Artykuły

/

Archiwum - przetargi rok 2012

29.11.2022

  Zakup paliw dla Urzędu Gminy Siedliszcze i jednostek podległych czytaj dalej Odśnieżanie dróg gminnych - zawiadomienie o wyborze oferty czytaj dalej Remont drogi gminnej Nr 104558L w m. Chojeniec czytaj dalej Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę oleju opałowego w sezonie grzewczym 2012/2013 czytaj całość Remont drogi gminnej nr 1095L w m. Kamionka czytaj całość Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 533 000,00 zł na okres 7 lat. czytaj całość Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Siedliszcze czytaj całość Informacja o odbytych przetargach w dniu 15.05.2012 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia (publ.17.12.2012) - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do ponownego wydzierżawienia (publ.17.12.2012) - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży (publ.17.12.2012) - Czytaj całość Informacja o wyniku przetargu odbytego w dniu 04.12.2012r. "Zbiornik Wodny Retencyjny w Majdanie Zahorodyńskim" (publ. 05.12.2012r.) - więcej Przetarg ograniczony na dzierżawę nieruchomości: "Zbiornik Wodny Retencyjny w Majdanie Zahorodyńskim" (publ.02.11.2012) - Czytaj całość Informacja o wyniku przetargu odbytego w dniu 23.10.2012r. ("Ośrodek Zdrowia" w Siedliszczu) - Czytaj całość Przetarg na dzierżawę nieruchomości: "Ośrodek Zdrowia" w Siedliszczu (publ.20.09.2012) - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia - Zbiornik Wodny Retencyjny w Majdanie Zahorodyńskim (publ. 17.09.2012) - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu - mieszkania socjalne (publ. 17.09.2012) - Czytaj całość Informacje o wynikach przetargów odbytych w dniu 31.08.2012r. (Dz. nr 238/2, 333/1, 1708/22) (publ. 07.09.2012) - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży (publ.06.08.2012) - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości; dz. nr 238/2, 1708/22 w Siedliszczu oraz dz. nr 333/1 w Chojeńcu Kolonii (publ.31.07.2012) - Czytaj całość Informacje o wynikach II przetargu odbytego w dniu 13.07.2012r. (Dz. nr 1704/3, 1704/4, 1127/24) (publ. 20.07.2012) - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do ponownego wydzierżawienia (publ. 16.07.2012) - Czytaj całość Wykaz Nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia (publ. 16.07.2012) - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy: „Ośrodek Zdrowia w Siedliszczu” (publ. 16.07.2012) - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - 13/2012 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości - 12/2012 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości - 11/2012 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości - 10/2012 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - 9/2012 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - 8/2012 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości - 7/2012 - Czytaj całość Przetarg na dzierżawę nieruchomości - maszt w Anusinie - 6/2012 - Czytaj całość Unieważnienie przetargu na dzierżawę placu - 5/2012 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości - 4/2012 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości - 3/2012 - Czytaj całość Przetarg na dzierżawę nieruchomości - Anusin 2/2012 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy 1/2012 - Czytaj całość

Czytaj dalej
/

Archiwum - przetargi rok 2009

29.11.2022

  Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Budowa sieci wodociągowej - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Budowa stacji wodociągowej - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Modernizacja oczyszczalni ścieków - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Utworzenie połaczenia drogi krajowej i drogi powiatowej - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu jako mieszkanie socjalne - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu jako mieszkanie socjalne - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Siedliszcze - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na ponowną dzierżawę nieruchomości - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Siedliszcze - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Siedliszcze - Czytaj całość Ogłoszenie o odwołaniu przetargu na sprzedaż nieruchomości - Mogilnica Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży #08/09 Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - obręb Wola Korybutowa I Czytaj całość Przetarg II nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #05/09 Czytaj całość Odwołanie przetargu na sprzedaz nieruchomości - Bezek Kolonia Czytaj całość Ogłoszenie - odwołanie przetargu na sprzedaż nieruchomości nr 03/09 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #03/09 Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - budowa drogi w m. Chojno Nowe #11/09- Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - przebudowa świetlicy wiejskiej #10/09- Czytaj całość Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - remont dróg Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej #09/09 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - przydomowe oczyszczalnie ścieków Czytaj całość Ogłoszenie o zam. publ. - modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Siedliszcze #07/09 Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - budowa mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków #06/09 Czytaj całość Ogłoszenie - zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ścieków #05/09 Czytaj całość Ogłoszenie - rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siedliszczu #04/09 Czytaj całość Zawiadomienie o wyb. oferty - modernizacja dróg gminnych na terenie gm. Siedliszcze Czytaj całość Ogłoszenie - modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Siedliszcze #2/09 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Czytaj całość Ogłoszenie - budowa wodociągu w m. Majdan Zahorodyński i Romanówka #1/09 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #26/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #25/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #24/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #23/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #22/08 Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - Czytaj całość Odwołanie przetargu na sprzedaż działki nr... Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #21/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #20/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #19/08 Czytaj całość Budowa kanalizacji sanitarnej ...Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #18/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #16/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #15/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #10/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #11/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #12/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #13/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #14/08 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty:GT 340/3/08 "Zaprojektowanie i wybudowanie 71 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków ..." Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty:GT 340/1/08 „Dokończenie budowy kompleksu boisk ...” Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty: GT 340/4/08 „Modernizacja nawierzchni dróg gminnych..." Czytaj całość Przydomowe oczyszczalnie ścieków. Czytaj całość Modernizacja nawierzchni dróg gminnych.. Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży. Czytaj całość Adaptacja części obiektu w dworze w Siedliszczu. Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #3/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #2/08 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #1/08 Czytaj całość „Dokończenie budowy kompleksu boisk rekreacyjnych ...” #2 Czytaj całość Unieważnienie postępowania.. Czytaj całość „Dokończenie budowy kompleksu boisk rekreacyjnych ...” Czytaj całość (unieważniono) II Przetarg na wynajem lokalu mieszkalnego... Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #9/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #8/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #7/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #6/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #5/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #4/07 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Mogilnica... Czytaj całość.. Spółdzielnia Usług Rolniczych - oferta sprzedaży... Czytaj całość.. Zawiadomienie o wyborze oferty- „Naprawa nawierzchni dróg.." Czytaj całość.. Przetarg nieograniczony - Adaptacja budynku na mieszkania... Czytaj całość.. Przetarg na wynajem lokalu mieszkalnego... Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - "Zakup paliwa.." Czytaj całość.. Zawiadomienie o wyborze oferty - Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych.. Czytaj całość Przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości #3/07 Czytaj całość Przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości #2/07 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #1/li07 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Zakup paliwa do pojazdów.. Czytaj całość OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM.. „Naprawa nawierzchni dróg ..." Czytaj całość.. Zawiadomienie o wyborze oferty - Zaprojektowanie i wybudowanie 79 szt. przydomowych oczyszczani ścieków... Czytaj całość.. Zamówienie publiczne na zakup paliwa do pojazdów... Czytaj całość.. Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych w miejscowości Siedliszcze. Czytaj całość.. Zaprojektowanie i wybudowanie 79 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków... Czytaj całość.. Zawiadomienie o wyborze oferty - "Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych..." Czytaj całość. Budowa kompleksu boisk rekreacyjnych (etap I - Budowa kortu tenisowego) Czytaj całość.. Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #1 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #2 Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty Czytaj całość... Zawiadomienie o wyborze oferty Czytaj całość... Zakup autobusu do przewozu osób Czytaj całość... Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #1 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #2 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #3 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #4 Czytaj całość Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości #5 Czytaj całość Przetarg w trybie zapytania o cenę na dostawę oleju opałowego Czytaj całość... Ogłoszenie o wyborze oferty Czytaj całość.. Zakup samochodu asenizacyjnego i urządzenia... Czytaj całość... Zawiadomienie o wyborze oferty (Wykonanie nawierzchni asfalt. na drodze gminnej w m. Chojeniec Czytaj całość... Budowa drogi gminnej w m. Marynin, etap II - wykonanie nawierzchni asfaltowej. Czytaj całość...

Czytaj dalej
/

Archiwum - przetargi rok 2010

29.11.2022

Przetargi na nieruchomości: Informacja o wynikach przetargu - działki nr 778/8 i 36 - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - działka nr 26 - Czytaj całość Ogłoszenie o wynikach przetargu - działka nr 53/19 - Czytaj całość Ogłoszenie o wykazie nieruchomości gruntowych do ponownej dzierżawy - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż zespołu pałacowo-parkowego w Chojeńcu - Czytaj całość Informacja o wynikach przetargu na nieruchomość - działka nr 376/4 - Czytaj całość Przetarg na dzierżawę nieruchomości stanowiących własność Gminy - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Przetargi inwestycyjne: Remont drogi gminnej w m. Kulik - Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawa oleju opałowego w sezonie 2010/2011 - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Modernizacja drogi gminnej - Czytaj całość Ogłoszenie o licytacji elektronicznej - Budowa Domu Kultury- Czytaj całośćCzytaj całość Informacja o wynikach przetargu na nieruchomość - działka nr 1708/8 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy- Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy- Czytaj całość Informacja o wynikach przetargu na nieruchomość - działka nr 1708/11 - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu - Sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu - Sprzedaż nieruchomości - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży- Czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Czytaj całość Ogłoszenie o zamówieniu - Wsparcie Społeczeństwa Informacyjnego i zwiększenie dostępności E-usług - Czytaj całość Ogłoszenie o przetargu - Zakup paliw - Czytaj całość

Czytaj dalej
/

Archiwum - przetargi rok 2011

09.08.2022

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy 17/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu 16/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 15/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości 14/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości 13/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomiości 12/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 11/2011 - Czytaj całość Przetarg na wydzierżawienie nieruchomości (Targowica) 10/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 9/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości 8/2011 - Czytaj całość Przetarg na sprzedaż nieruchomości 7/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do ponownej dzierżawy 6/2001 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 5/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży 4/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i dzierżawy 3/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do ponownej dzierżawy 2/2011 - Czytaj całość Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy lub najmu 1/2011 - Czytaj całość Modernizacja drogi gminnej w m. Bezek Kolonia czytaj całość Doposażenie bazy dydaktycznej szkół na terenie Gminy Siedliszcze czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - odśnieżanie dróg gminnych 2011/2012 czytaj całość Budowa sieci wodociągowej z przyłączami - Inwestycja realizowana w ramach projektu: „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Siedliszcze w miejscowościach Kol. Bezek, Julianów, Jankowice, Lechówka, Bezek Dębiński, Adolfin, Romanówka, Mogilnica, Kamionka oraz Siedliszcze czytaj całość Remont drogi gminnej nr 104570L polegający na ułożeniu nowej nawierzchni asfaltowej czytaj całość Zaprojektowanie i budowa 112 szt. przyzagrodowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Siedliszcze czytaj całość Zawiadomienie o wyborze oferty - Usługi naprawy dróg gminnnych czytaj całość Przebudowa kompleksu boisk sportowo-rekreacyjnych w miejscowości Siedliszcze czytaj całość Remont drogi gminnej Nr 104571L w m. Kulik Czytaj całość Remont drogi gminnej Nr 104597L w m. Jankowice, Adolfin Czytaj całość Remont świetlicy w Nowym Chojnie II Czytaj całość

Czytaj dalej
/

Archiwum przetargi

09.08.2022

  2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009         Pozostałe treści archiwalne można uzyskać po kontakcie z administratorem.

Czytaj dalej
/

Zapytanie ofertowe - rozgraniczenie działek

05.11.2024

Siedliszcze, 05 listopada 2024 r. G.6830.2.1.2024 ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych. Zamawiający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcz I. Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie rozgraniczenia działek w Gminie Siedliszcze przez geodetę uprawnionego II. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne rozgraniczenia pomiędzy nieruchomościami położonymi w miejscowości Adolfin  gm. Siedliszcze pow. chełmski woj. Lubelskie tj. nieruchomością oznaczoną jako działka nr : 62/6 a nieruchomością oznaczoną jako działka nr 64/4. Działki 62/6 i 64/4 stanowią własność osób fizycznych.  W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności : analiza stanu prawnego nieruchomości , wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie , sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej . III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Do 150 dni od dnia podpisania umowy. Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się przyjęcie operatu rozgraniczeniowego do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne uprawnienia do przeprowadzenia prac rozgraniczających. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium. Kryterium oceny stanowi: Cena – 100% Sposób liczenia punktów w kryterium „Cena”, maksymalna liczba punktów – 100 (ocenie będzie podlegała cena brutto) VI. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 19 listopada 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta „Rozgraniczenie nieruchomości” Nie otwierać przed dniem 19 listopada 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 30 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 19 listopada 2024 r. godz. 10:05, pokój nr 1.1 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. VII. Kontakt z Zamawiającym: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Grzegorz Jędruszak– Zastępca Burmistrza Tel. 82 569 22 01, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. VIII. Załączniki: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 kliknij tutaj Zapytanie ofertowe (wersja PDF) kliknij tutaj   KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A, 22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript... W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przeprowadzenie rozgraniczenia działek w Gminie Siedliszcze przez geodetę uprawnionego” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

Czytaj dalej
/

Dowóz dziecka do szkoły w Chełmie

27.08.2024

Siedliszcze27 sierpnia 2024 r. GT.271.PP.DUCH.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych. Zamawiający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej dziecka posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Siedliszcze do Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych „ARKA” ul. Wojsławicka 8a, 22-100 Chełm. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki dziecka w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: Dowóz dzieci odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku, z wykluczeniem przerw świątecznych oraz dni wolnych od nauki szkolnej. W przypadku zajęć odbywających się w dniach innych niż dni nauki szkolnej, ale wynikających z organizacji pracy placówki, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym dniu przewóz dziecka; W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki, jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały. Rano dziecko będzie zabierane z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu i dowożone do szkoły, a po zakończonych zajęciach lekcyjnych odwożone do domu. Godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dane kontaktowe do rodziców/opiekunów prawnych, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: Świadczenia usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. w przypadku awarii wyznaczonego samochodu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, samochód spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW. zapewnienia przewożonym uczniom niepełnosprawnym opieki podczas dowozu, bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. Wymaga się od Wykonawcy przewozu ucznia zgodnie z przepisami prawa, zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, w szczególności uwzględnienie zasad i warunków przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. W związku z tym, iż Wykonawca będzie przewozić dzieci niepełnosprawne winien dołożyć wszelkiej staranności w celu zapewnienia optymalnej opieki w czasie wykonywania usługi. III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Termin wykonania zamówienia ustala się od 9 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r., we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnych z opracowanym kalendarzem szkolnych na podstawie rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w spawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.). IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują osobami wykwalifikowanymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium. Kryterium oceny stanowi Cena za jeden dzień dowozu –100% Uwaga! Po przez cenę Zamawiający rozumie całkowity koszt obejmujący przejazd na trasie miejsce zamieszkania dziecka – Niepubliczna Integracyjna Szkoła Podstawowa Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych „ARKA” – miejsce zamieszkania dziecka za jeden dzień. Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia w przypadku, gdy zaproponowane oferty cenowe przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizacje niniejszego zamówienia. VI. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 04 września 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta „„Dowóz dzieci do szkoły rok szkolny 2024/2025 - Chełm” Nie otwierać przed dniem 04 września 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert 04 września 2024 r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 (I piętro) Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. VII. Kontakt z Zamawiającym: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Tomasz Szczepaniak – Sekretarz Gminytel. 82 569 22 02, e–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Maciej Dudek – Inspektor Wydziału Infrastrukturytel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Załączniki: Formularz cenowy - zał. nr 1 (wersja edytowalna) Formularz cenowy - zał. nr 1 (PDF) Zapytanie ofertowe (PDF)   KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A, 22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „wykonanie dokumentacji projektowej na budowę budynku opieki dla dzieci do lat 3 – żłobek” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

Czytaj dalej
/

Dowóz dziecka do ośrodka w Łęcznej

27.08.2024

Siedliszcze 27 sierpnia 2024 r. GT.271.PP.DUŁ.2024 ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych. Zamawiający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej dziecka posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Siedliszcze do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego ul. Litewska 16, 21-010 Łęczna. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki dziecka w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: Dowóz dzieci odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku, z wykluczeniem przerw świątecznych oraz dni wolnych od nauki szkolnej. W przypadku zajęć odbywających się w dniach innych niż dni nauki szkolnej, ale wynikających z organizacji pracy placówki, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym dniu przewóz dziecka; W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki, jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały. Rano dziecko będzie zabierane z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu i dowożone do szkoły, a po zakończonych zajęciach lekcyjnych odwożone do domu. Godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dane kontaktowe do rodziców/opiekunów prawnych, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: Świadczenia usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. w przypadku awarii wyznaczonego samochodu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, samochód spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW. zapewnienia przewożonym uczniom niepełnosprawnym opieki podczas dowozu, bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. Wymaga się od Wykonawcy przewozu ucznia zgodnie z przepisami prawa, zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, w szczególności uwzględnienie zasad i warunków przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. W związku z tym, iż Wykonawca będzie przewozić dzieci niepełnosprawne winien dołożyć wszelkiej staranności w celu zapewnienia optymalnej opieki w czasie wykonywania usługi. III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Termin wykonania zamówienia ustala się od 9 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r., we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnych z opracowanym kalendarzem szkolnych na podstawie rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w spawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.). IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują osobami wykwalifikowanymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia". Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium. Kryterium oceny stanowi Cena za jeden dzień dowozu –100% Uwaga! Po przez cenę Zamawiający rozumie całkowity koszt obejmujący przejazd na trasie miejsce zamieszkania dziecka – Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Łęcznej– miejsce zamieszkania dziecka za jeden dzień. Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia w przypadku, gdy zaproponowane oferty cenowe przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizacje niniejszego zamówienia. VI. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 04 września 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta „„Dowóz dzieci do szkoły rok szkolny 2024/2025 - Łęczna” Nie otwierać przed dniem 04 września 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert 04 września 2024 r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 (I piętro) Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. VII. Kontakt z Zamawiającym: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Tomasz Szczepaniak – Sekretarz Gminytel. 82 569 22 02, e–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Maciej Dudek – Inspektor Wydziału Infrastrukturytel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Załączniki: Formularz cenowy - zał. nr 1 (wersja edytowalna) Formularz cenowy - zał. nr 1 (PDF) Zapytanie ofertowe   KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A, 22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „wykonanie dokumentacji projektowej na budowę budynku opieki dla dzieci do lat 3 – żłobek” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

Czytaj dalej

Może Ciebie zainteresować