGU USTNYM (LICYTACJI) NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU ASENIZACYJNEGO Nazwa i siedziba sprzedającego: Gmina Siedliszcze ul. Szpitalna 15A, 22-130 Siedliszcze, tel. 82 56 92 284; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Przedmiot sprzedaży: Rodzaj pojazdu: beczka asenizacyjnaMarka, typ model: MAN TGL 12.180Nr identyfikacyjny VIN: WMAN05ZZX7Y182471Nr rejestracyjny: LCH 88GGRok produkcji: 2006 - data pierwszej rejestracji: 2007Przebieg: 153.590 kmPojemność/moc silnika: 4588 cm3 / 132 kWSkrzynia biegów manualna, napęd na tyłBadanie techniczne do stycznia 2024 r.Pojazd serwisowany, sprawny, stan dobry, wąż ssawny 10 mbGmina Siedliszcze jest pierwszym właścicielem. Cena wywoławcza: 100.000,- zł brutto (sto tysięcy zł) Miejsce i termin, w którym można obejrzeć samochód: Pojazd można obejrzeć w dni robocze w godz. 7:30 – 14:00 w siedzibie sprzedającego. Wysokość wadium oraz termin i miejsce jego wniesienia: - wysokość wadium: 10.000,- zł (dziesięć tysięcy zł)- wadium należy wpłacić na konto nr 13 8187 0004 2007 0150 0048 0017w tytule wpłaty należy podać: ”wadium przetarg beczka asenizacyjna”.Wadium musi być zaksięgowane na podanym koncie najpóźniej dzień przed rozpoczęciem licytacji. Miejsce i termin licytacji: Licytacja odbędzie się w dniu 4 września 2023 r. o godzinie 10:00w siedzibie sprzedającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15A, 22-130 Siedliszcze, Wydział Infrastruktury Minimalne postąpienie wynosi: 2.000 zł (dwa tysiące) Uwagi: Gminie Siedliszcze przysługuje prawo odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn. W przypadku nie dojścia do sprzedaży samochodu w pierwszym przetargu - o godzinie: 10:30 nastąpi przetarg drugi, w którym cena wywoławcza pojazdu zostanie obniżona o 20 % w stosunku do ceny określonej w pierwszym przetargu. Informacji dodatkowych o przetargu udziela: Maciej Dudek; tel. 82 56 92 184; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Załączniki: Regulamin ze wzorem oświadczenia (formta PDF) Zdjęcia pojazdu Ogłoszenie (format PDF) BURMISTRZ/-/mgr inż. Hieronim Zonik
Wirtualna strzelnica
11.08.2023
18 sierpnia 2023 r. - Informacja z otwarcia ofert Siedliszcze, 11 sierpnia 2023 r. GT.271.PP.WS.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych. Zamawiający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Postanowienia ogólne:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wirtualnej strzelnicy. II. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wirtualnej strzelnicy. Zadanie jest dofinasowane ze środków państwowego funduszu celowego ze środków Ministerstwa Obrony Narodowej. 2. Szczegółowe wymagania: a) Moduł Projekcji (MP) z kablem zasilającym: i.zestaw mikrokomputerowy PC, ii.projektor, iii. kamerę, iv. głośnik, v. punkt dostępowy WI-FI, vi. punkt dostępowy Bluetooth; b) Klawiatura bezprzewodowa z gładzikiem c) Tablet z ładowarką d) Drukarka e) Specjalistyczne oprogramowanie mikrokomputera f) Specjalistyczną aplikacje do tabletu g) Broń treningową- repliki ASG działające w systemie blow-back, zasilane green-gaz lub repliki broni zasilane elektronicznie: i. replikę karabinu z dwoma magazynkami – 4 kpl. ii. replikę pistoletu z dwoma magazynkami – 4 kpl. iii. bezprzewodowe moduły laserowe dedykowane do rodzaju replik ASG: do pistoletu - 4 szt.; do karabinu - 4 szt. iv. ładowarkę bezprzewodowego modułu laserowego umożliwiająca podłączenie do 8 szt. modułów. h) Opakowania transportowe na powyższy sprzęt. i) Pasy nośne do karabinów i kabury do pistoletów. j) Pakiet startowy materiałów eksploatacyjnych. 3. Oferowana strzelnica musi posiadać certyfikat i deklarację zgodności w zakresie spełnienia warunków realizacji zadań o których mowa w pkt. V ppkt 12, 1) i 2) ogłoszenia konkursowego (ogłoszenie o konkursie „Strzelnica w powiecie 2023” dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa/konkursu-ofert-strzelnica-w-powiecie-2023-nr-12023cwcr) 4. Gwarancja minimum 2 lata; 5. Pierwsze uruchomienie oraz szkolenie co najmniej dwóch pracowników z zakresu przygotowania strzelnicy do użytku; 6. Dostawa strzelnicy do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15A, 22-130 Siedliszcze (możliwa zmiana lokalizacji dostawy w obrębie 3 km od siedziby Zamawiającego). III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Zamówienie należy wykonać do: 15 września 2023 r. IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium. Kryterium oceny stanowi: Cena – 100% Sposób liczenia punktów w kryterium „Cena”, maksymalna liczba punktów – 100 (ocenie będzie podlegała cena brutto) VI. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 18 sierpnia 2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta Wirtualna Strzelnica Nie otwierać przed dniem 18 sierpnia 2023 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 18 sierpnia 2023 r. godz. 10:05, pokój nr 12 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. VII. Kontakt z Zamawiającym: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:Maciej Dudek – podinspektor Wydziału Infrastruktury, tel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. VIII. Załączniki: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 Zapytanie ofertowe (PDF) KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A, 22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript... W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup i dostawę wirtualnej strzelnicy” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg
18.11.2022
Siedliszcze, dnia 17 listopada 2022 r. Zapytanie oferetowe Formularz ofertowy Rejon 1 Rejon 2 Rejon 3 Wzór umowy Zestawienie czasu pracy sprzętu
Strona 1 z 4