Zapytanie ofertowe - usługi koparką
czwartek, 2024-01-25
Siedliszcze, 25 stycznia 2024 r.
GT.271.PP.UKR.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych.
Zamawiający:
Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze
I. Postanowienia ogólne:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparko – ładowarką, minikoparką, koparką gąsienicową, koparką kołową oraz równiarką na terenie Gminy Siedliszcze.
Kod CPV:
45520000-8 – Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparko – ładowarką, minikoparką, koparką gąsienicową oraz równiarką samojezdną a terenie Gminy Siedliszcze.
- Prace koparko – ładowarką, minikoparką, koparką gąsienicową, koparką kołową:
- Prace ziemne związane z modernizacją sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Prace ziemne związane z usuwaniem awarii sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Oczyszczanie i pogłębianie rowów.
- Prace ziemne związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych.
- Załadunek i rozładunek ziemi i innych materiałów.
- Plantowanie i równanie terenu.
- Prace związane z naprawą dróg gminnych, udrażnianiem i naprawa przepustów.
- Usługi podobnego typu wskazane przez Zamawiającego
- Prace równiarką:
- Profilowanie podłoży pod nawierzchnię dróg, rowów, poboczy.
- Wyrównywanie nasypów.
- Mieszanie materiałów drogowych.
- Prace związanie ze zrywaniem starej nawierzchni dróg, trawników.
- Wyrównywanie powierzchni działek należących do gminy.
- Usługi podobnego typu wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku awarii na sieci wodociągowej, kanalizacyjnej lub przyłączach do prac należy przystąpić w każdym dniu tygodnia oraz święta, niezwłocznie po zawiadomieniu przez Zamawiającego jednak nie później niż w ciągu 2 (słownie: dwóch) godzin po otrzymaniu zgłoszenia. Do innych prac w terminach wzajemnie uzgodnionych, w czasie nie dłuższym niż 1 (słownie: jeden) dzień od dnia zgłoszenia.Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dodatkowy osprzęt w postaci łyżki skarpowej oraz wideł do palet.W przypadku niepodjęcia przez Wykonawcę realizacji wezwania w terminie ustalonym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wynajęcia innego podmiotu świadczącego usługi koparko-ładowarką, minikoparką, koparką gąsienicową, koparką kołową lub równiarką.
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
12 miesięcy od podpisania umowy
IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Złożą ofertę na wszystkie maszyny do wykonywania prac ziemnych tzn. na koparko – ładowarkę, minikoparkę, koparkę gąsienicową, koparkę kołową oraz równiarkę.
- Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają taki obowiązek.
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami z uprawnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu.
- Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia w formularzu ofertowym.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia".
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
- Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W tym przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy:
- Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najkorzystniejszą ofertę.
- Kryterium oceny stanowi całkowita cena oferty – 100%
- Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto.
- Podczas badania ofert będzie uwzględniana suma oferowanych cen jednostkowych przemnożona przez wagę (znaczenie) za każdą objętą zamówieniem maszynę.
- Liczba możliwych do uzyskania punktów przez Wykonawcę w postępowaniu – 100 pkt.
- Sposób obliczenia całkowitej ceny oferty:
gdzie:
Wn – całkowita cena oferty,
n – oznaczenie Wykonawcy według kolejności składania ofert,
CKŁ – oferowana cena za usługi koparko – ładowarką (waga 1,00),
CMK – oferowana cena za usługi minikoparką (waga 0,80),
CKG – oferowana cena za usługi koparką gąsienicową (waga 0,80),
CKK – oferowana cena za usługi koparką kołową (waga 1,00),
CR – oferowana cena za usługi równiarką (waga 0,80).
Punkty będą obliczone według wzoru:
gdzie,
C- ilość punktów,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.
VI. Opis przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 02 lutego 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco:
Oferta |
Usługi koparko – ładowarką |
Nie otwierać przed dniem 02 lutego 2024 r. przed godz. 10:00 |
Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni. Termin i miejsce otwarcia ofert: 02 lutego 2024 r. godz. 10:05, pokój nr 1.15 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.
VII. Kontakt z Zamawiającym:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Wojciech Domański – Kierownik Wydziału Infrastruktury
tel. 82 544 44 40 ,e–mail: wojciech.domanski@siedliszcze.pl
Maciej Dudek – podinspektor Wydziału Infrastruktury
Tel. 82 544 44 21, e-mail: maciej.dudek@siedliszcze.pl
Załączniki:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 (PDF)
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (wersja edytowalna)
- Zapytanie ofertowe - wersja PDF
KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A,
22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:gmina@siedliszcze.pl.. - W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lublin.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Świadczenie usług koparko – ładowarką, minikoparką, koparką gąsienicową, koparką kołową oraz równiarką na terenie Gminy Siedliszcze.” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.
- Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.