Zapytanie ofertowe - rozgraniczenie działek
wtorek, 2024-11-05
Siedliszcze, 05 listopada 2024 r.
G.6830.2.1.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych.
Zamawiający:
Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcz
I. Postanowienia ogólne:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie rozgraniczenia działek w Gminie Siedliszcze przez geodetę uprawnionego
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne rozgraniczenia pomiędzy nieruchomościami położonymi w miejscowości Adolfin gm. Siedliszcze pow. chełmski woj. Lubelskie tj. nieruchomością oznaczoną jako działka nr :
- 62/6 a nieruchomością oznaczoną jako działka nr 64/4.
Działki 62/6 i 64/4 stanowią własność osób fizycznych. W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności :
- analiza stanu prawnego nieruchomości ,
- wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie ,
- sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej .
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Do 150 dni od dnia podpisania umowy. Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się przyjęcie operatu rozgraniczeniowego do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne uprawnienia do przeprowadzenia prac rozgraniczających. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym.
- Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia".
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy:
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium.
Kryterium oceny stanowi:
- Cena – 100%
Sposób liczenia punktów w kryterium „Cena”, maksymalna liczba punktów – 100 (ocenie będzie podlegała cena brutto)
VI. Opis przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszego zapytania osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze.
- Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do dnia 19 listopada 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania). Opakowanie powinno być zaadresowane następująco:
Oferta |
„Rozgraniczenie nieruchomości” |
Nie otwierać przed dniem 19 listopada 2024 r. przed godz. 10:00 |
- Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie.
- W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Termin związania ofertą: 30 dni.
- Termin i miejsce otwarcia ofert: 19 listopada 2024 r. godz. 10:05, pokój nr 1.1 Urzędu Miejskiego w Siedliszczu.
VII. Kontakt z Zamawiającym:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Grzegorz Jędruszak– Zastępca Burmistrza
Tel. 82 569 22 01, e-mail: grzegorz.jedruszak@siedliszcze.pl
VIII. Załączniki:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 kliknij tutaj
- Zapytanie ofertowe (wersja PDF) kliknij tutaj
KLAUZULA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A, 22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:gmina@siedliszcze.pl..
- W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lublin.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przeprowadzenie rozgraniczenia działek w Gminie Siedliszcze przez geodetę uprawnionego” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.
- Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.