Artykuły
Dane kontaktowe
28.12.2020
SKARGI I WNIOSKI Burmistrz Siedliszcza lub upoważniony przez niego pracownik przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu pok. Nr 2.2 w każdym dniu pracy urzędu od godz. 8:00 do 10:00 oraz we wtorki po godzinach pracy urzędu tj. od 15:00-16:00 po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu spotkania. (data aktualizacji: 26 września 2023 r.) Obsługa osób słabosłyszących i głuchoniemych Zgodnie z obowiązującą od dnia 1 kwietnia 2012 roku ustawą o języku migowym i innych środkach komunikowania się osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z usług tłumacza, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w urzędzie, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem (planowaną wizyta w urzędzie), z wyłączeniem sytuacji nagłych. W tut. Urzędzie zgłoszenia można dokonać w jednej z następujących form: e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. faxem na nr 82 544 44 59 listownie (3 dni liczone od dnia otrzymania zawiadomienia przez Urząd) telefonicznie za pośrednictwem osoby trzeciej na nr 82 569 22 02 WYKAZ TELEFONÓW Urząd Miejski w Siedliszczu Sekretariat (82) 569 22 02(82) 544 44 12fax. 82 544 44 59e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.EPUAP: www.epuap.gov.pl Burmistrz Siedliszcza Hieronim Zonik (82) 569 22 15(82) 544 44 16e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zastępca Burmistrza Grzegorz Jędruszak (82) 569 22 01(82) 544 44 13e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Sekretarz Gminy Tomasz Szczepaniak (82) 544 44 28e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Skarbnik Gminy Teresa Kocot (82) 544 44 23e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Wydział Rolnictwa i Gospodarki Gruntae-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Grzegorz Jędruszak, ( Kierownik Wydziału)Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Joanna DziewulskaTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Monika Proskura( Stypendia )Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (82) 569 22 01(82) 544 44 13 Wydział Finansowye-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Teresa Kocot ( Kierownik Wydziału )Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (82) 544 44 23 Alina JóźwiakTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Anna GołębiowskaTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Monika PoliszukTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (82) 569 22 03(82) 544 44 14 KASA: (82) 544 44 29 Wydział Podatków i Opłat Lokalnyche-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Bożena Iskierka ( Kierownik Wydziału,Obsługa Rada Gminy )Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Beata DyszewskaTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Brygida ZasadaTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Marta Gumieniuk( Woda )Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Iwona Kruczyńska( Gospodarka Odpadami )Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Podatki:(82) 569 22 68(82) 544 44 24(82) 544 44 17 Woda, gospodarka odpadami:(82) 544 44 25 Wydział Infrastrukturye-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Wojciech Domański( Kierownik Wydziału )Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tomasz DyszewskiTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Rafał PrzybylskiTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Maciej DudekTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (82) 544 44 40 (82) 569 22 84(82) 544 44 18 (82) 569 21 84(82) 544 44 21 Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskiche-mail w sprawach obywatelskich Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. e-mail w sprawach organizacyjnych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Joanna LipczakTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Barbara RzucidłoTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Marta SzarugaTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Edyta Poliszuk-KocTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (82) 569 22 91(82) 544 44 26 (82) 544 44 19 (82) 569 22 02(82) 544 44 12 Ośrodek Pomocy Społeczneje-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Anna Żybura( Kierownik OPS )Pracownicy socjalniZasiłki rodzinne (82) 569 22 10 (82) 545 97 67 Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Siedliszczue-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Dorota Orysz( Kierownik GOKiR ) (82) 569 21 13(82) 544 44 31 Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Siedliszczue-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Dyrektor – Aneta Dudek Tel.: (82) 569 22 13 Fax: (82) 569 25 00 Liceum Ogólnokształcące w Siedliszczu – Zespół Szkół im. R. Trauguttae-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Dyrektor – Wiesław Prażnowski (82) 569 22 70 Przedszkole w Siedliszczu Kierownik – Ewa Adach (82) 569 21 49 WTZ w Majdanie Zahorodyńskim Małgorzata Szczepaniak( Kierownik WTZ ) (82) 569 22 53 Dom Dziecka w Siedliszczue-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kierownik – Paweł Janiak tel: (82) 569 25 63Fax: (82)545 15 40 Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SALUS Kierownik – Urszula Gomółka (82) 569 22 66 Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej B.D.M. UNI-MED Spółka Jawna (82) 566 12 22781 153 999 Medica Poland – Centrum Rehabilitacjie-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Prezes– Anna Misiurek – Szeklicka (82) 569 20 15 Apteki Apteka Rodzinna, (82) 569 20 90 Apteka – Liszcz sp.j, Lecznica Weterynaryjna (82) 569 25 18 Posterunek Policji w Siedliszczu Kierownik Posterunku: aspirant Mariusz Młynarski tel: 47 813 55 50fax:47 811 15 89 Urząd Pocztowy w Siedliszczu (82) 569 25 08 Bank Spółdzielczy w Siedliszczu (82) 569 22 65 Stacja Paliw (82) 569 23 93
Przetarg na dzierżawę nieruchomości pod farmy fotowoltaiczne z dnia 20.12.2021 r.
20.12.2021
UWAGA: Sprostowanie treści ogłoszenia dotyczącego przetargu, Odpowiedzi na pytania dotyczące przetargu OGŁOSZENIE O PRZETARGU Burmistrz Siedliszcza działając na podstawie art. 37 ust. 1, art. 38, art. 40 ust. 1 pkt. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r., poz. 2213) ogłasza przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie komunalne Gminy Siedliszcze pod budowę i eksploatację farmy fotowoltaicznej. Przedmiotem przetargu jest dzierżawa, na okres 29 lat, nieruchomości gruntowych, stanowiących mienie komunalne Gminy Siedliszcze, oznaczonych jako działki nr- 53/5 o pow. 2,08 ha- 53/23 o pow. 8,90 ha,o łącznej powierzchni 10,98 ha, położone w Brzezinach, gm. Siedliszcze, z przeznaczeniem pod budowę farmy fotowoltaicznej. Dla nieruchomości tych VI Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Chełmie prowadzi księgę wieczystą KW LU1C/00036927/7. W Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Siedliszcze uchwalonego Uchwałą Rady Gminy nr XIII/69/04 z dnia 25 lutego 2004 ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego Nr 69 poz. 1240 z dnia 15 kwietnia 2004 r. działki mają następujące przeznaczenie:- działka nr 53/5 znajduje się w terenach „MW/U-1” - zabudowa wielorodzinna, usługi nieuciążliwe, południowo-zachodni skraj tej działki znajduje się w terenie „R” – teren upraw rolnych- działka nr 53/23 znajduje się w terenach: w części zachodniej teren „MW/U-1” - zabudowa wielorodzinna, usługi nieuciążliwe, w części wschodniej teren „R” – teren upraw rolnychNa podstawie uchwały Nr XX/164/2021 Rady Miejskiej w Siedliszczu z dnia 25 lutego 2021 roku Burmistrz Siedliszcza przystąpił do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siedliszcze obejmujący wskazane działki w kierunku wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych.Na podstawie uchwały Nr XXI/175/2021 Rady Miejskiej w Siedliszczu z dnia 8 kwietnia 2021 roku Burmistrz Siedliszcza przystąpił do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego obejmujący wskazane działki w kierunku wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych. Cena wywoławcza czynszu dzierżawnego wynosi 11 000 zł za 1 ha + podatek VAT (23%) Wysokość postąpienia w przetargu ustnym ustalą jego uczestniczy, przy czym nie może być ono niższe niż 110 zł. Czynsz ustalony w drodze przetargu płatny będzie z góry do 31 marca każdego roku, z zastrzeżeniem pkt. 7 Od chwili zawarcia umowy dzierżawy do otrzymania prawomocnego pozwolenia na budowę Dzierżawca będzie płacił Wydzierżawiającemu czynsz dzierżawny w wysokości 10% ceny netto osiągniętej w przetargu za 1ha + należny podatek VAT.Dzierżawca zobowiązuje się, że okres powyższy nie będzie dłuższy niż 2 lata od dnia podpisania umowy. Czynsz będzie waloryzowany co roku, zgodnie z opublikowanym na początku roku przez Prezesa GUS Komunikatem w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za IV kwartał poprzedniego roku. Waloryzacji nie dokonuje się, jeżeli wskaźnik waloryzacyjny, będzie miał wartość ujemną bądź równą 0. Wadium, w wysokości 10% ceny wywoławczej, należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Siedliszczu WBS CHEŁM/O.SIEDLISZCZE NR: 13 8187 0004 2007 0150 0048 0017, w terminie do dnia 18 stycznia 2022 r. z tytułem wpłaty „Przetarg – dzierżawa nieruchomości 53/5 i 53/23 położonych w Brzezinach”Wpłaty wadium należy dokonać odpowiednio wcześniej, tak aby w dniu 18 stycznia 2022 r. była ona na koncie Urzędu. Osoby, których wadium wpłynie na konto po tej dacie nie zostaną dopuszczone do udziału w przetargu. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest okazanie komisji przetargowej dowodu tożsamości. Ponadto osoby inne niż osoby fizyczne zobowiązane są posiadać oryginał i kserokopię odpisu z KRS lub dokument potwierdzający wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.W przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, pełnomocnik powinien posiadać pełnomocnictwo notarialne. Przetarg odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Siedliszczu w dniu 21 stycznia 2022 r. o godz. 10.30. Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg, zakwalifikowaną jako Dzierżawca, zostanie zaliczone jej na poczet czynszu dzierżawnego, natomiast wadia wpłacone przez pozostałe osoby podlegają zwrotowi. W przypadku uchylenia się osoby, która wygra przetarg od podpisania umowy dzierżawy, wadium przepada na rzecz wydzierżawiającego. Z warunkami przetargu oraz projektem umowy można zapoznać się w Wydziale Rolnictwa i Gospodarki Gruntami Urzędu Miejskiego w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15A, pok. 6, tel. 82 569 22 01, przed otwarciem przetargu. Ogłoszenie o przetargu zamieszcza się: na stronie www gminy, w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem https://ugsiedliszcze.bip.e-zeto.eu/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu w dniu 20 grudnia 2021 r. Zastrzega się możliwość odwołania przetargu z uzasadnionych przyczyn i podając informację. BURMISTRZ SIEDLISZCZA mgr inż. Hieronim Zonik /podpisano elektronicznie/ DO POBRANIA: treść ogłoszenia klauzula informacyjna treść umowy dzierżawy mapa nieruchomości
Przetarg na dzierżawę nieruchomości pod budowę i eksploatację farmy fotowoltaicznej.
02.11.2021
OGŁOSZENIE O PRZETARGU Burmistrz Siedliszcza działając na podstawie art. 37 ust. 1, art. 38, art. 40 ust. 1 pkt. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. Z 2014 r., poz. 1490) ogłasza przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie komunalne Gminy Siedliszcze pod budowę i eksploatację farmy fotowoltaicznej. Przedmiotem przetargu jest dzierżawa, na okres 29 lat, nieruchomości gruntowych, stanowiących mienie komunalne Gminy Siedliszcze, składających się z działek nr: 53/5 o pow. 2,08 ha 53/23 o pow. 8,90 ha,o łącznej powierzchni 10,98 ha,położone w Brzezinach, gm. Siedliszcze, z przeznaczeniem pod budowę farmy fotowoltaicznej. Dla nieruchomości tych VI Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Chełmie prowadzi księgę wieczystą KW LU1C/00036927/7. W Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Siedliszcze uchwalonego Uchwałą Rady Gminy nr XIII/69/04 z dnia 25 lutego 2004 ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego Nr 69 poz. 1240 z dnia 15 kwietnia 2004 r. działki mają następujące przeznaczenie:- działka nr 53/5 znajduje się w terenach „MW/U-1” - zabudowa wielorodzinna, usługi nieuciążliwe, południowo-zachodni skraj tej działki znajduje się w terenie „R” – teren upraw rolnych- działka nr 53/23 znajduje się w terenach: w części zachodniej teren „MW/U-1” - zabudowa wielorodzinna, usługi nieuciążliwe, w części wschodniej teren „R” – teren upraw rolnych Na podstawie uchwały Nr XX/164/2021 Rady Miejskiej w Siedliszczu z dnia 25 lutego 2021 roku Burmistrz Siedliszcza przystąpił do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siedliszcze obejmujący wskazane działki w kierunku wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych. Na podstawie uchwały Nr XXI/175/2021 Rady Miejskiej w Siedliszczu z dnia 8 kwietnia 2021 roku Burmistrz Siedliszcza przystąpił do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego obejmujący wskazane działki w kierunku wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych. Cena wywoławcza czynszu dzierżawnego wynosi 11 000 zł za 1 ha + podatek VAT (23%) Wysokość postąpienia w przetargu ustnym ustalą jego uczestniczy, przy czym nie może być ono niższe niż 110 zł. Czynsz ustalony w drodze przetargu płatny będzie z góry do 31 marca każdego roku, z zastrzeżeniem pkt. 7 Od chwili zawarcia umowy dzierżawy do otrzymania prawomocnego pozwolenia na budowę Dzierżawca będzie płacił Wydzierżawiającemu czynsz dzierżawny w wysokości 10% ceny netto osiągniętej w przetargu za 1ha + należny podatek VAT.Dzierżawca zobowiązuje się, że okres powyższy nie będzie dłuższy niż 2 lata od dnia podpisania umowy. Czynsz będzie waloryzowany co roku, zgodnie z opublikowanym na początku roku przez Prezesa GUS Komunikatem w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za IV kwartał poprzedniego roku. Waloryzacji nie dokonuje się, jeżeli wskaźnik waloryzacyjny, będzie miał wartość ujemną bądź równą 0. Wadium, w wysokości 10% ceny wywoławczej, należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Siedliszczu:WBS CHEŁM/O.SIEDLISZCZE, NR: 13 8187 0004 2007 0150 0048 0017, w terminie do dnia 7 grudnia 2021 r. z tytułem wpłaty „Przetarg – dzierżawa nieruchomości 53/5 i 53/23 położonych w Brzezinach”Wpłaty wadium należy dokonać odpowiednio wcześniej, tak aby w dniu 7 grudnia 2021 r. była ona na koncie Urzędu. Osoby, których wadium wpłynie na konto po tej dacie nie zostaną dopuszczone do udziału w przetargu. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest okazanie komisji przetargowej dowodu tożsamości. Ponadto osoby inne niż osoby fizyczne zobowiązane są posiadać oryginał i kserokopię odpisu z KRS lub dokument potwierdzający wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.W przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, pełnomocnik powinien posiadać pełnomocnictwo notarialne. Przetarg odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Siedliszczu w dniu 10 grudnia 2021 r. o godz. 1030. Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg, zakwalifikowaną jako Dzierżawca, zostanie zaliczone jej na poczet czynszu dzierżawnego, natomiast wadia wpłacone przez pozostałe osoby podlegają zwrotowi. W przypadku uchylenia się osoby, która wygra przetarg od podpisania umowy dzierżawy, wadium przepada na rzecz wydzierżawiającego. Z warunkami przetargu oraz projektem umowy można zapoznać się w Wydziale Rolnictwa i Gospodarki Gruntami Urzędu Miejskiego w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15A, pok. 6, tel. 82 569 22 01, przed otwarciem przetargu. Ogłoszenie o przetargu zamieszcza się: na stronie www gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Siedliszczu w dniu 2 listopada 2021 r. Zastrzega się możliwość odwołania przetargu z przyczyn uzasadnionych. dokument podpisał: BURMISTRZ SIEDLISZCZAmgr inż. Hieronim Zonik /podpisano elektronicznie/ DO POBRANIA: mapa poglądowa wzór umowy dzierżawy klauzula RODO treść ogłoszenia w wersji PDF
Przetargi
31.12.2020
Klauzula Informacyjna Przetargi aktualne: Dostawa oleju grzewczego dla Urzędu Miejskiego w Siedliszczu i jednostek podległych kliknij tutaj Zapewnienie gotowości bojowej jednostki ochrony przeciwpożarowej włączonej do krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego kliknij tutaj Dostawa kruszywa - II przetarg kliknij tutaj Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Siedliszcze kliknij tutaj Przetargi o wartości poniżej progu 130.000 zł netto Świadczenie usługi przewozowej dziecka posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej do szkoły w Chelmie kliknij tutaj Świadczenie usługi przewozowej dziecka posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej do Ośrodka w Łęcznej kliknij tutaj Plan postępowań przetargowych na 2024 r. kliknij tutaj Przetargi na sprzedaż nieruchomości: Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości w Majdanie Zahorodyńskim (pub. 11.10.2024) << więcej Wykaz nieruchomości (działki budowlane w Majdanie Zahorodyńskim) przeznaczonych do zbycia (publ.30.09.2024) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości (działki budowlanej) w Majdanie Zahorodyńskim (publ.02.09.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu na dzierżawę nieruchomości zabudowanej po byłej szkole w Maryninie (publ.30.08.2024) <<więcej Wykaz nieruchomości rolnych przeznaczonych do ponownego wydzierżawienia (publ.22.07.2024) << więcej Wykaz nieruchomości (działki budowlane) przeznaczonych do zbycia (publ.22.07.2024) << więcej Przetarg na wydzierżawienie nieruchomości zabudowanej po byłej szkole w Maryninie (publ.22.07.2024) <<więcej Informacja o wyniku przetargu na dzierżawę nieruchomości rolnych (pub. 05.07.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości w Siedliszczu (pub. 05.07.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości w Majdanie Zahorodyńskim (pub. 05.07.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu na dzierżawę nieruchomości rolnych (pub. 14.06.2024) << więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia (budynek w Maryninie) (publ. 10.06.2024) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości (działki budowlanej) w Majdanie Zahorodyńskim (publ.27.05.2024) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości (działki budowlanej) w Siedliszczu (publ.27.05.2024) << więcej Przetarg na wydzierżawienie nieruchomości rolnych (publ.27.05.2024) <<więcej Przetarg na wydzierżawienie nieruchomości rolnych (publ.29.04.2024) <<więcej Informacja o wyniku przetargu na dzierżawę nieruchomości rolnych (pub. 26.04.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości w Majdanie Zahorodyńskim (pub. 26.04.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości w Maryninie z wynikiem negatywnym (pub. 26.04.2024) << więcej Wykaz nieruchomości (działki budowlane) przeznaczonych do zbycia (publ. 15.04.2024) << więcej Wykaz nieruchomości (działki rolne) przeznaczonych do wydzierżawienia (publ. 15.04.2024) << więcej Wykaz nieruchomości rolnych przeznaczonych do wydzierżawienia (publ. 18.03.2024) << więcej Wykaz nieruchomości rolnych przeznaczonych do ponownego wydzierżawienia (publ. 18.03.2024) << więcej Wykaz nieruchomości rolnych przeznaczonych do ponownego wydzierżawienia (publ. 18.03.2024) << więcej Wykaz nieruchomości rolnych przeznaczonych do ponownego wydzierżawienia (publ. 18.03.2024) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości niezabudowanej w Majdan Zahorodyński (publ.18.03.2024) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości niezabudowanej w Maryninie (publ.18.03.2024) << więcej Przetarg na wydzierżawienie nieruchomości rolnych (publ.18.03.2024) <<więcej Informacja o wyniku przetargu na wynajem lokalu przy przystanku PKS w Siedliszczu (pub. 04.03.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu nieruchomości rolnych przeznaczonych do wydzierżawienia (wynik przetargu negatywny)(pub. 04.03.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu nieruchomości rolnych przeznaczonych do wydzierżawienia (wynik przetargu pozytywny) (pub. 04.03.2024) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomość niezabudowana w Maryninie (pub. 04.03.2024) << więcej Protokół potwierdzający spełnienie warunków uczestnictwa w przetargu ograniczonym na sprzedaż nieruchomości nr 12/10 w Maryninie (publ. 22.02.2024) << więcej Wykaz nieruchomości rolnych przeznaczonych do wydzierżawienia (publ. 05.02.2024) << więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do zbycia: nieruchomość zabudowana w Majdanie Zahorodyńskim (publ. 05.02.2024) << więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do zbycia: nieruchomość niezabudowana w Maryninie (publ. 05.02.2024) << więcej Przetarg na wynajem lokalu przy przystanku PKS w Siedliszczu (publ.22.01.2024) <<więcej Przetarg na wydzierżawienie nieruchomości rolnych (publ.22.01.2024) <<więcej Przetarg ograniczony na zbycie nieruchomości niezabudowanej w Maryninie (publ.22.01.2024) << więcej ARCHIWALNE - ROK 2024 Przetargi inwestycyjne: Modernizacja i rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Siedliszcze kliknij tutaj Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Siedliszczu w roku szkolnym 2024/2025 w oparciu o bilety miesięczne kliknij tutaj Przebudowa dróg gminnych w Gminie Siedliszcze kliknij tutaj Przygotowanie i dostawa posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej i przedszkola prowadzonych przez Gminę Siedliszcze w roku szkolnym 2024/2025 r. kliknij tutaj Remont zdegradowanych pomieszczeń w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Majdanie Zahorodyńskim kliknij tutaj Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bezek – Kolonia kliknij tutaj Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz modernizacja zespołu dworsko-parkowego Dworu Węgleńskich w Siedliszczu kliknij tutaj Dostawa kruszyw kliknij tutaj Bezgotówkowy zakup paliw dla Urzędu Miejskiego w Siedliszczu i jednostek podległych kliknij tutaj Przetargi o wartości poniżej progu 130.000 zł netto: Ogłoszenie o II przetargu na sprzedaż drewna kliknij tutaj Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż drewna kliknij tutaj Zapytanie ofertowe na renowację zabytkowej chrzcielnicy w kościele parafialnym w Siedliszczu kliknij tutaj Zapytanie ofertowe w sprawie rozgraniczenia działek w Gminie Siedliszcze przez geodetę uprawnionego kliknij tutaj Zapytanie ofertowe na świadczenie usług koparko-ładowarką, minikoparką, koparką gąsienicową, koparką kołową oraz równiarką na terenie Gminy Siedliszcze kliknij tuta Zapytanie ofertowe na odbiór i zagospodarowanie odpadów kliknij tutaj Sprzedaż samochodu asenizacyjnego kliknij tutaj Przetargi na nieruchomości: ARCHIWALNE - ROK 2023 Przetargi inwestycyjne: Remont dróg w Siedliszczu i Majdanie Zahorodyńskim oraz utwardzenie placu manewrowego kliknij tutaj Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siedliszcze na rok 2024 kliknij tutaj Dostawa oleju grzewczego dla Urzędu Miejskiego w Siedliszczu i jednostek podległych kliknij tutaj Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie ewidencyjnym Chojno Nowe Pierwsze kliknij tutaj Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808L na odcinku Wola Korybutowa Druga - Siedliszcze na terenie Gminy Siedliszcze (2) kliknij tutaj Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z infrastruktura towarzyszącą w Brzezinach kliknij tutaj Przebudowa drogi gminnej nr 104564L relacji Anusin-Lipówki od km 0+000 do km 0+380 kliknij tutaj Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808L na odcinku Wola Korybutowa Druga - Siedliszcze na terenie Gminy Siedliszcze (unieważniony) kliknij tutaj Dostawa kruszyw (2) kliknij tutaj Dostawa kruszyw (unieważniony) kliknij tutaj Przebudowa drogi powiatowej nr 1809L wraz z przyległymi drogami gminnymi kliknij tutaj Przetargi o wartości poniżej progu 130.000 zł netto: Przetarg ustny na sprzedaż samochodu asenizacyjnego kliknij tutaj Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę wirtualnej strzelnicy kliknij tutaj Zakup przedmiotów zapewniających dostępność komunikacyjno-informacyjną Urzędu Miejskiego w Siedliszczu (II przetarg) kliknij tutaj Szacowanie wartości zamówienia - zakup i dostawa wirtualnej strzelnicy kliknij tutaj Świadczenie usługi przewozowej dziecka posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej kliknij tutaj Zakup i dostawa mobilnego miasteczka rowerowego dla Gminy Siedliszcze kliknij tutaj Przetargi na nieruchomości: Wykaz nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Siedliszcze przeznaczonych do wydzierżawienia (dz. rolne) (pub. 11.12.2023) << więcej Wykaz nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Siedliszcze przeznaczonych do najmu (część lokalu o pow. 25,25 m2) (pub. 11.12.2023) << więcej Wykaz nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Siedliszcze przeznaczonych do zbycia (dz. budowlana w Maryninie) (pub. 11.12.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na najem placu nr 3 przy Zbiorniku Wodnym w Majdanie Zahorodyńskim z przeznaczeniem na działalność handlowo-usługową (pub. 17.11.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na najem placu nr 2 przy Zbiorniku Wodnym w Majdanie Zahorodyńskim z przeznaczeniem na działalność handlowo-usługową (pub. 17.11.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na najem placu nr 1 przy Zbiorniku Wodnym w Majdanie Zahorodyńskim z przeznaczeniem na działalność handlowo-usługową (pub. 17.11.2023) << więcej Przetarg na najem nieruchomości (część działki 656/5 znajdującej się przy Zbiorniku Wodnym w Majdanie Zahorodyńskim, z przeznaczeniem na działalność handlowo-usługową) (pub. 09.10.2023) << więcej Wykaz nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Siedliszcze przeznaczonych do najmu (plac przy Zbiorniku Wodnym w Majdanie Zahorodyńskim) (pub. 28.08.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości z wynikiem pozytywnym (pub. 11.08.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości z wynikiem pozytywnym (pub. 11.08.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości z wynikiem pozytywnym (pub. 11.08.2023) << więcej Protokół Kwalifikacyjny dot. uczestnictwa w przetargu ograniczonym na sprzedaż nieruchomości (publ.10.08.2023) <<więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do ponownego wydzierżawienia (działki rolne)(publ.17.07.2023) <<więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do ponownego najmu (pomieszczenia magazynowe w Siedliszczu)(publ.17.07.2023) <<więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości z wynikiem negatywnym (pub. 13.07.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości z wynikiem pozytywnym (pub. 13.07.2023) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości (rolna w Siedliszczu) (publ.10.07.2023) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości (zabudowa w Maryninie) (publ.10.07.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości z wynikiem pozytywnym (pub.16.06.2023) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości (zabudowa w Kuliku) (publ.12.06.2023) << więcej Przetarg na zbycie nieruchomości (zabudowa w Maryninie) (publ.12.06.2023) << więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży (Siedliszcze, Marynin)(publ.29.05.2023) <<więcej Przetarg nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży (dz. budowlana w Siedliszczu) (publ.15.05.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na wydzierżawienie nieruchomości z wynikiem pozytywnym (pub. 24.03.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na wydzierżawienie nieruchomości z wynikiem negatywnym (pub. 24.03.2023) << więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do użyczenia (publ.20.03.2023) <<więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu (maszt w Siedliszczu)(publ.20.03.2023) <<więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży (dz. budowlane: Kulik, Marynin)(publ.27.02.2023) <<więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości z wynikiem negatywnym (pub. 24.02.2023) << więcej Informacja o wyniku przetargu na zbycie nieruchomości z wynikiem pozytywnym (pub. 24.02.2023) << więcej Przetarg na wydzierżawienie nieruchomości rolnych (publ.21.02.2023) <<więcej II Przetarg nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży (dz. budowlana w Majdanie Zahorodyńskim) (publ.24.01.2023) << więcej II Przetarg nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży (dz. rolne w Mogilnicy) (publ.24.01.2023) << więcej Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia (dz. rolne)(publ.09.01.2023) <<więcej Archiwum
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Siedliszcze
26.06.2024
30 września 2024 r. - Informacja o wyborze oferty kliknij tutaj 23 września 2024 r. - Informacja z otwarcia ofert kliknij tutaj 19 września 2024 r. Pytania i odpowiedzi kliknij tutaj Siedliszcze, 11 września 2024 r. Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Siedliszcze Ogłoszenie o przetargu kliknij tutaj Termin składania ofert: do 23 września 2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1778b4f8-1f70-4b8e-aa4a-56182c373823 Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z zapisami w SWZ Pliki do pobrania: Specyfikacja Warunków Zamówienia kliknij tutaj Załączniki: kliknij tutaj UWAGA: zamieszczone formularze mają charakter pomocniczy jeśli Wykonawca nie posiada pakietu MS Word wykorzystuje otwarty pakiet formatu pdf i wypełnia formularze pismem maszynowym lub odręcznym do przeglądania plików pdf służy otwarte bezpłatne oprogramowanie: Adobe Acrobat Reader DC https://get.adobe.com/pl/reader/ lub Foxit Reader https://www.foxit.com/pdf-reader/ lub inne preferowane przez Wykonawcę Instrukcja dla wykonawców, którzy po raz pierwszy składają ofertę przez stronę E-Zamówienia kliknij 11.09 2024 Informacja o finansowaniu zamówienia kliknij tutaj
Ogłoszenie o II przetargu na sprzedaż drewna
20.06.2024
Siedliszcze, 20 czerwca 2024 r. GT.271.PP.SDO.2024 OGŁOSZENIE O II PRZETARGU NA SPRZEDAŻ DREWNA Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609) Sprzedający:Gmina Siedliszcze ul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Przedmiot sprzedaży: Przedmiotem sprzedaży jest drewno opałowego wraz z uprzątnięciem terenu z gałęzi pozyskanego z wycinki drzew z obszaru Gminy Siedliszcze: Nr drzewa Gatunek Długość (m) Średnica (cm) Miąższość (m3) Wola Korybutowa Kolonia 1 Topola 20 75 7,92 2 Topola 15 75 5,94 3 Topola 12 66 3,62 Anusin 1 Lipa drobnolistna 5 34 0,38 2 Klon zwyczajny 8 35 068 3 Klon Jawor 6 34 0,51 Obliczenie miąższości drewna wg. tablic miąższości drewna obliczonej na podstawie kalkulatora miąższości drewna okrągłego: https://www.drewno.pl/artykuly/7767,kalkulator-miazszosci-drewna-okraglego.htmlPrzedmiot objęty przetargiem został podzielony na dwie części ze względu na lokalizację drewna: Część I: drewno opałowe w miejscowości Wola Korybutowa Kolonia wartość szacunkowa: 2 365,05 zł brutto Część II: drewno opałowe w miejscowości Anusin wartość szacunkowa: 256,33 zł brutto Sprzedaż drewna opałowego jest opodatkowana podatkiem VAT. Kupujący może złożyć ofertę na jedną wybraną część lub wszystkie. Klasa jakości drewna S4 – drewno opałowe, wartość szacunkowa została określona na podstawie cennika detalicznego drewna opałowego Nadleśnictwa Chełm link do cennika: https://chelm.lublin.lasy.gov.pl/sprzedaz-drewna1 Przedmiot sprzedaży można oglądać po uprzednim skonsultowaniu się z Wydziałem Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Siedliszczu osobiście lub telefonicznie: 82 544 44 40, 82 544 44 18, 82 544 44 21 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00. Sprzedający zachęca przed przystąpieniem do złożenia oferty do oględzin drewna oraz dojazdu. Przystępując do przetargu na kupno drewna Kupujący nie wnosi zastrzeżeń co do ilości i jakości. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej oferty, na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia o wartości nie niższej niż wartość szacunkowa drewna wraz z wymaganymi oświadczeniami. II. Termin na uprzątnięcie drewna oraz terenu z gałęzi: Do 2 tygodni od dnia podpisania umowy III. Kryteria oceny ofert: W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Kryterium wyboru oferty jest najwyższa oferowana cena brutto IV. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego ogłoszenia osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Sprzedającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 28 czerwca 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta Na sprzedaż drewna Nie otwierać przed dniem 28 czerwca 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 28 czerwca 2024. r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. V. Osoba do kontaktów: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:Maciej Dudek – podinspektor Wydziału Infrastrukturytel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. VI. Załączniki: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 Projekt umowy – załącznik nr 2 Dokumentacja fotograficzna – załącznik nr 3
Ogłoszenie o sprzedaży drewna
06.06.2024
Siedliszcze, 06 czerwca 2024 r. GT.271.PP.SDO.2024 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ DREWNA Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609) Sprzedający:Gmina Siedliszcze ul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I. Przedmiot sprzedaży: Przedmiotem sprzedaży jest drewno opałowego wraz z uprzątnięciem terenu z gałęzi pozyskanego z wycinki drzew z obszaru Gminy Siedliszcze: Nr drzewa Gatunek Długość (m) Średnica (cm) Miąższość (m3) Wola Korybutowa Kolonia 1 Topola 20 75 7,92 2 Topola 15 75 5,94 3 Topola 12 66 3,62 Anusin 1 Lipa drobnolistna 5 34 0,38 2 Klon zwyczajny 8 35 068 3 Klon Jawor 6 34 0,51 Obliczenie miąższości drewna wg. tablic miąższości drewna obliczonej na podstawie kalkulatora miąższości drewna okrągłego: https://www.drewno.pl/artykuly/7767,kalkulator-miazszosci-drewna-okraglego.htmlPrzedmiot objęty przetargiem został podzielony na dwie części ze względu na lokalizację drewna: Część I: drewno opałowe w miejscowości Wola Korybutowa Kolonia wartość szacunkowa: 2 365,05 zł brutto Część II: drewno opałowe w miejscowości Anusin wartość szacunkowa: 256,33 zł brutto Sprzedaż drewna opałowego jest opodatkowana podatkiem VAT. Kupujący może złożyć ofertę na jedną wybraną część lub wszystkie. Klasa jakości drewna S4 – drewno opałowe, wartość szacunkowa została określona na podstawie cennika detalicznego drewna opałowego Nadleśnictwa Chełm link do cennika: https://chelm.lublin.lasy.gov.pl/sprzedaz-drewna1 Przedmiot sprzedaży można oglądać po uprzednim skonsultowaniu się z Wydziałem Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Siedliszczu osobiście lub telefonicznie: 82 544 44 40, 82 544 44 18, 82 544 44 21 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00. Sprzedający zachęca przed przystąpieniem do złożenia oferty do oględzin drewna oraz dojazdu. Przystępując do przetargu na kupno drewna Kupujący nie wnosi zastrzeżeń co do ilości i jakości. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej oferty, na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia o wartości nie niższej niż wartość szacunkowa drewna wraz z wymaganymi oświadczeniami. II. Termin na uprzątnięcie drewna oraz terenu z gałęzi: Do 2 tygodni od dnia podpisania umowy III. Kryteria oceny ofert: W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Kryterium wyboru oferty jest najwyższa oferowana cena brutto IV. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego ogłoszenia osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Sprzedającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 14 czerwca 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco: Oferta Na sprzedaż drewna Nie otwierać przed dniem 14 czerwca 2024 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 14 czerwca 2024. r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu. V. Osoba do kontaktów: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:Maciej Dudek – podinspektor Wydziału Infrastrukturytel. 82 544 44 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. VI. Załączniki: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 Projekt umowy – załącznik nr 2 Dokumentacja fotograficzna – załącznik nr 3
Sprzedaż samochodu asenizacyjnego
18.12.2023
Siedliszcze, dnia 18 grudnia 2023 r. Burmistrz Siedliszcza ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż samochodu asenizacyjnego Na podstawie zarządzenie 23/2023 Burmistrza Siedliszcza z dnia 25 sierpnia 2023 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania na sprzedaż pojazdu asenizacyjnego MAN TGL 12.180 Sprzedający: Gmina Siedliszczeul. Szpitalna 15a22-130 Siedliszcze I.Postanowienia ogólne: Przedmiotem sprzedaży jest samochód asenizacyjny MAN II. Przedmiot sprzedaży: Marka, typ, model: MAN TGL 12.180VIN: WMAN05ZZX7Y182471Nr rejestracyjny: LCH88GGRok produkcji: 2006 - data pierwszej rejestracji: 2007Przebieg: 153 590 kmPojemność/moc silnika: 4588 cm3 / 132 kWSkrzynia biegów manualna, napęd na tyłBadanie techniczne do stycznia 2024 r.Pojazd serwisowany, sprawny, stan dobry, wąż ssawny 10 mbPojemność beczki na nieczystości płynne: 6m3Gmina Siedliszcze jest pierwszym właścicielem UWAGA:Tachograf nie posiada ważnej legalizacji. III. Cena wywoławcza: 80 000,00 zł brutto (osiemdzieisąt tysięcy 00/100 złotych) Podana cena zawiera podatek VAT IV. Miejsce i termin oględzin pojazdu: Oględzin przedmiotu sprzedaży można dokonać w dniach od 18 grudnia 2023 r. do 28 grudnia 2023 r. w godz. 8:00 – 14:00, telefon: 82 544 44 18, 82 544 44 21. V. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, za pośrednictwem poczty w siedzibie sprzedającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze, do dnia 28 grudnia 2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do sprzedającego, a nie data nadania). Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa oferenta, adres, zaadresowane następująco: OFERTA: „Sprzedaż samochodu asenizacyjnego” Nie otwierać przed dniem 28 grudnia 2023 r. przed godz. 10:00 Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty sprzedający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VI. Kryterium oceny ofert: Kryterium oceny ofert – cena 100%, wygrywa najwyższa oferta. W przypadku, kiedy kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, komisja przetargowa postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie aukcji pomiędzy tymi oferentami. Komisja zawiadamia oferentów, którzy złożyli oferty równorzędne, o terminie i miejscu przeprowadzenie aukcji. VII. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28 grudnia 2023 r. w Urzędzie Miejskim w Siedliszczu ul. Szpitalna 15A, 22-130 Siedliszcze. VIII. Warunki udziału w przetargu: W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne; Oferta nie podlega zmianie po jej złożeniu. Oferta złożona po terminie nie jest wiążąca. Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym sprzedawanego pojazdu i nie wnoszeniem z tego tytułu żadnych roszczeń wobec sprzedającego, Faktura VAT zostanie wystawiona w terminie 14 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę uzyskaną w przetargu najpóźniej w dniu odbioru pojazdu; W przypadku uchylenia się nabywcy, który wygrał przetarg od zawarcia zapłaty za przedmiot sprzedaży w terminie i miejscu wyznaczonym przez organizatora przetargu, Burmistrz Siedliszcza wybierze najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. IX. Wydanie przedmiotu sprzedaży: Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi na podstawie protokołu przekazania niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Dokument podpisał:Burmistrz Siedliszczamgr inż. Hieronim Zonik/podpisano elektronicznie/ Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Zdjęcia przedmiotu sprzedaży 3. Ogłoszenie (format PDF) Klauzula Informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L.2016.119.1) informuję, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze reprezentowany przez Burmistrza , 2. Kontakt z Panią Beatą Woroszyło - Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi; w innych przypadkach Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie: podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów praw ; podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia (tzw. podmioty przetwarzające). 5.Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 3 celów, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa. 6. Posiada Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 7. W przypadku, w którym przetwarzanie Pana/Pani danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miasta Siedliszcze . Przy czym podanie danych jest: obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pana/Pani zgody lub ma na celu zawarcie umowy. 9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Strona 16 z 21