Artykuły

/

2024_Dwór_Węgleńskich

28.06.2024

07.06.2024 r. - Informacja o wyborze oferty  kliknij tutaj 31.05.2024 r. - Informacja z otwarcia ofert  kliknij tutaj Siedliszcze, 16 maja 2024 r. Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz modernizacja zespołu dworsko-parkowego Dworu Węgleńskich w Siedliszczu    Ogłoszenie o przetargu kliknij tutaj   Termin składania ofert: do 31 maja 2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dcc1aa9-1275-11ef-9381-e6cc5d6d04e5   Pliki do pobrania: Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz załącznikami kliknij tutaj do przeglądania plików pdf służy otwarte bezpłatne oprogramowanie: Adobe Acrobat Reader DC https://get.adobe.com/pl/reader/ lub Foxit Reader https://www.foxit.com/pdf-reader/ lub inne preferowane przez Wykonawcę Formularze do oferty w formie edytowalnej Word kliknij tutaj uwaga: zamieszczone tutaj formularze mają charakter pomocniczy jeśli Wykonawca nie posiada pakietu MS Word wykorzystuje otwarty pakiet formatu pdf i wypełnia formularze pismem maszynowym lub odręcznym Instrukcja dla wykonawców, którzy po raz pierwszy składają ofertę przez stronę E-Zamówienia kliknij 16.05.2024 Informacja o finansowaniu zamówienia kliknij tutaj

Czytaj dalej
/

2024 Usługa cateringowa

28.06.2024

  12 lipca 2024 r. Pytania i odpowiedzi kliknij tutaj     Siedliszcze, 09 lipca 2024 r. GT.272.5.2024   „Przygotowanie i dostawa posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej i przedszkola prowadzonych przez Gminę Siedliszcze w roku szkolnym 2024/2025 r.”   Ogłoszenie o przetargu kliknij tutaj   Termin składania ofert: do 16 lipca 2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dcc1aa9-1275-11ef-9381-e6cc5d6d04e5   Pliki do pobrania: Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz załącznikami kliknij tutaj do przeglądania plików pdf służy otwarte bezpłatne oprogramowanie: Adobe Acrobat Reader DC https://get.adobe.com/pl/reader/ lub Foxit Reader https://www.foxit.com/pdf-reader/ lub inne preferowane przez Wykonawcę Formularze do oferty w formie edytowalnej Word kliknij tutaj uwaga: zamieszczone tutaj formularze mają charakter pomocniczy jeśli Wykonawca nie posiada pakietu MS Word wykorzystuje otwarty pakiet formatu pdf i wypełnia formularze pismem maszynowym lub odręcznym   Instrukcja dla wykonawców, którzy po raz pierwszy składają ofertę przez stronę E-Zamówienia kliknij tutaj  

Czytaj dalej
/

2024_Droga_Bezek-Kolonia

26.06.2024

  04.07.2024 r. - Zawiadominie o wyborze oferty kliknij tutaj 02.07.2024 r. - Informacja z otwarcia ofert kliknij tutaj 21.06.2024 r. - Odpowiedzi na złożone pytania kliknij tutaj   Siedliszcze, 18 czerwca 2024 r.   Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bezek – Kolonia   25.06.2024 r.  Uwaga ! W pozycji nr 1 przedmiaru robót jednostką miary powinno być:   [ m2 ] Poprawiony przedmiar robót kliknij tutaj    Ogłoszenie o przetargu kliknij tutaj   Termin składania ofert: do 2 lipca 2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-205d8464-2c9a-11ef-b373-0e435a8a43bc  tutaj jedynie wzór formularza oferty: kliknij tutaj   Pliki do pobrania: Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz załącznikami kliknij tutaj Dokumentacja techniczna kliknij tutaj do przeglądania plików pdf służy otwarte bezpłatne oprogramowanie: Adobe Acrobat Reader DC https://get.adobe.com/pl/reader/ lub Foxit Reader https://www.foxit.com/pdf-reader/ lub inne preferowane przez Wykonawcę Formularze do oferty w formie edytowalnej Word kliknij tutaj uwaga: zamieszczone tutaj formularze mają charakter pomocniczy jeśli Wykonawca nie posiada pakietu MS Word wykorzystuje otwarty pakiet formatu pdf i wypełnia formularze pismem maszynowym lub odręcznym Instrukcja dla wykonawców, którzy po raz pierwszy składają ofertę przez stronę E-Zamówienia kliknij 18.06.2024 Informacja o finansowaniu zamówienia kliknij tutaj

Czytaj dalej
/

2024_Drogi_Polski_Ład

26.06.2024

    Inwestycja dofinansowana jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/6926/PolskiLad Siedliszcze, 11 lipca 2024 r.   Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedliszcze          Ogłoszenie o przetargu kliknij tutaj     Termin składania ofert: do 29 lipca 2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza zamieszczonego na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cf58edf4-c9bc-4beb-af49-31e38d91ab01     Pliki do pobrania: Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz załącznikami kliknij tutaj   Dokumentacja techniczna: https://drive.google.com/file/d/1aH7exEKJclW52JDSytt6MGDSj3PmkWd5/view?usp=sharing           do przeglądania plików pdf służy otwarte bezpłatne oprogramowanie: Adobe Acrobat Reader DC https://get.adobe.com/pl/reader/ lub Foxit Reader https://www.foxit.com/pdf-reader/ lub inne preferowane przez Wykonawcę Formularze do oferty w formie edytowalnej Word kliknij tutaj uwaga: zamieszczone tutaj formularze mają charakter pomocniczy jeśli Wykonawca nie posiada pakietu MS Word wykorzystuje otwarty pakiet formatu pdf i wypełnia formularze pismem maszynowym lub odręcznym Instrukcja dla wykonawców, którzy po raz pierwszy składają ofertę przez stronę E-Zamówienia kliknij 11.07.2024 Informacja o finansowaniu zamówienia kliknij tutaj

Czytaj dalej
/

Zwierzowa Akcja-Kastracja

11.04.2024

  Drodzy mieszkańcy gminy Siedliszcze, we współpracy z Fundacją Zwierz rozpoczynamy program ZWIERZowa Akcja Kastracja! W okresie od 10 kwietnia do 30 listopada 2024 r. mieszkańcy gminy Siedliszcze mogą skorzystać z dofinansowań do zabiegów kastracji i znakowań psów i kotów właścicielskich oraz kotów wolno żyjących.

Czytaj dalej
/

Dotacja - ujęcia wody

21.03.2024

Kto może ubiegać się o dofinasowanie? 1. Inwestorem może być osoba indywidualna lub grupa osób zamieszkujących w Gminie Siedliszcze.2. O dotację mogą ubiegać się podmioty wymienione w art. 403 ust. 4 ustawy - Prawo ochrony środowiska, posiadające tytuł prawny do nieruchomości położonych na terenie Gminy Siedliszcze (własność, użytkowanie wieczyste). Warunki otrzymania dotacji: Brak możliwości podłączenia do gminnej sieci wodociągowej lub przyłączenie do takiej sieci byłoby ekonomicznie lub z przyczyn technicznych nieuzasadnione. Brak możliwości poboru wody przydatnej do spożycia z istniejącej, wyeksploatowanej studni zlokalizowanej na danej nieruchomości lub zupełny brak ujęcia wody. Brak zaległości wobec budżetu Gminy Siedliszcze. Koszty kwalifikowane Ze środków budżetu Gminy Siedliszcze finansowane mogą być wydatki na zakup materiałów, odwiertu, montaż urządzeń wchodzących w skład systemu studni wierconej wraz z elementami służącymi do podłączenia studni do budynku mieszkalnego, koszty przygotowania dokumentacji technicznej (o ile jest wymagana), koszty usług geodezyjno-kartograficznych i innych wydatków związanych bezpośrednio z projektem, po wcześniejszym zatwierdzeniu przez Urząd Miejski w Siedliszczu. Termin przyjmowania wniosków Wnioski o udzielenie dofinansowania inwestycji związanych z budową studni wierconych rozpatrywane będą do wyczerpania środków finansowych budżetu Gminy Siedliszcze przeznaczonych na ten cel w danym roku budżetowym. Wysokość dofinasowania? Dotacja przyznawana jest na podstawie rachunków lub faktur w wysokości do 75% wartości brutto poniesionych udokumentowanych nakładów na budowę studni wierconej, jednak nie więcej niż 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Jak dostać takie dofinansowanie, krok po kroku? Aby uzyskać dofinasowanie należy złożyć kompletny wniosek. Wnioski należy składać w Urzędzie Miejskim w Siedliszczu Wydział Infrastruktury. Wnioski rozpatrywane są w kolejności wpływu. Po pozytywnej weryfikacji wniosku, z Wnioskodawcą zostanie podpisana umowa. Po zrealizowaniu przedsięwzięcia, nie później jednak niż w terminie do 30 listopada roku budżetowego, w którym zawarto umowę o udzielenie dofinansowania, wnioskodawca składa rozliczenie dotacji celowej, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do uchwały, wraz z załącznikami: analizę badania wody w zakresie fizykochemicznym i bakteriologicznym potwierdzającą przydatność wody do spożycia; faktury potwierdzające poniesienie nakładów finansowych z dowodami zapłaty. Do pobrania: Wniosek o dofinansowanie (wersja PDF) Wniosek o dofinasowanie (wersja edytowalna) Rozliczenie dotacji (wersja PDF) Rozliczenie (wersja edytowalna)

Czytaj dalej
/

Dotacja - instalacje OZE

21.03.2024

    Kto może ubiegać się o dofinasowanie? Uprawnionym do otrzymania dotacji na zasadach określonych w niniejszym regulaminie jest wnioskodawca, który: jest osobą fizyczną posiadającą tytuł prawny do nieruchomości, będącą właścicielem/współwłaścicielem budynku, na którym będzie zamontowana instalacja OZE, położonym na terenie Gminy Siedliszcze; nie posiada zaległości w zapłacie podatków i opłat lokalnych oraz innych należności wobec Gminy Siedliszcze; zamontuje urządzenie na budynku mieszkalnym, przy czym dopuszcza się montaż urządzenia będącego przedmiotem dotacji w obrębie nieruchomości, na której znajduje się budynek mieszkalny, jeżeli urządzenie technicznie będzie obsługiwać ten budynek; nie uczestniczył w programie montażu zestawu kolektora słonecznego finansowanego przez Gminę Siedliszcze w ostatnich 5 latach. Na co można uzyskać dofinansowanie? Dofinansowanie można uzyskać na: Instalacje solarne Instalacje fotowoltaiczne Pompy ciepła w klasie efektywności energetycznej minimum A+ Dofinasowanie nie obejmuje: budynków wykorzystywanych sezonowo, np. domków letniskowych; budynków gospodarczych budynków, w których prowadzona jest działalność gospodarcza; zmiany lub modernizacji zamontowanych już kolektorów słonecznych; rozbudowy lub modernizacji zamontowanej instalacji fotowoltaicznej; zakupu i montażu instalacji OZE umieszczanych na dachu z eternitu (azbestu); kosztów wykonania prac projektowych; zakupu wyposażania dodatkowego; kosztów eksploatacji; refundacji wydatków poniesionych przed datą zawarcia umowy o dotację. Jaka jest wysokość dofinasowania? Wysokość udzielanej dotacji będzie ustalana indywidualnie na podstawie faktycznie poniesionych kosztów kwalifikowalnych, weryfikowanych na podstawie dostarczonych przez beneficjenta faktur bądź rachunków na całość inwestycji, z uwzględnianiem kosztów jednostkowych. Wysokości dotacji stanowić będzie 50% całkowitych kosztów kwalifikowalnych, jednak nie więcej niż: Dla beneficjentów nie posiadających karty mieszkańca – 1000,00 zł brutto Dla beneficjentów posiadających ważna kartę mieszkańca – 3000,00 zł brutto Jak dostać takie dofinansowanie, krok po kroku? Aby uzyskać dofinasowanie należy złożyć kompletny wniosek o udzielenie dotacji celowej, stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu. Kompletne wnioski należy składać do Wydziału Infrastruktury, wnioski rozpatrywane są w kolejności wpływu. Po pozytywnej weryfikacji wniosku, z Wnioskodawcą zostanie zawarta umowa. Koszty poniesione przez Wnioskodawcę przed podpisaniem umowy są niekwalifikowalne. Wypłata dotacji nastąpi w ciągu 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku o płatność stanowiącego załącznik nr 2 do regulaminu. Wnioski o płatność przyjmowane są do 31 października roku budżetowego w którym została udzielona dotacja. Wymagane załączniki do wniosku o płatność:  Kopie rachunków/faktur wystawionych na beneficjenta, poniesionych nakładów finansowych zawiązanych z zakupem/ montażem instalacji OZE w budynku mieszkalnym położonym na terenie Gminy Siedliszcze Kopie dowodów opłacenia rachunków/faktur- w przypadku płatności przelewem Kartę produktu oraz etykietę energetyczna- jeśli posiada Kopie zaświadczenia o podłączeniu instalacji do sieci – dotyczy instalacji fotowoltaicznych Kopie certyfikatów zainstalowanych urządzeń – jeśli posiada Wnioski można pobrać z Wydziału Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Siedliszczu lub na dole strony w sekcji pliki do pobrania. Do pobrania: Uchwała XLIX/418/24 Rady Miejskiej w Siedliszczu z dnia 15 lutego 2024 r Wniosek o dotację Wniosek o płatność

Czytaj dalej
/

Dotacja - kompostownik

21.03.2024

    Kto może ubiegać się o dofinasowanie? Uprawnionym do otrzymania dotacji na zasadach określonych w niniejszym programie jest wnioskodawca, który: jest osobą fizyczną posiadającą tytuł prawny do nieruchomości, będącą właścicielem/współwłaścicielem budynku, nie posiada zaległości w zapłacie podatków i opłat lokalnych oraz innych należności wobec Gminy Siedliszcze, złożył deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, posiada ważną Kartę Mieszkańca Gminy Siedliszcze; Na co można uzyskać dofinansowanie? Dofinasowanie udzielane jest wyłącznie na zakup przydomowego kompostownika lub kilku kompostowników Przydomowym kompostownikiem w rozumieniu niniejszego programu jest specjalny pojemnik służący całorocznego składania i kompostowania odpadów organicznych. Dofinasowanie nie obejmuje: nieruchomości wykorzystywanych sezonowo, np. zabudowanych domkami letniskowymi, nieruchomości wykorzystywanych na potrzeby prowadzenia działalności gospodarczej, zakupu wyposażania dodatkowego, kosztów transportu, kosztów eksploatacji, kosztów montażu, refundacji wydatków poniesionych przed datą zawarcia umowy o dotację Jaka jest wysokość dofinasowania? Wysokość udzielonej dotacji będzie ustalana indywidualnie na podstawie faktycznie poniesionych kosztów kwalifikowalnych, weryfikowanych na podstawie dostarczonych przez beneficjenta faktur/rachunków. Dotacja udzielana będzie w wysokości 600,00 zł brutto, jednakże nie więcej niż 100% poniesionych kosztów zakupu kompostownika lub kompostowników. Jak dostać takie dofinansowanie, krok po kroku? Aby uzyskać dofinansowanie należy złożyć kompletny wniosek o udzielenie dotacji stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu. Kompletne wnioski można składać :w Wydziale Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Siedliszczu osobiście lub listownie, lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePuap na adres skrytki: /gminasiedliszcze/skrytka (wniosek musi być podpisany podpisem kwalifikowalnym lub profilem zaufanym). Po pozytywnej weryfikacji wniosku zostanie zawarta umowa z Wnioskodawcą. Wnioski o płatność (załącznik nr 2) należy składać do 30 października roku budżetowego, w którym została udzielona dotacja. Wymagane załączniki do wniosku o płatność: kopie rachunków/faktur wystawionych na beneficjenta, potwierdzających poniesienie nakładów finansowych związanych z zakupem przydomowego kompostownika na bioodpady; dowód dokonania zapłaty w przypadku płatności przelewem – jeśli dotyczy UWAGA:Osoba po otrzymaniu dofinansowania zobowiązany jest do składania corocznych informacji o ilości kompostowanych odpadów. Informacje należy złożyć do 31 stycznia każdego roku, przez 3 lata od dnia wypłaty dotacji.   Pliki do pobrania: Uchwała NR XLIX/420/24 Rady Miejskiej w Siedliszczu z dnia 15 lutego 2024 r. Wniosek o dofinasowanie Wniosek o płatność Informacja dot. zagospodarowania bioodpadów

Czytaj dalej

Może Ciebie zainteresować